GROHE MK30144DC1 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

AstridH 12-02-2018

Grohe Red Duo

De Grohe Red Duo met touch bediening en combiboiler nu paar weken in gebruik. Hij bevalt ons goed.
De installatie is wel voor iemand die handig is en verstand heeft van installatiewerk. Fijn dat de boiler alleen op koudwaterleiding kan. Geen gas nodig voor het warme water in de keuken. De touchbediening werkt eenvoudig, wel wat lastig als je werkhanden hebt met eelt. Hij geleid dan niet zo goed! Kokend water eerst even laten stromen voordat het echt heet genoeg is voor thee of koffie. De mengkraan werkt ook prima, lekker heet water. Kraan wordt aan de buitenzijde niet warm. Ook de cashback actie van €100,00 door Grohe is mooi meegenomen.
Al met al goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Geen waterkoker meer nodig

Minpunten

• Slecht te bedienen met “werkhanden”
Geschreven voor: GROHE MK30144DC1

Grohe keukenkraan, met kokend water. 14-10-2017

Een verrijking van het leven.

Een mooie, en praktische aanvulling in de keuken. Een verrijking in het dagelijks leven.
Geen waterkoker, of ketel meer. Een kop thee in een handomdraai. De groenten in kokend water op het vuur.
Alles sneller en praktischer klaar.
Deze kraan is een aanrader en ook nog een sieraad in de keuken.
Er wordt een 8 liter boiler in het keukenkastje ingebouwd door een kundige monteur. Een handige doe-het-zelfer zou het echter zelf kunnen doen. De boiler neemt in een gemiddeld keukenkastje een vierde hiervan in beslag.
Wij zijn erg tevreden en content met de kraan van Grote.

Pluspunten

• Snel heet water.
  • HR-ketel hoeft niet steeds aan te slaan.
  • Kokend water direct beschikbaar
  • Verkorting van de kooktijd van groenten, pasta er.
  • Mooie kraan, makkelijk te bedienen

Minpunten

• Een vierde van keukenkastje voor de boiler
Geschreven voor: GROHE MK30144DC1