ETNA KIS670ZT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIS670ZT op Kieskeurig.be.

A. v.d. Brand 07-03-2021

STRAK EN GOED

Geschreven voor: ETNA KIS670ZT

super strakke plaat , duidelijke gebruiks aanwijzing dus het was niet eens wennen.
super blij om van het gas af te zijn , kooktijd is beduidend korter.
nu nog even even alle functies uit proberen en onder de knie krijgen, want deze plaat kan wel heel veel.

Pluspunten

• boostfunctie
  • koppelbaar
  • veel functie,s

Officiele reactie van Atag 08-03-2021

Geachte heer/mevrouw v.d. Brand,

Bedankt voor het nemen van de moeite om deze mooie review te plaatsen. Wij zijn ook blij dat u de overstap van gas naar inductie als zeer positief heeft ervaren. Alle feedback is welkom en zal door ons worden meegenomen.

We wensen u heel veel plezier van deze aankoop.

Jos. M. van Galen 23-02-2021

Inductie koken tegen een betaalbare prijs.

Geschreven voor: ETNA KIS670ZT

Ik woon in een huur appartement. Standaard zit daar een gas kookplaat in. Ik wilde graag een elektrische kookplaat, eenvoudig schoon te maken, zonder aanleg van extra stopcontact.
Met deze inductieplaat gewoon het bestaande stopcontact gebruikt, zonder enig probleem.
Koken met deze inductieplaat is geweldig en schoonmaken is bijna niet nodig. Geweldig.

Pluspunten

• 1 VLAKKE PLAAT
  • MAKKELIJK IN TE STELLEN
  • EXTRA GROOT

Minpunten

• GEEN

Officiele reactie van Atag 24-02-2021

Beste Jos,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review. Goed te lezen dat deze Plug&Cook inductiekookplaat zo goed bevalt. En dat je helemaal naar wens kunt koken in je huurwoning.

We wensen je veel plezier van deze aankoop.

Jan 18-02-2021

De perfecte oplossing voor koken zonder gas

Geschreven voor: ETNA KIS670ZT

Ik heb deze inductie kookplaat gekocht omdat deze past in de kleine 4 pits gas ruimte. Daarbij is de inductieplaat lekker breed en heb je extra ruimte. En op een gewoon geaard stopcontact in te pluggen. Wat wil je nog meer.

Pluspunten

• Lekker breed voor 4 potten
  • Power genoeg om vlug te koken.
  • Gewone geaarde stekker, plug en play
  • Online besteld. 4 pits gas eruit en deze erin

Officiele reactie van Atag 19-02-2021

Beste Jan,

Bedankt voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de eenvoudige installatie en het koken op de KIS670ZT zo goed bevalt.

Wij wensen je veel kookplezier toe!

Leenders 06-02-2021

Let goed op! Past niet in standaard nis van 56 x 48 cm

Geschreven voor: ETNA KIS670ZT

Het betreft een hele mooie inductiekookplaat geschikt voor 1 fase. Mijn oude gas kookplaat heeft een nismaat van 56 x 48 cm, dit is bij vele oudere gaskookplaten het geval. Deze inductie kookplaat heeft een nismaat van 56 x 49 cm en past dus niet. Een graniet of composiet aanrechtblad heb je niet zomaar aangepast. Jammer dat op de meeste webshops alleen de nisbreedte in de koptekst vermeld wordt. Let hier dus goed op.

Officiele reactie van Atag 08-02-2021

Beste heer/mevrouw Leenders,
Bedankt dat u de moeite heeft genomen deze review te schrijven. Uw feedback is belangrijk voor ons. De inbouwmaten 56 x 49 worden niet in het overzicht weergegeven, maar zijn te vinden bij de specificaties van deze inductiekookplaat
​Wij wensen u veel kookplezier!
Chantal Webcareteam ETNA

John Gastelaars 17-12-2020

groot formaat

Geschreven voor: ETNA KIS670ZT

zeer makkelijk te monteren doordat de steker er al aan zit, 70 cm breed dus een groot formaat om op te koken.
gebruiksvriendelijk.
makkelijke tiptoetsen

Pluspunten

• groot formaat
  • 2 grote pannen naast elkaar zetten

Minpunten

• geen minpunten

Officiele reactie van Atag 18-12-2020

Beste John Gastelaars,

Bedankt voor deze mooie review en reviewscore. Een 10; daar zijn wij uiteraard erg blij mee. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het gemak van het installeren en de gebruiksvriendelijkheid van de KIS670ZT.
Veel kookplezier gewenst.

W.Heijmans 02-12-2020

Een grote, mooie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIS670ZT

Deze inductie kookplaat heeft een mooi design en past precies in het aanrechtblad waar voorheen een Etna gaskookplaat zat.
Ivm met aankoop zonnepanelen wilden wij ook overstappen op een inductie kookplaat. En met deze plug-in kookplaat was het snel en kundig geïnstalleerd door de installateur van de dealer waar wij de inductie kookplaat gekocht hebben.
Kookplaat is heel gebruiksvriendelijk en wij zijn over de kookeigenschappen in de korte tijd dat wij er mee koken erg tevreden over. Ook fijn dat wij weer geslaagd zijn bij Etna waar wij al jaren kookapparatuur van hebben.

Officiele reactie van Atag 03-12-2020

Geachte heer/mevrouw Heijmans,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review. Het is goed te lezen dat deze kookplaat helemaal naar wens is. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
Het wederom kiezen voor ons merk ETNA zegt dan ook genoeg :-)

Veel kookplezier gewenst.

Maria 20-10-2020

Mooie strakke kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIS670ZT

Ik was op zoek naar een inductie kookplaat die goed en makkelijk te bedienen was. Na 45 jaar koken op gas zag ik er wel tegenop om ineens op een hele andere manier te gaan koken. Heb online gezocht naar ervaringen van andere gebruikers en kwam toen bij deze kookplaat uit. Reviews waren allemaal erg positief en ik moet zeggen ze hadden gelijk. Mooi om te zien en geweldig in gebruik. Alles kookt veel sneller en wat ik ook erg fijn vindt is dat de handvatten van de pannen niet meer heet wordt zoals bij gas. Ben zeer tevreden met mijn aankoop.

Pluspunten

• Mooi en strak om te zien
  • Makkelijk aan te sluiten
  • Fijn in gebruik
  • Alles kookt veel sneller dan op gas

Officiele reactie van Atag 21-10-2020

Beste Maria,

Wij waarderen je positieve en zeer uitgebreide review. Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, zeker ook op gebruiksgemak en kwaliteit. Wij streven ernaar dat onze klanten veel en natuurlijk ook lang plezier mogen beleven van onze apparatuur.
Goed te lezen dat het overschakelen van gas naar inductie helemaal naar wens is.
Heel veel kookplezier gewenst.

Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

Rob 18-06-2020

Koken is een genot geworden

Geschreven voor: ETNA KIS670ZT

We hebben dit gekocht,omdat hij gewoon in het stopcontact kan,geen aparte stroom voorziening nodig.Mijn vrouw kan haar geluk niet op, makkelijk en snel in gebruik,geen gekloot met schoonmaken,top, en zeer gemakkelijk te bedienen

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Snel in gebruik
  • Mooie vormgeving
  • En geen gevaar met gas meer,we zijn 70 plus

Officiele reactie van Atag 19-06-2020

Beste Rob,
Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over zowel het gebruiksgemak als het design van deze inductiekookplaat. ”Mijn vrouw kan haar geluk niet op”, dat lezen wij natuurlijk graag.
Bedankt voor deze mooie review. Heel veel plezier kookplezier.

sibo 19-05-2020

hele mooie grote kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIS670ZT

ik heb voor deze kookplaat gekozen omdat je meer ruimte hebt om te koken en ook omdat je groepen kunt koppelen en dan ook gril/bakplaten kan gebruiken.

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • mooi groot kookgedeelte
  • makkelijk schoon te houden

Officiele reactie van Atag 20-05-2020

Beste Sibo,

Bedankt voor je mooie beoordeling! Wij vinden het fijn om te lezen dat deze kookplaat aan al jouw verwachtingen voldoet.
Wij wensen je veel kook plezier toe.

Met vriendelijke groet, Alice Webcareteam ETNA

Y. Willemse 03-05-2020

Wow, plug & cook!!!

Geschreven voor: ETNA KIS670ZT

Onze gaskookplaat was aan vervanging toe en met onze zonnepanelen op het dak wilden we deze energie benutten in plaats van 'extra' gas verbruiken. Inductie moest het worden, maar het liefst zo een mooie brede. We schrokken dat we in de meterkast aanpassingen moesten doen en onze bestaande nis in het keukenblad voldeed niet aan de brede wensen, totdat we bij de mooie inductieplaten van Etna uitkwamen. En met de plug & cook hoefden we bijna geen consessies en veranderingen te doen. Het was even spannend of we met 1 fase echt de inductie ervaring zouden beleven. En ja, voor ons is het echt helemaal prima. De power is echt genoeg voor een normaal huishouden. We zijn verliefd op het strakke design van Etna. De enige concessie die we hebben gedaan is dat deze 1 fase kookplaat niet is uitgevoerd met een flexzone en die matte uitvoering is ook wel gaaf. Daar tegenover staat dan wel weer een gunstigere prijskaartje. Can't have it all! De toekomst zal het leren :-)

Pluspunten

• Plug & Cook
  • Meer dan genoeg vermogen

Minpunten

• flexzone was leuk geweest

Officiele reactie van Atag 04-05-2020

Beste Y. Willemse,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie, uitgebreide en positieve review. Dit is waar wij het voor doen, producten ontwikkelen waar de consumenten blij van worden. Zo te lezen is dat gelukt.
Heel veel kookplezier van deze mooie inductiekookplaat.
Met vriendelijke groet, Ursula