Siemens EH875MP17E - Reviews

Best Reviewed nov 2016 Siemens EH875MP17E
Best Reviewed november 2016
Energiesoort
elektrisch
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

Sande 04-12-2016 Product paar weken in bezit

Inductie Kookplaat

Door de verdeling van de warmtebronnen, zeer gebruiksvriendelijk in gebruik. Mooi design en handig te bedienen.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk

Bas 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie veelzijdige kookplaat, eenvoudige bediening

Mooie inductiekookplaat met 5 handig te bedienen kookzones. De flexzone is zeer handig voor grotere pannen of als warmhoudzone. Ook zeer eenvoudig schoon te maken. Kortom, toppie. Ben zeer tevreden over deze aankoop.

Pluspunten

• mooi design
  • eenvoudige schoon te maken
  • handige flexzone

Minpunten

• duurder dan gaskookplaat

Ad 23-11-2016 Product paar weken in bezit

Ideaal kookapparaat

Mijn vrouw en ik zijn verrast door de handige gebruiksmogelijkheden. Supereenvoudig in bediening.
De boostfunctie is even wennen maar is echt handig.

Het meest spreek ons aan de variabele rechter zijde van het apparaat. Wat voor pan met welke vorm dan ook, het wordt altijd warm zolang het maar geschikt is voor inductie.

Ook handig op de rechter zijde is de extra te leveren grilplaat. Handig voor een sateetje maken als borrel hapje.

Ron en Laura 22-11-2016 Product paar dagen in bezit

Grote fijne inductie kookplaat

Heerlijk handig en makkelijke kookplaat. Met name de inductiezone flexie is ideaal. Maar ook super om een braadslede er op te plaatsen. zou hem zo iedereen aanraden.

Pluspunten

• snel warm
  • met kinderen ideaal gelijk koud
  • deelbare flexe zone

Davince 22-11-2016 Product paar dagen in bezit

Gebruiksvriendelijke en mooie kookplaat

De inductie kookplaat is zeer eenvoudig in gebruik. De boost functie is bij een groot gezin erg prettig, aangezien binnen 3 minuten het kookpunt is bereikt van het te bereiden product.

A.Bolluyt 15-11-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat

Ik vind dit een geweldig apparaat. Doet wat hij moet doen. Fraaie uitsltraling. De het touchpanel werkt ook prima. Boosterfunctie is geweldig!
Keurig afgeleverd op de afgesproken datum en tijd. Coolblue ga zo door!

Pluspunten

• Doet waarvoor hij gemaakt is
  • Boosterfunctie
  • Fraai design

Erik 08-11-2016 Product paar dagen in bezit

Prima kookplaat

overgestapt van gas naar inductie: eenvoudige bediening, zeer snel te begrijpen, koken gaat makkelijk: ik dacht eerst dat het heel erg wennen zou zijn, maar binnen een dag heb je het door.
Heel makkelijk schoon te houden.

B van Schoondrager 13-09-2016 Product paar weken in bezit

erg makelijke kookplaat

mooi ontwerp goede bediening.
veel plaats voor de pannen van elke diameter.
makkelijk schoon te maken koken zonder knoeien gaat nou eenmaal niet.
groot vermogen door middel van boost stand en het vermogen is nauwkeurig te regelen.
veilig er is geen open vuur aanwezig.

Pluspunten

• veilig
  • gemak
  • ziet er goed uit

Minpunten

• kras gevoeligheid

Yasa 02-09-2016 Product paar maanden in bezit

mooi kookplaat

Hele mooie kookplaat met snelle bediening en goede indeling. Je kunt er goed mee koken. Flexibele kookzone is echt perfect.

Pluspunten

• lekker groot
  • snelle kook

Mark 02-08-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn apparaat!

Na flink wat uitzoek- en vergelijkingswerk, uitgekomn op deze inductie plaat van Siemens.
Dagelijks nog erg tevreden met het gebruik.
Duidelijk en makkelijk te bedienen. Lekker veel power!

Marcel 20-11-2015 Product paar dagen in bezit

Het gebruik van de inductiekookplaat gaat gemakkelijk, er is goed nagedacht over de functies. Qua design erg fraai. De plaat is mooi plat en geeft een chique uitstraling.

Kris 02-11-2015 Product paar dagen in bezit

Super simpele bediening, zeer content mee. Strak vormgegeven en door de flexzone zeer flexibel in te delen qua mogelijkheden. Hiervoor een Miele keramische kookplaat, met de nieuwe siemens inductieplaat kookt het water veel sneller, is een stuk energiezuiniger dan de keramische plaat en bedient zeer nauwkeurig en niet veel "later" dan bij keramisch koken. Veel eerder moeten doen!

Nathalie de Vries 25-10-2015 Product paar dagen in bezit

Nu net deze kookplaat een week in bezit. Erg tevreden over. Af en toe nog even wennen i.v.m. het switchen tussen de zones. Hoger en lager zetten gaat gemakkelijk door het swypen.

Friedel 05-10-2015 Product maand in bezit

Zeer mooie kookplaat, werkt uitstekend. Powerboost is supersnel. Ik was draaiknoppen gewend, dus het touchpanel is wel even wennen. Het koken gaat prima, reageert ook net zo snel als gas.

Fam Vos 01-10-2015 Product paar dagen in bezit

Voor onze nieuwe keuken gekozen voor compleet pakket Siemens apparaten, waaronder deze inductieplaat. Pas geleden is de keuken geplaatst en hebben we de plaat in gebruik. Verademing om mee te werken, werkt supersnel en bediening reageert snel. Wel moest ik even goed doorhebben hoe de handeling werken omdat deze plaat maar 1 slider heeft welke voor alle inductiespoelen inzetbaar is.

Super tevreden over!

van Dam 01-10-2015 Product paar weken in bezit

Wij zijn erg blij met de kookplaat. Kookt heel fijn en veel ruimte, maakt ook zeer gemakkelijk schoon.

david 30-09-2015 Product paar dagen in bezit

mooie kookplaat om te zien en heel prettig in gebruik. Slide bediening werkt heel erg prettig. Het kinderslot is ook erg prettig

Tester 30-09-2015 Product jaar of meer in bezit

Robuuste inductieplaat met een zeer praktische metalen lijst eromheen die het plaat beschermt tegen beschadigingen. Reageert zeer snel en is makkelijk te bedienen. De vrije kookzone is zeer toepasselijk voor alle vormen pannen. Enige nadeel is dat de kookplaat toch best warm wordt en relatief best lang warm blijft nadat er iets op gekookt is. Voor de rest een topproduct.

Nico uit Sittard 29-09-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi vormgegeven kookplaat. Makkelijke bediening en tevens duidelijke uitleg in instructiehandleiding. Duurzaamheid energetisch uitstekend door inductieprincipe en booster. Enige twijfel over hergebruik onderdelen bij eind lopptijd. Daarom slechts een 7 op dit punt.

Renswoude 23-09-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een strakke inductieplaat met vele mogelijkheden zoals een extra boost, zodat je sneller het eten warm hebt.