Philips Original HD6556

Bekijk alle Koffiezetapparaten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 49 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Original HD6556 op Kieskeurig.be.

E. Muller 29-07-2018

nieuwe aanschaf: wel duurder, niet beter

Geschreven voor: Philips Original HD6556

Na jaren HD 7838 gebruikt, nu een HD 6556/20 aangeschaft. Verwachtte substantiële verbeteringen gezien het prijsverschil.
Er wordt altijd 1 kopje per keer gezet en het kopje is qua inhoud al jaren hetzelfde. HD 6556 produceert minder koffie! Moet dus in 2 fasen koffie zetten.
Metalen plaatje maakt veel meer lawaai. Heb aan de onderkant dempende plakkertjes gemaakt. Heb m'n klacht bij Philips neergelegd. Wachten af.....

Pluspunten

• gaatjes spruitstukje verbeterd

Minpunten

• lawaai
  • koffieproductie

MamaLinda86 07-03-2018

Philips Original HD6556

Geschreven voor: Philips Original HD6556

Ik heb deze Philips Orginal HD6556 mogen testen in November 2017 . Ik moet zeggen dat ik nog steeds heel erg tevreden ben . Dikkere cremalaag, handig in gebruik, makkelijk afwasbaar en je kan reguleren hoe sterk jij de koffie wilt. Dus ik doe iedreen de Philips Original HD6556 aanbevelen.

Pluspunten

• Sterkere koffie te reguleren.
  • Dikkere cremalaag.
  • makkelijk in gebruik.
  • Makkelijk voor af te wassen /vaatwasser.

jamskniwie 29-11-2017

onmisbaar geworden!!

Geschreven voor: Philips Original HD6556

mooie design, past overal, licht, cremelaag, super als je gewone koffiz wilt of mokka!!!! had eerst mn twijfels maar nu kan ik nt meer zonder

El8b4 25-11-2017

Nieuwe Senseo, prima product

Geschreven voor: Philips Original HD6556

Bij het openmaken van de verpakking kwam het vertrouwde Senseo-apparaat uit de doos. Dit keer afgewerkt met een prachtig chroomkleurige sluithendel.
Uniek aan deze Senseo is de keuze voor een sterkere bak koffie of de normale.
Ook past er een grote mok onder, als je bijvoorbeeld zelf met melkopschuimer een cappucino wil maken.
Het cremelaagje is verbeterd, wat te merken is als je de koffie drinkt.
Kortom, je vertrouwde Senseo met net dat beetje extra.

Pluspunten

• Chroomkleurige hendel
  • Past een grote mok onder
  • Lekkere cremelaag

Minpunten

• Rooster op de lekbak ligt los waardoor het rammelt

Samantha135 23-11-2017

Goed product!

Geschreven voor: Philips Original HD6556

Nu een tijdje in gebruik, ter vervanging van onze vorige Senseo. Je merkt dat dit apparaat meer druk gebruikt om te koffie te bereiden. Het opwarmen gaat ook vlug. De optie om sterkere koffie te zetten gebruiken we niet. Echte espresso smaakt toch beter. Een prima apparaat, met een vriendelijke prijs.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Eenvoudig in gebruik
  • Betaalbare koffiepads

Saskia162 22-11-2017

Snelle warme koffie

Geschreven voor: Philips Original HD6556

Het voordeel van een senseo is dat je snel een tasje koffie hebt, echter de opwarm tijd zou iets korter mogen en het apparaat zou ook iets stillen mogen bij het maken van de koffie. Voordeel is dat de sterkte van de koffie nu ook zelf gekozen kan worden.

justmegwenny 22-11-2017

Prima!

Geschreven voor: Philips Original HD6556

Op het eerste zicht heeft dit apparaat dezelfde look en feeling als zijn voorganger maar dat is niet helemaal het geval. Hij is op details weer wat luxueuzer. Maar het belangrijkste is natuurlijk de smaak en het gemak. Nou dat is meer dan prima. Fijn dat je nu ook de koffiesterkte kan regelen, makkelijk als je een keer een wat sterker bakje wilt. Gewoon twee keer op de knop drukken. Kortom de vertrouwde look van Senseo met meer dan prima koffie.

Pluspunten

• Mooi
  • Sterkte regelen

noa2008 21-11-2017
  • Product gekregen

Mooi design, en heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips Original HD6556

Zeer fijn apparaat, vooral omdat je de sterkte kunt bepalen. wil je s morgens een sterker bakkie dat kan. Voordeel apparaat erg makkelijk schoon te maken, onderdelen kunnen in de vaatwasser. En overal zijn de koffiepads voortaan te koop en niet duur!
Bij mij sluit de watertank wat minder aan de bovenkant... maar das ook het enigste nadeel wat ik kan vinden van dit apparaat!

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • pads zijn overal te koop
  • sterkte naar smaak aan te passen

Angelique1985 20-11-2017

Lekker en vernieuwd!

Geschreven voor: Philips Original HD6556

Erg lekkere koffie! Je kunt echt verschil proeven!
Makkelijk om een sterke kop te zetten of een normale koffie, beide smaken erg lekker!
Ook het design staat mooi in de keuken, en hij is erg licht en makkelijk schoon te maken!

• Licht

Minpunten

• klein waterreservoir (4 kopjes)

tesske80 20-11-2017

Positief verrast :-)

Geschreven voor: Philips Original HD6556

De nieuwe Senseo Original doet wat hij beloofd! Ik had daarvoor reeds enkele jaren een ouder model, waar ik ook tevreden van was, maar we merken wel degelijk een verschil. De intensiteitsknop is een echte bijdrage aan het product, de cremalaag is heerlijk, en de snelheid voor 2 koppen is mijns inziens ook wel iets beter. Een tasje koffie 's morgens is altijd snel klaar, lekker warm en naar uw eigen smaak. Ik ben tevreden!

Pluspunten

• intensiteitsregeling
  • cremalaag
  • snelheid van apparaat
  • grote verscheidenheid aan smaken

Minpunten

• Design mag vernieuwd worden

Kervel85 19-11-2017

lekkere koffie met een prachtig apparaat

Geschreven voor: Philips Original HD6556

Lekkere koffie met een prachtige apparaat. Zeker een goede vooruitgang met de nieuwe senseo. Ik heb ook nog de oude en merk het verschil. Koffie is warmer, lekkerder en je droomt er gewoon bij weg, iedere keer als je een bakje koffie zet met deze nieuwe senseo. Ook handig in gebruik.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Lekker warm
  • Om mee weg te dromen.

Fenvi 19-11-2017

Fantastisch toestel

Geschreven voor: Philips Original HD6556

Fantastisch toestel. Een leuke vernieuwde versie van het gewone senseo machine.
Uw koffie sterkte kunnen kiezen is super!
Sterke koffie s’ochtends en zachte s’avonds.

Budjoebatja 19-11-2017

Super makkelijk

Geschreven voor: Philips Original HD6556

Super makkelijk, 1 druk op de knop heerlijke koffie met een lekker schuimlaagje erop. Super licht en makkelijk mee te nemen.

Pluspunten

• Snel
  • Licht in tillen

Minpunten

• Je blijft ervan drinken

Joke 19-11-2017

Mooie uitvoering, lekker schuimlaagje

Geschreven voor: Philips Original HD6556

Leuk dat je kan kiezen tussen een straf kopje koffie of een gewoon kopje. Ookv2 tassen tegelijk vullen is handig. Het schuimlaagje op de koffie zorgt ervoor dat het lijkt alsof je in een koffiebar je koffie bestelde...

Pluspunten

• Mooie kleur ( grijs)
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Onderste roostertje ligt wat los

Mmmmarina 18-11-2017
  • Product gekregen

Fijne Senseo apparaat, en lekkere koffie!

Geschreven voor: Philips Original HD6556

Ik heb deze Senseo apparaat gekregen, en ben er heel blij mee. Ziet er goed uit en zet goede koffie! Ideaal vind ik dat je sterke koffie kan zetten en milde koffie.
Door 1 of 2 keer drukken bepaal je zelf de sterkte van de koffie.

Pluspunten

• Zelf de sterkte bepalen.

Kim1986 18-11-2017

Mooi design en makkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Philips Original HD6556

Vandaag heb ik de Senseo orginal ongeveer 1,5 week in gebruik. Het is een verbeterde versie van zijn voorganger. Het is handig voor een snelle kop koffie, dit is ideaal voor onverwacht bezoek of een verjaardag. Je kan zelf kiezen of je een sterke kop koffie wil of normale koffie en de cremalaag is echt verbeterd. De intensiteit van de smaak vinden wij zelf wat tegenvallen. De capuccinno senseopads hebben we ook geprobeerd en daarbij had ik wel een wat grotere hoeveelheid koffie verwacht, nu is het een heel duur kopje koffie, die hetzelfde smaakt als oplos capuccinno. Het design en de kleur van het apparaat vind ik prachtig. Alleen het nadeel van de ijzerenplaatje is dat het rammelt tijdens het koffie zetten.

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk te bedienen
  • Verbeterde cremalaag

Minpunten

• Intensiteit van de smaak
  • Ijzerenplaat rammelt

Tineke 17-11-2017

Prima Senseo!

Geschreven voor: Philips Original HD6556

Een senseo apparaat die er uit ziet als 1 van de eerste senseo's. Maar dan met een extra functie namelijk: het kunnen instellen van de sterkte van je koffie. Met een extra druk op de knop bepaal je dat. Je krijgt bij een sterkere kop koffie een kleinere portie. Het apparaat levert een lekker kopje koffie met een klein schuimlaagje.
Bij het vorige senseo apparaat dat ik had kon je voordat het water warm was het apparaat al startklaar maken. Hij starte dan zelf als het water warm was. Dat kan bij dit apparaat niet.

Pluspunten

• Intensiteit van de koffie in te stellen
  • Losse onderdelen zijn vaatwasbestendig
  • Snel 1 of twee koppen koffie.

Minpunten

• je kunt niet starten voordat het water warm is.

LoveDjino 17-11-2017

Elke dag je eigen koffiebar ??

Geschreven voor: Philips Original HD6556

De uitstraling van de machine is al een flink pluspunt. Het zwarte met chrome accenten geeft het een luxe uitstraling. En dat je extra sterke koffie kunt zetten door een extra druk op de knop, trok mij over de streep. Vooral 's ochtends vindt ik dat extra sterke bakkie koffie een must. Het creme laagje blijft er ook mooi opliggen. Voorheen was dat laagje toch wel snel verdwenen. En voor mij maakt dat creme laagje toch wel dé koffie. Alsof je bij een koffiebar een luxe koffie hebt gehaald. En dat in je eigen keuken. Prijskwaliteit verhouding is goed vindt ik. Met alle pluspunten die ik benoemd heb, heb ik er dat extra geld wel voor over

Pluspunten

• Creme laagje blijft er lang opliggen
  • Sterke koffie door 1x extra op de knop te drukken
  • Luxe uitstraling door de chrome accenten

Minpunten

• Maakt best wel herrie

Jolanda 16-11-2017

Mooi apparaat voor een prima prijs, heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips Original HD6556

Mooi apparaat met een luxe uitstraling, ideaal dat je de sterkte van de koffie in kunt stellen. Het apparaat geeft een mooiere en dikkere crèmelaag dan zijn voorgangers.

Pluspunten

• mooi design
  • heerlijke koffie
  • prima prijs

Izzy2017 16-11-2017

Mooi design, lekkere koffie!

Geschreven voor: Philips Original HD6556

Op het eerste gezicht lijkt het apparaat bijna hetzelfde als zijn voorganger, maar er is een groot verschil: met twee drukken op de knop zet je in plaats van een normale kop koffie van 120ml een kleiner, intenser kopje koffie van 60ml. Handig voor degene die van afwisseling houdt, of juist alleen van sterke koffie! Wel jammer dat je niet ziet of je snel genoeg op het knopje hebt geklikt, en dus inderdaad een klein kopje koffie krijgt: het blijft een verrassing tot het eind! Wat ons ook opviel was dat het apparaat minder lawaai maakt dan zijn voorganger. Wat betreft het cremalaagje: ondanks dat wij de originele Senseo-koffiepads gebruiken, is het laagje minder romig en stevig dan we gewend zijn. Het lijkt juist luchtiger te zijn. Even wennen dus.

Pluspunten

• Binnen 1 minuut één of twee kopjes koffie
  • Stiller dan zijn voorganger
  • Super gebruiksvriendelijk
  • Zorgt voor heerlijke warme koffie
  • Zelf kiezen tussen normaal of intens kopje koffie

Minpunten

• Niet zichtbaar of je voor klein kopje hebt gekozen
  • Cremalaag is minder romig en stevig