Whirlpool ACM 802/NE - Reviews

Energiesoort
elektrisch
Uitvoering
elektrisch
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken

3,1

W. Zegers 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie kookplaat

Kookplaat is makkelijk te bedienen, zeer snelle manier van koken.
Veilig voor kinderen, blijft niet warm. Schakelt zichzelf uit.
Bovendien mooie kookplaat, makkelijk schoon te houden.

Anje 26-09-2016 Product paar maanden in bezit

Miskoop

Deze kookplaat iets te snel aangeschaft omdat de oude kapot ging. Wat een drama is dit. Er hoeft maar een druppel op de aan/uit tiptoets te vallen en de plaat gaat uit. Ook als er een te grote pan te dichtbij de toetsen staat gaat de plaat uit of op kinderslot. Toetsen zitten zo dichtbij de kookzones en zijn soms te warm om aan te raken. Als je iets op 4 wil laten doorkoken gaat de zone soms ineens harder en dan weer zachter, dit was bij een AEG absoluut miet zo! Whirlpool beweert dat dit normaal is! Ik erger me dagelijks verschrikkelijk bij het koken op deze drama kookplaat.

S. Yildirim 28-10-2014 Product half jaar in bezit

Een waardeloos product van zo'n grote fabrikant. Apparaat wordt gekoeld door een ventilator. Deze maakt een herrie wat zelfs in de woonkamer te horen is. Na een aantal weken gebruik viel de ene helft uit. Monteur gevraagd, duurt 2 weken. Zit je daar, 2 weken met de helft van het apparaat.

Kvdr 13-12-2013 Product paar weken in bezit

2,5
Een waardeloos product en whirlpool geeft slechte service. Kookplaat kookt niet constant. Op hoge vermogen kookt hij door, als je lager (bv stand6) zet geeft de kookplaat in stoten koken. Dus je eten kookt, dan stopt het weer, dan kookt het weer etc.