Siemens EP916SC91N

Energiesoort
gas
Uitvoering
gas
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EP916SC91N op Kieskeurig.be.

Martinj 04-10-2016

Verkeerde aankoop

Geschreven voor: Siemens EP916SC91N

Deze kookplaat is een mooi product en staat geweldig in de keuken. Na een paar dagen was de schik er helaas vanaf, het is gewoon een drama om de kookplaat te reinigen. Kookplaat inmiddels verkocht en een rvs-variant aangeschaft. Bevalt veel beter.

Nootdorp50 27-03-2016

Goed apparaat.

Geschreven voor: Siemens EP916SC91N

Wij hebben 2 jaar geleden deze kookplaat bij aanschaf keuken gekocht. Werkt prima, enig nadeel het schoonmaken van glazenplaat

macsbern 23-02-2016

Prachtig design en uitstraling

Geschreven voor: Siemens EP916SC91N

De gaskookplaat is werkelijk prachtig om te zien. Functioneert ook goed. Fijn om op te koken. Alleen groot minpunt: Ben iedere avond wel even bezig om hem weer mooi en schoon te krijgen. Ben me hier niet zo van bewust geweest anders had ik geen gaskookplaat gekocht.

Xandra 03-01-2016

Een reuze tegenvaller

Geschreven voor: Siemens EP916SC91N

Deze kookplaat gebruiken we nu 3 maaanden en ik moet zeggen dat het koken super gaat, maar de schoonmaak erna is iedere dag een crime. Kost erg veel tijd en gaat lastig, je blijft poetsen en het wordt niet mooi en streeploos schoon. De gaspitten terugplaatsten na het schoonmaken gaat ook niet echt gemakkelijk, dus hier is voor Siemens nog wel wat aan te verbeteren. Heb echt spijt dat ik deze dure aanschaf gedaan heb. Veel te veel werk en bovendien zitten er snel krassen in het glas.

Marjanne 13-12-2015

Waardeloos om schoon te maken. Gaspitten slecht

Geschreven voor: Siemens EP916SC91N

Ziet er erg mooi uit, maar slecht schoon te maken, erg veel werk om deze er weer mooi uit te laten zien. Gaspitten slecht terug te plaatsen, onhandig systeem. Tevens heel snel al kringen in glas.

Bouwe 31-10-2018

Prachtige kookplaat!

Geschreven voor: Siemens EP916SC91N

Een uitstekende kookplaat. Is niets op aan te merken. Dat 'ie met geduld moet worden schoongemaakt is iets dat je je voor aankoop moet realiseren, om een eventuele teleurstelling te voorkomen. Kun je daarmee leven dan is dit een echte anrader!

Wilma van Varik 24-05-2016

Uitstraling!

Geschreven voor: Siemens EP916SC91N

Mooie kookplaat. Makkelijk te onderhouden. Alleen zou het praktischer zijn als de grote pitten vooraan zouden zitten. Omdat je al gauw met grote pannen tegen de achterwand zit.

Angeliquegijs 22-02-2016

Fijne gaskookplaat maar.....

Geschreven voor: Siemens EP916SC91N

Heb hem nu een half jaar in gebruik. Had er eerst een van een ander duurder merk, gekocht in onze jonge jaren toen we qua prijs nog niet zo op de keus hoefde te letten dan nu. Het gat zat er al dus er moest een zelfde maat terugkomen (90 breed). Van die breedte wil ik ook nooit meer af. Tegelijk met 5 pannen koken is toch wel ideaal. Alleen mijn oude plaat was ook gas op glas maar helemaal vlak. Deze heeft randen en dat verschil merk je met schoonmaken zeker. Dus dat was even wennen. Verder een prima plaat voor een prima prijs.

mcvgerwen 15-02-2016

5 pits gas, wat een genot

Geschreven voor: Siemens EP916SC91N

Een van de wensen van mijn man voor onze nieuwe keuken was een gaskookplaat! Heerlijk in het gebruik!

atilgan 23-01-2016

mooi zwart

Geschreven voor: Siemens EP916SC91N

Na jaren op inductie te hebben gekookt, is dit een betere optie. Gasopglas. makkelijk schoon te maken indien je dit direct na het koken schoonmaakt.
Er passen met gemak 5 grote pannen op.

Alleen vind ik dat de knopen wel wat steviger gemaakt kunnen worden...

De Grootjes 04-01-2016

Erg fijn kooktoestel

Geschreven voor: Siemens EP916SC91N

Wij hebben dit kooktoestel nu een jaar in gebruik en hij bevalt nog steeds erg goed. De ruimte tussen de pitten is prima en kunnen zonder probleem 5 grote pannen op.
Schoonmaken is altijd wel een klusje want op glas zie je alles. Verder erg tevreden!

Lexie 10-09-2015

Ruime gas kookplaat

Geschreven voor: Siemens EP916SC91N

Sinds kort zijn we overgegaan op gas koken. Deze ruime (90cm) brede kookplaat is heel fijn en we kunnen er makkelijk samen aan koken. Makkelijke bediening en fijne zekerheid met de veiligheid 'geen vlam - geen gas' Het schoonmaken van het glas is wel even een werkje, je ziet er namelijk alles op. Ik ga denk ik de schoonmaak fles van Siemens eens bestellen, hoop dat het dan wat makkelijk gaat.

ReneAP777 04-09-2015

Prima kooktoestel

Geschreven voor: Siemens EP916SC91N

Lekker breed zodat er lekker veel werkruimte is om de pannen te plaatsen. Mooi design wat in alle keukens wel staat.