Siemens TC86504 - Reviews

koffie
Ingebouwd display

teleharm 12-01-2015 Product maand in bezit

5,5
Het is een mooi apparaat Maar ik ben erg ONTEVREDEN over de thermoskan deze lekt behoorlijk met het in schenken En dat je na het schenken niet moet vergeten de deksel weer te sluiten anders hebt u koude koffie Bij nader inzien had ik hem liever niet gekocht .

Gazman33 10-10-2014 Product jaar of meer in bezit

een fantastisch apparaat.
+ heerlijk koffie icm verse koffie
+ stil appraat, behalve uiteraard het ouderwetse borrelend geluid,
+ om de 3/4 maanden een kalktabletje erin en good to go
+ automatische start mogelijkheden, tijdsaanduiding,
+ erg makkelijk in gebruik.
+ Een volbloed Siemens.
+ redelijk Robuust en integer apparaat.
+ Isolerende kan houdt de koffie ook redelijk lang heerlijk warm.

+/- Geen kokend heet koffie.

Franshab 27-12-2013 Product jaar of meer in bezit

5,8
Ik vond het meteen een mooi design apparaat; maar helaas blijft de koffie niet lang warm binnen een half uur al niet lekker meer van temperatuur! Hierover contact gehad met Siemens ze gaven met het advies om de kan als de koffie klaar was onder het apparaat weg te halen; dit helpt echter ook niet! Volgens mij heb ik een kan die niet goed afsluit op de een of andere manier. Maar van Siemens hoef je hiervoor geen oplossing te verwachten. Mijn volgende koffiezetapparaat wordt denk ik weer een Rowenta. Ziet er qua vormgeving iets minder uit maar blijft wel fantastisch warm! Echt een gemiste kans van de Klantenservice van Siemens maar goed als je een apparaat van meer dan 100 euro koopt kun je er natuurlijk niet teveel van verwachten! Ze wezen me er ook op dat het een warmhoud en geen thermoskan was! Maar dat was mijn vorige kan van Rowenta ook! Mijn advies ziet er leuk uit maar daar houd het ook mee op het gaat toch om de koffie!

Mauvan_NL 29-12-2012 Product paar dagen in bezit

Op basis van alle voorgaande reviews heb ik dit apparaat gekocht. Werd tijd, want ik was de Senseo eigenlijk al zo lang zat!
De TC8650 is een robuust, solide en fraai ogend apparaat. Mogelijk is het uitneembaar waterreservoir iets kwetsbaar qua constructie, maar dat zal de tijd leren.
Koffie smaakt weer zoals het hoort.

Mooiste is dat het apparaat vanzelf de koffiezettijd verlengt als het waterniveau laag is (minder dan 4 kopjes), zodat de smaak goed behouden blijft.

Tip uit de handleiding heb ik overgenomen: spoel de koffiekan eerst met heet water. Daardoor is de koffie in eerste instantie heter en blijft het ook langer warm.

Nu nog experimenteren met al die verschillende varianten koffie die op de markt zijn.

bluppy 14-03-2012 Product paar dagen in bezit

een mooi vormgegeven {persoonlijk} en degelijk koffiezetapp. koffie smaakt heerlijk warm /heet en bovendien een afneembaar waterreservoir geeft automatisch aan waneer er ontkalkt dient te worden