Siemens EC915SC90N - Reviews

Energiesoort
elektrisch
Uitvoering
gas
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken

tuke 07-11-2016 Product paar weken in bezit

gebruiksgemak

heerlijke gaskookplaat met veel ruimte, ook voor grote pannen. Gietijzeren dragers zijn sterk en stabiel om pannen te verschuiven.
Schoonmaak is eenvoudig te doen

Pluspunten

• sterke en stabiele dragers
  • ruime maten
  • eenvoudige schoonmaak

Jeanne 05-11-2016 Product paar weken in bezit

mooie kookplaat en fuctioneel

Wij hebben deze kookplaat gekozen omdat we meer ruimte wilde bij het koken. Op gas koken heeft onze voorkeur. Het heeft een mooi robuust uiterlijk en het werkt erg prettig. Alle maten branders, van zeer groot tot een sudderpitje. Wij zijn erg blij met onze aankoop.

Gerry 31-08-2016 Product paar weken in bezit

Breed werkvlak

Het brede vlak waarop de pannen kunnen staan werkt zeer prettig. De branders met name de wokbrander is van ruime capaciteit. Schoonmaken is geen probleem.

Pluspunten

• breedte
  • brandcapaciteit

Minpunten

Remi 24-09-2015 Product jaar of meer in bezit

We gebruiken de kookplaat iedere dag met veel plezier, de grote wokpit is erg handig en doordat het een erg ruime kookplaat is kunnen alle pannen er met gemak op. De plaat zelf is gemakkelijk schoon te maken, alle pitjes verdelen het vuur erg mooi en de bouwkwaliteit is ook zeer goed! Al met al een goede aankoop, na 3 jaar nog steeds erg netjes.

JJ 03-09-2015 Product maand in bezit

Fijne ruime kookplaat. Erg handig is dat onder de gaspitten nagenoeg geen randjes zitten zodat je het goed kunt schoonhouden. Enig verbeterpuntje zou zijn als je ook de knoppen eraf zou kunnen halen om schoon te maken.

haan91 30-06-2015 Product paar weken in bezit

geweldig product geweldig om op te koken mooi groot veel ruimte voor de pannen. kan er tegelijk 5 pannen opzetten. en hij ziet er ook nog super strak uit.

vdbeek63 11-06-2015 Product maand in bezit

Fantastische kookplaat. Gaaf design, heerlijk groot en dus ruimte genoeg. De wokbrander werkt heerlijk. Kortom: een genot om op te koken!

Ricky van Grinsven 26-05-2015 Product paar dagen in bezit

Super gaskookplaat.
Er zit genoeg power in voor de meest uitgebreide gerechten klaar te maken. De ruimte is meer dan voldoende en de opties die hij biedt uitmuntend.

KimG16 16-04-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie grote gaskookplaat met wokbrander aan de zijkant (zodat er ook nog een pannetje voor de rijst op het fornuis past). We hebben hem nog maar een paar dagen in bezit, maar het is echt een pronkstuk!

j aalders 22-03-2015 Product paar dagen in bezit

de dagen dat we met onze nieuwe apparatuur hebben gekookt zijn ons prima bevallen. het kooktoestel is heel gebruiksvriendelijke en werkt perfect

Aankoop kookplaat 13-03-2015 Product maand in bezit

Moet de knoppen net even te lang en op de juiste plek indrukken voordat het vuur aangaat.

Belangrijk bij goed gebruik van de wok: neem een ruime spatplaat, een die breder is dan je kookplaat.

Met kinderen die willen meekoken is het rvs gevoelig voor krassen.

Allergrootste voordeel:
Je kan er 5 pannen op kwijt, en hoeft hiervoor geen 6 pitten te nemen. De wokpit kan je goed op vol vermogen gebruiken. Je kan makkelijk even een pan 'tussen twee pitten zetten'als ie even van het vuur af moet, zonder dat ie meteen omvalt.

Kortom, fijne kookplaat!

livandijk 05-02-2015 Product maand in bezit

Goede branders! De wokbrander is fantastisch. Veel ruimte voor je pannen om alle branders tegelijk te gebruiken. Jammer dat het schoonmaken, door de RVS randen, lastig is.

Jacq60 18-12-2014 Product paar weken in bezit

Het duurt wat lang voordat het gas ontsteekt en de vlam blijft branden. Mooie vormgeving en de kookplaat bevalt goed.