ETNA KI577ZT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KI577ZT op Kieskeurig.be.

Franco en Henny Lomastro 08-12-2020

Fijne inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI577ZT

Sinds een paar weken deze inductie kookplaat. Ik heb altijd op gas gekookt en was er wel een beetje huiverig voor. Maar ik ben helemaal om, wat een genot en vooral het schoonmaken na het koken en bakken!! Water koken is met de boost functie in no time aan het koken! Daar moet je even aan wennen in het begin. Met deze boost functie is een qooker overbodig. Ben blij dat we deze hebben gedaan en niet ook een qooker erbij! Geen minpunten kunnen ontdekken!

Pluspunten

• Mooi ruime kookplaat, ideaal in gebruik
  • Boost functie

Officiele reactie van Atag 09-12-2020

Beste heer/mevrouw Lomastro,
Een 10, wat een geweldige score heeft u gegeven. Fijn dat u zo tevreden bent over deze inductiekookplaat. Het is zeker even wennen en anders dan koken op gas. Wij wensen u veel kookplezier!
Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA.

Bart 26-07-2021

FIjn grote plaat maar heel irritant geluid.

Geschreven voor: ETNA KI577ZT

Ruime plaat waar je grote pannen op kwijt kan. Ziet er strak uit. Handige functies zoals boost en afzonderlijke timers. Maakt met 2 pitten in een bepaalde stand wel irritant hard pendelend fluitgeluid en dat gebeurt met alle (nieuwe) pannen die we geprobeerd hebben. Een brommend, zoemend of tikkend geluid is normaal maar dit is wel extreem. Als ik dit vooraf had geweten waarschijnlijk voor een andere plaat gekozen.

Pluspunten

• Groot
  • Handiger timers
  • Boost en lock functue
  • Makkelijke bediening
  • Strak uiterlijk

Minpunten

• Hard irritant geluid

Officiele reactie van Atag 27-07-2021

Beste Bart,

Vervelend om te lezen dat het fluitgeluid het plezier van de nieuwe inductiekookplaat zo overschaduwd. Tijdens het koken op inductie is vaak een brommend of zacht ratelend geluid te horen. Dit geluid wordt veroorzaakt door de vermogensoverbrenging naar de pan, waardoor de panbodem in trilling raakt. Indien het vermogen iets lager wordt gezet of een zwaardere pan wordt gebruikt, is de geluidsproductie lager. Sommige pannen met een sandwichconstructie, zoals Tri-ply, maken meer geluid en kunnen een fluittoon produceren. Je zou eventueel aan andere pan kunnen proberen, bij voorkeur een gietijzeren. Mocht het harde fluitgeluid blijven adviseren wij je om even contact op te nemen met onze serviceafdeling via telefoonnummer 088-8821803. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur.

r**n@g**l.com 12-07-2021

Etna KI577ZT - GOEDE EN EENVOUDIGE KOOKPLAAT.

Geschreven voor: ETNA KI577ZT

Goede eenvoudige kookplaat. 3 jr extra garantie door registratie bij Etna.

Pluspunten

• Minimalistich en strak ontwerp.
  • Pannen snel warm.
  • Eenvoudige bediening.
  • Voordelig omdat het alleen de basisfuncties bevat.
  • Eenvoudige montage voor 2 fasen.

Minpunten

• Tikt niet storend bij starten van opwarmen.
  • Piept bij elke interactie net iets te hard.
  • Ventilator is hoorbaar, maar niet storend.
  • Geen perilex stekker meegeleverd.

Officiele reactie van Atag 13-07-2021

Beste r**n@g**l.com,

Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de eenvoudige installatie en het gebruiksgemak van de kookplaat.
Wij wensen je veel kookplezier toe.

Klokkie 03-06-2021

Geweldige kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI577ZT

Super strakke kookplaat met mooie slidefunctie en makkelijk in het gebruik.
Ik beveel het zeker aan.
Makkelijk schoonmaken en eten is snel warm te maken.

Pluspunten

• Slidefunctie
  • Strak model

Minpunten

• Nog niet gevonden

Officiele reactie van Atag 04-06-2021

Beste Klokkie,

Wat fijn dat u de moeite hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Wij vinden het fijn om te lezen dat deze inductiekookplaat zo goed bevalt en wensen u nog vele jaren plezier van deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Klokkie 18-05-2021

Mooi grote kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI577ZT

Makkelijk schoon te houden, makkelijke bediening. Nog niet lang in gebruik maar nu al tevreden over.

Pluspunten

• Schoon houden
  • Bedieningsgemak

Officiele reactie van Atag 20-05-2021

Beste Klokkie,

Wat fijn dat u voor ETNA heeft gekozen en dat deze inductiekookplaat zo goed bevalt. Bedankt voor uw mooie beoordeling en wij wensen u nog vele jaren plezier met deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Zwart 12-04-2021

Goede bediening

Geschreven voor: ETNA KI577ZT

Onze oude was stuk. We moesten één hebben die vergelijkbaar was qua grootte. Er moest nog wel een stuk uit het aanrechtblad gezaagd worden

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Ruime kookplaat

Minpunten

• Maakt tikkend geluid als er een pan op staat

Officiele reactie van Atag 13-04-2021

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, hier zijn wij erg blij mee. Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over de inductiekookplaat.

Wij wensen jullie veel kookplezier toe.

Jola 29-09-2020

Makkelijk in bediening

Geschreven voor: ETNA KI577ZT

ben overgestapt van gas naar inductie, het was gelijk goed, makkelijk in bediening, eten koken kost minder tijd, makkelijk schoon te maken. als het uit is dan heb je extra werkruimte.

Pluspunten

• kookt sneller
  • makkelijk in omgang

Minpunten

• grote veld doet het niet met een kleine pan.

Danny Mulder 23-07-2020

irritante klik en niet gelijkmatig verwarmd

Geschreven voor: ETNA KI577ZT

Hoewel de kookplaat veel ruimte heeft, handig is in bediening en inductiekoken erg prettig is, valt het me erg tegen dat deze kookplaat een hoop herrie maakt (veel getik en geblaas). Tegelijkertijd schakelen de verschillende zones zich continue in en uit waardoor je pan niet gelijkmatig wordt verwarmd, ook als je slechts 1 zone gebruikt. De klantenservice laat weten dat dit bij dit type hoort en dat dat de vermogensbegrenzer is, hier is niets aan te doen. Ik had voor deze prijs verwacht dat de kookplaat toch een tandje meer kwaliteit zou hebben. Helaas.

Pluspunten

• grote zones

Minpunten

• herrie
  • continue aan en uit

Officiele reactie van Atag 01-10-2020

Beste Danny,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Jammer dat de kookplaat niet aan je verwachtingen voldoet. Het pendelen is het pulserend schakelen van de zone om op een bepaald gewenst kookvermogen te komen en inderdaad dit is een eigenschap van dit toestel. Desondanks wens ik je veel kookplezier toe.

Groet Heidi

K.J. 14-07-2020

Strak design & kookt prettig

Geschreven voor: ETNA KI577ZT

We hebben deze inductiekookplaat online gekocht ter vervanging van onze 15 jaar oude inductiekookplaat. Vóór levering door Keukenloods kregen we per mail ter controle nog de vraag naar de afmetingen in het keukenblad. Zeer zorgvuldig en dit voorkomt een miskoop en langere wachttijd. Daarna geïnstalleerd door een elektriciën, want dit kun je als leek echt niet zelf. De kookplaat ligt mooi strak in het blad. De 9 standen van de kookzones zijn prettig te hanteren. De boostknop werkt goed; snel water koken! Wij zijn zeer tevreden.

Pluspunten

• Strak design
  • Eenvoudig te gebruiken

Minpunten

• Niet zelf aan kunnen sluiten

Officiele reactie van Atag 15-07-2020

Beste K.J.

Wij waarderen je positieve en zeer uitgebreide review. Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, zeker ook op gebruiksgemak en kwaliteit.
Veel kookplezier gewenst met deze fraaie inductiekookplaat.
Groet, Ursula

Onno van Gelderen 30-05-2020

Super Snel Koken

Geschreven voor: ETNA KI577ZT

Omdat onze pannen en gaskookplaat slecht werden hebben we na veel wikken en wegen besloten om over te stappen naar inductie.
Diverse mensen gesproken die de al over waren naar inductie, en iedereen was erg tevreden.
Nadeel was echter dat er nog geen elektrische aansluiting zat.
Dus extra kosten.(maar dat was ingecalculeerd)

Maar wat een verschil met gas.
Super snel water aan de kook.
Wel wennen met de instellingen met betrekking tot welke stand je moet gebruiken.
Een PFD gemaakt van instellingen van de kookstand en dat als leidraad bij de kookplaat gelegd.
in de loop van de tijd zal dat wel blijven hangen.
Veel meer ruimte om panne op te zetten.
Geen hete handsvaten meer.

Pluspunten

• Strak design
  • Super snel.
  • Zeer gemakkelijk schoon te maken
  • 2 Boost zones

Minpunten

• nog geen ondervonden

Officiele reactie van Atag 02-06-2020

Beste Onno, wat een mooie reviewscore hebben wij ontvangen. Daar zijn we erg blij mee. En wat fijn dat deze kookplaat snel is en meer ruimte heeft. Wij wensen je veel kookplezier met de inductiekookplaat van ETNA. Groet Chantal Webcareteam Etna

fam. Baks 02-04-2020

mooie strakke vormgeving, mooi materiaal

Geschreven voor: ETNA KI577ZT

Dit is onze eerste inductie kookplaat , dus we moeten nog expirimenteren. Maar het bedieningsgemak was het eerste wat ons opviel. En de snelheid van warm/heet worden. En het reageren op warmer/kouder zetten van de kookzones is net zo als bij gas, dus wat dat betreft erg vertrouwd Verder is het natuurlijk super makkelijk schoon te houden wat ook bijzonder prettig is

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • snelheid
  • makkelijk schoon houden

Officiele reactie van Atag 03-04-2020

Beste fam. Baks, een slimme keuze om van gas naar inductie te gaan. Wat fijn om te lezen dat het bedieningsgemak, snelheid van opwarmen en kouder zetten meteen al opviel. Ik wens jullie heel veel kookplezier met de ETNA KI577ZT. Groet Heidi van webcareteam ETNA.

Herman 06-01-2020

Mooie plaat, dik tevreden

Geschreven voor: ETNA KI577ZT

Mooie strakke inductieplaat. Zeer duidelijke en eenvoudige bediening. Mijn ouders van bijna 80 jaar kunnen er zelfs prima mee overweg. Wij raden deze kookplaat iedereen aan.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening.
  • Afmetingen, met name de dikte is perfect.
  • Duidelijk gebied waar de pannen moeten staan.
  • Makkelijk schoonmaken
  • Zeer strak design

Officiele reactie van Atag 07-01-2020

Beste Herman,
Bedankt voor deze mooie review score; een 10! Daar zijn wij erg blij mee.
Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de inductiekookplaat en deze ook aan iedereen aanbeveelt.
Heel veel kookplezier!

JvdM 01-01-2020

Prima kookplaat voor een goed prijs!

Geschreven voor: ETNA KI577ZT

Simpele kookplaat met alle basisfuncties. Ook nog eens makkelijk te installeren. Alle functies die ik gebruik zijn aanwezig: aparte bediening per kookzone, de boostfunctie en kinderbeveiliging. Top!

Pluspunten

• Installatie
  • Positie kookzones
  • Bediening
  • Boostfunctie

Officiele reactie van Atag 02-01-2020

Beste JvdM, bedankt voor uw review en wat fijn om te lezen dat de KI577ZT van ETNA zo goed bevalt. Wij wensen u nog veel kookplezier. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.

W.s. 28-12-2019

Groot model, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: ETNA KI577ZT

Mooie ruime kookplaat van het merk Erna. Makkelijk in de bediening. Waren op zoek naar een wat ruimere plaat ivm te weinig ruimte tussen de pannen

Zeer tevreden

Pluspunten

• Ruime plaat
  • Makkelijk aan te sluiten

Minpunten

• Touch bediening reageert soms niet
Officiele reactie van Atag 30-12-2019

Beste heer/mevrouw,

Fijn dat deze keus de juiste is geweest. Voor wat betreft de bediening, deze reageert op een lichte druk van uw vingertop. Er hoeft geen krachtige druk te worden uitgeoefend. Wel met de vingertop plat op de toetsen.
Hopelijk gaat de bediening van deze mooie kookplaat hiermee beter.
Veel kookplezier.
Alvast een fijne jaarwisseling.

Tonnie 17-12-2019

Fijne snelle kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI577ZT

Na 19 jaar! gekookt te hebben op een Etna keramische kookplaat weer voor dit merk gekozen ivm prijs/kwaliteit verhouding en tevredenheid over service.
Het koken op inductie is even wennen maar gaat echt veel sneller.

Pluspunten

• snelheid
  • strakke vormgeving

Minpunten

• grootste kookzone aan achter- ipv voorkant

Officiele reactie van Atag 18-12-2019

Beste Tonnie, wat leuk te lezen dat je zo tevreden bent zowel over ons merk ETNA als onze service.
We wensen je veel kookplezier.

Nicole 05-12-2019

Etna inductiekookplaat KI577ZT

Geschreven voor: ETNA KI577ZT

Makkelijk te bedienen inductie kookplaat.
Mooie glazen plaat makkelijk schoon te maken.
Praktische en mooie toevoeging van mijn keuken

Pluspunten

• Breed
  • Makkelijk te bedienen
  • Mooie uitstraling

Officiele reactie van Atag 06-12-2019

Beste Nicole, wat een mooie review en waardering! Bedankt, wij zijn hier erg blij mee. Heel veel kookplezier! Met vriendelijke groet, Femke Webcareteam ETNA

Jan Verhoeven 29-11-2019

Fijn bedieningsgemak

Geschreven voor: ETNA KI577ZT

Ik ben erg blij met mijn nieuwe kookplaat. Qua design prachtig, en bedieningsgemak is voortreffelijk. Ik heb meerdere producten van ETNA thuis, tot nu toe elke keer tevreden.

Pluspunten

• Bedieningsgemak

Officiele reactie van Atag 02-12-2019

Beste Jan,
Wanneer jij blij bent, zijn wij het ook! Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Veel kookplezier.

Kim B 07-11-2019

Mooie, praktische kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI577ZT

Onze vorige inductie kookplaat gaf het na 12 jaar op. Via de plaatselijke electrozaak hebben we deze kookplaat aangeschaft. De installatie was erg simpel.
De indeling van de kookplaat is handig, de pannen passen er makkelijk naast/voor elkaar op. De bedieningstoetsen zijn heel praktisch, door hetbalkje kun je direct aangeven hoe hard de kookplaat moet staan. De boostfunctie werkt top voor snel verhitten!

Pluspunten

• Indeling kookplaat
  • Makkelijke bediening
  • Boostfunctie
Officiele reactie van Atag 08-11-2019

Beste Kim, dankjewel dat je de moeite heb genomen om deze review te schrijven en goed om te lezen dat de ETNA KI577ZT goed bevalt. Veel kookplezier nog gewenst. Groet Claudia Webcare team ETNA.

Hans N. 20-10-2019

Weer voor inductie gekozen.

Geschreven voor: ETNA KI577ZT

Na 22 jaar waren we aan vervanging toe van onze inductie kookplaat. We hebben weer voor dezelfde fabrikant gekozen, dit keer voor hun ETNA productlijn. Eerst advies gevraagd omdat de plaat in een bestaande situatie geplaatst moest worden, en we wel zeker wilden weten of het zou passen. Heel snel kregen we een aantal mogelijkheden door waaruit we konden kiezen. De keuze is uiteindelijk gevallen op de aantrekkelijk geprijsde ETNA KI577ZT die kwa bediening, uitvoering en mogelijkheden zeker niet onderdoet voor veel duurdere oplossingen. Ook de installatie, geregeld door de fabriek was dik in orde.

Pluspunten

• Strak design, geheel van glas
  • Makkelijke bediening
  • Mogelijkheid 2 kookzones te koppelen
  • 5 jaar grantie na registratie

Officiele reactie van Atag 21-10-2019

Beste Hans,
Fijn dat er na 22 jaar kookplezier, u de keus heeft gemaakt op weer een product van 1 van onze merken.

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review en heel veel kookplezier gewenst.

Marjolein 11-09-2019

Fijne kookplaat tegen een fijne prijs

Geschreven voor: ETNA KI577ZT

Goede prijs kwaliteitsverhouding. Mooie look.
Simpele kookplaat, inclusief timer, boostfunctie, kinderslot en touchslide functie. Precies alle elementen wat wij zochten.
Snoer een beetje aan de korte kant, 30 cm langer was prettiger geweest met aansluiten.
Het enige wat ik minder vind (in vergelijking met ons kapot gegane A-merk kookplaat) is dat de reactie tijd van bijvoorbeeld stand 9 naar een mindere stand, twee seconde duurt (dan kan het kookvocht al overgekookt zijn) - opgelost door de kookzone op nul te zetten, dan reageert de plaat wel meteen en daarna weer aan te zetten.

Al met al, fijne kookplaat tegen een fijne prijs, doet wat het moet doen + 5 jaar garantie!

Pluspunten

• 5 jaar garantie
  • Prijs kwaliteit
  • Simpele bediening

Minpunten

• Korte snoer
  • Kookplaat reageert vertragend bij lager zetten

Officiele reactie van Atag 12-09-2019

Beste Marjolein, wij waarderen het dat u als klant de tijd genomen heeft om ons product te beoordelen. Bedankt daarvoor en veel kookplezier! Hou de bediening even in de gaten, mocht je het niet vertrouwen kun je altijd contact met ons opnemen. Groet Heidi van webcareteam ETNA

Marjolein 13-09-2019

@ Heidi van webcareteam ETNA: ik heb nu 3 x het servicenummer van ETNA gebeld (optie 4 gekozen) en ik heb ook al 3 x ruim 8 minuten in de wacht gestaan en nog steeds niemand aan de lijn gehad.
Hoe kom ik in contact?

Officiele reactie van Atag 13-09-2019

Beste Marjolein, is het inmiddels gelukt iemand aan de lijn te krijgen?? Zo niet, ontvang ik graag je vraag en naw gegevens op webcare@atagbenelux.com., ik help je graag verder. Groet Heidi