Bosch TKA8651 - Reviews

filterzetter
Soorten koffie
koffie
Ingebouwd display

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

3,8

Atzebb 07-02-2016

Mooi en lekkere koffie, zwenksysteem onvoldoende

Ik ga voor lekkere filterkoffie. Voordeel is warmhoudkan, timer en net uiterlijk.

Koffie is heerlijk.

De zwenkarm is helaas niet duurzaam. Nu al na slechts ruim een jaar verzakt het armpje en sluit hij niet meer. Het magneetje lijkt uitgezet.

Voor mij een teleurstelling, daar ik bijna alles van Bosch heb en degelijke issues nooit zijn voorgekomen. Gezien merk en prijs onvoldoende.

Les Taupes 30-05-2015

Goede koffiezetter, maar...

Koffie wordt goed gezet, maar op tijden krijgt het apparaat zelf wat problemen.

1. Lekkage vanuit het filter buiten de pot om. Dit heeft mijns inziens te maken met de vlakke vorm van het bovenstuk, waar condens op gaat zitten. Die condens valt later buiten het filter om in de bodem van het zwenkfilter, en valt daarna eruit op de machine zelf.
2. Borging van het zwenkfilter. Deze heeft eveneens last van de condens, en dat gaat oxideren en uitzetten, waardoor het filterhuis niet goed meer blijft zitten.

Jammer, want de koffie is goed!

opa71 28-12-2012 Product jaar of meer in bezit

3,8
Apparaat langer dan een jaar in bezit; hoewel het een fraaie vormgeving heeft is er verder niet veel goed aan dit apparaat.
- nadat de koffie gezet is en je de thermoskan eronder vandaan haalt begint de filterhouder water te lekken, geen druppels maar een flinke hoeveelheid.
- hoewel er een thermoskan bijgeleverd is blijft de koffie niet warm, hooguit een kwartiertje, hierna wordt het een lauw tot koud bakkie troost...
-apparaat is zeer slecht schoon te houden omdat de filterhouder niet te verwijderen is, hygienisch dus dramatisch.

Contact gehad met bosch over het eerste punt (water), geen reactie op gehad en geen actie, dus servicereichtheid is ook niet echt enorm. Voor mij nooit meer bosch !!

MMeihuizendeVries 31-07-2012

slecht zwenkfilter

Sorry, maar ik was helemaal weg van dit apparaat toen ik het zag.Op zich werkt het prima, alles wordt goed aangegeven en technisch klopt het wel. Maar...het zwenkfilter "verzakt" waardoor het magneetje waarmee het wordt vastgehouden, door de stoom begint aan te kalken. Daardoor sluit het niet meer en wordt het probleem ál erger en een grote ergernis.. Ik heb het al een keer teruggestuurd en kreeg toen een totaal nieuwe teruggestuurd., waarvoor absoluut lof! Maar nu, zo'n 8 à 9 mnd later heb ik hetzelfde probleem weer. Nu heb ik echter iedere keer het magneetgedeelte goed afgedrooogd, maar helaas. Daarom, sorry, slecht vond ik niet gepast maar redelijk is misschien weer iets teveel. Hopelijk kunt u er wat mee.... Maar uw service is prima!