Siemens EP916SC91N - Reviews

Best Reviewed nov 2016 Siemens EP916SC91N
Best Reviewed november 2016
Energiesoort
gas
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

Beoordeling op basis van 27 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Radia 06-03-2015 Product half jaar in bezit

Het is een perfecte kookplaat. Ruim en makkelijk schoon te houden. Kook er elke dag graag op. Mooi strakke plaat. In een woord. Perfect!!

Huppen 26-12-2014 Product paar dagen in bezit

een mooie strakke kookplaat en fijn in het gebruik. Veel mogelijk heden om extra accessoires aan toe te voegen

René Zeist 25-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Prachtige Kookplaat

Voor 28cm pannen eigenlijk te klein. Let daarbij op de ruime inbouw t.o.v. de achterwand. De pitten liggen iets verhoogd van de onderplaat. Dat merk je met schoonmaken. Wel mooi glanzend te krijgen!

Bianca 24-12-2016 Product paar maanden in bezit

Prachtige design en praktisch in gebruim

Ik ben erg tevreden over deze kookplaat. Ziet er strak uit in mijn nieuwe keuken. Genoeg ruimte om op te koken met meerdere pannen. Makkelijke te monteren.

Pluspunten

• Veel werkruimte

Minpunten

• Het zwarte glas trekt veel stof aan

Theo 28-11-2016 Product paar weken in bezit

Gaskookplaat met ruimte

Eindelijk een gaskookplaat met voldoende ruimte voor alle pannen.
Zeer makkelijk te bedienen en schoon te maken.
Uitstekend product. Een aanrader.

Pluspunten

• Voldoende ruimte voor grote pannen
  • Stijlvol ontwerp

Robert 15-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stijlvol en gebruiksvriendelijk

Zeer strakke en gebruiksvriendelijke kookplaat. Makkelijk schoon te maken en genoeg tussen ruimten om alle pitten tegelijk te kunnen gebruiken.

Pluspunten

• Makkelijk schoonmaken
  • Genoeg ruimte tussen de pitten

sprince 14-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Mooie kookplaat

Prima kookplaat, levert voldoende kracht om adequaat te kunnen wokken etc. Glas is alleen wat moeilijk schoon te maken en krast vrij snel (is overigens wel te verhelpen door een polijstmiddel van Siemens te gebruiken.

Pluspunten

• Krachtige kookplaat

Minpunten

• Lastig schoonmaken tov RVS

Martinj 04-10-2016

Verkeerde aankoop

Deze kookplaat is een mooi product en staat geweldig in de keuken. Na een paar dagen was de schik er helaas vanaf, het is gewoon een drama om de kookplaat te reinigen. Kookplaat inmiddels verkocht en een rvs-variant aangeschaft. Bevalt veel beter.

Siemens Gaskookplaat hardglas 07-08-2016 Product kwartaal in bezit

Siemens Gaskookplaat hardglas

Zeer mooie glasplaat die simpel te reinigen is. In tegenstelling van een RVS onder plaat trekken hier de vet vlekken niet in!

Wilma van Varik 24-05-2016

Uitstraling!

Mooie kookplaat. Makkelijk te onderhouden. Alleen zou het praktischer zijn als de grote pitten vooraan zouden zitten. Omdat je al gauw met grote pannen tegen de achterwand zit.

Nootdorp50 27-03-2016

Goed apparaat.

Wij hebben 2 jaar geleden deze kookplaat bij aanschaf keuken gekocht. Werkt prima, enig nadeel het schoonmaken van glazenplaat

macsbern 23-02-2016

Prachtig design en uitstraling

De gaskookplaat is werkelijk prachtig om te zien. Functioneert ook goed. Fijn om op te koken. Alleen groot minpunt: Ben iedere avond wel even bezig om hem weer mooi en schoon te krijgen. Ben me hier niet zo van bewust geweest anders had ik geen gaskookplaat gekocht.

Angeliquegijs 22-02-2016

Fijne gaskookplaat maar.....

Heb hem nu een half jaar in gebruik. Had er eerst een van een ander duurder merk, gekocht in onze jonge jaren toen we qua prijs nog niet zo op de keus hoefde te letten dan nu. Het gat zat er al dus er moest een zelfde maat terugkomen (90 breed). Van die breedte wil ik ook nooit meer af. Tegelijk met 5 pannen koken is toch wel ideaal. Alleen mijn oude plaat was ook gas op glas maar helemaal vlak. Deze heeft randen en dat verschil merk je met schoonmaken zeker. Dus dat was even wennen. Verder een prima plaat voor een prima prijs.

mcvgerwen 15-02-2016

5 pits gas, wat een genot

Een van de wensen van mijn man voor onze nieuwe keuken was een gaskookplaat! Heerlijk in het gebruik!

atilgan 23-01-2016

mooi zwart

Na jaren op inductie te hebben gekookt, is dit een betere optie. Gasopglas. makkelijk schoon te maken indien je dit direct na het koken schoonmaakt.
Er passen met gemak 5 grote pannen op.

Alleen vind ik dat de knopen wel wat steviger gemaakt kunnen worden...

De Grootjes 04-01-2016

Erg fijn kooktoestel

Wij hebben dit kooktoestel nu een jaar in gebruik en hij bevalt nog steeds erg goed. De ruimte tussen de pitten is prima en kunnen zonder probleem 5 grote pannen op.
Schoonmaken is altijd wel een klusje want op glas zie je alles. Verder erg tevreden!

Xandra 03-01-2016

Een reuze tegenvaller

Deze kookplaat gebruiken we nu 3 maaanden en ik moet zeggen dat het koken super gaat, maar de schoonmaak erna is iedere dag een crime. Kost erg veel tijd en gaat lastig, je blijft poetsen en het wordt niet mooi en streeploos schoon. De gaspitten terugplaatsten na het schoonmaken gaat ook niet echt gemakkelijk, dus hier is voor Siemens nog wel wat aan te verbeteren. Heb echt spijt dat ik deze dure aanschaf gedaan heb. Veel te veel werk en bovendien zitten er snel krassen in het glas.

Marjanne 13-12-2015

Waardeloos om schoon te maken. Gaspitten slecht

Ziet er erg mooi uit, maar slecht schoon te maken, erg veel werk om deze er weer mooi uit te laten zien. Gaspitten slecht terug te plaatsen, onhandig systeem. Tevens heel snel al kringen in glas.

Xander 05-10-2015 Product paar dagen in bezit

3,7
Mooi, maar start koud enorm slecht (5-6 seconden vonken en gas eer er wat brandt)
Pas paar weken ín bezit dus duurzaamheid moet nog blijken.

Lexie 10-09-2015

Ruime gas kookplaat

Sinds kort zijn we overgegaan op gas koken. Deze ruime (90cm) brede kookplaat is heel fijn en we kunnen er makkelijk samen aan koken. Makkelijke bediening en fijne zekerheid met de veiligheid 'geen vlam - geen gas' Het schoonmaken van het glas is wel even een werkje, je ziet er namelijk alles op. Ik ga denk ik de schoonmaak fles van Siemens eens bestellen, hoop dat het dan wat makkelijk gaat.