Philips HD6555 zwart

Aantal kopjes per keer
Volautomatisch
ja (koffie)
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 18 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD6555 zwart op Kieskeurig.be.

8,9

Bizou 23-07-2020

Contente ! Comme je l attendais

Vite prêt
Grande réserve d eau
Choix de goûts.
Déchets recyclables. Pour éloigner les guêpes ou les fourmis. Bon pour les plantes.

mary 11-12-2018

mooie senseo

Geschreven voor: Philips HD6555 zwart

prima apparaat, lekkere koffie en erg gebruiksvriendelijk, zelf een sterk bakkie koffie heeft hij geen moeite mee ... een topper

Greenstreet 06-05-2018

Zeer goed toestel

Geschreven voor: Philips HD6555 zwart

Na al het gehannes met capsules en veel afval, ben ik teruggekeerd naar de goede oude Senseo.
Dit is een zeer degelijk toestel dat snel lekkere koffie zet.
En de koffiepads zijn composteerbaar, dat is goed meegenomen.
Wat betreft comfort, prestaties en het mooie design: zeer tevreden.
Een aanrader.

Maris34 06-12-2017

Lekkere koffie!

Geschreven voor: Philips HD6555 zwart

Een goed koffiezetapparaat, zeker het grote waterreservoir. Het is ook fijn dat je er naast een normaal kopje koffie ook een kleine expresso mee kan maken. Nadeel is dat er geen groter kopje onder kan omdat het tuitje waar koffie uit komt niet verschuifbaar is. En de klep bovenop gaat niet van zelf open en je kan niet de koffie meteen aanzetten nadat je de aan knop aan hebt gedaan,zodat de koffie alvast gaat "lopen". Deze 3 punten kan bij bijvoorbeeld de viva café wel. Maar het is een prima koffiezetapparaat voor een goede prijs.

Pluspunten

• Zelf sterkte van de koffie bepalen.

Minpunten

• Design wat groot

dunjatamara86 30-11-2017

Snel een bakkie koffie

Geschreven voor: Philips HD6555 zwart

De beschrijving geeft aan binnen 30 sec een bakkie koffie te kunnen zetten het is zelfs maar 20 seconden super snel dus!

Het opwarmen duurt ook niet lang en de koffie is goed warm en heeft een heerlijke precies goede schuimlaag.

Je kunt kiezen voor een sterke bak koffie door tweemaal op de knop te drukken, je krijgt dan een kopje ''espresso'' van 60cc druk je eenmaal krijg je een normaal kopje koffie van 120cc.
Ook kun je bij deze machine 2 normale bakjes koffie tegelijk zetten wat weer zo zijn voordelen heeft wanneer je bezoek hebt.
Het grote voordeel vindt ik ook het grote waterreservoir, het is voor het design wel een minpuntje maar dat is dan ook alles wat ik over het apparaat kan zeggen als minpunt

Pluspunten

• Snel opgewarmd
  • snel een bak koffie
  • sterkte bepalen

roosjebo 29-11-2017

gemakkelijk te gebruiken senseo met een groot waterreservoir

Geschreven voor: Philips HD6555 zwart

Heerlijk in gebruik. met het grote waterreservoir kan je gemakkelijk verschillende koffies achter elkaar maken. Je hoeft dit minder snel terug op te vullen.

ook het aanduiden van de sterkte van de koffie is een pluspunt. Gedaan met extra water bij de koffie geven aan de schoonmoeder :)

Claudia85 29-11-2017

Top apparaat

Geschreven voor: Philips HD6555 zwart

Zeer fijn apparaat, grootste pluspunt is dat je de sterkte kan aanpassen. Ook een mooi design. Geen metaal meer

Pluspunten

• Aanpassen sterkte

nikita2209 28-11-2017

een heerlijk kopje koffie thuis

Geschreven voor: Philips HD6555 zwart

we zijn heel erg tevreden van de senseo.
groot waterreservoir, straffe koffie voor mijn man en een lekker koffie verkeerd voor mij :-)
we nemen er zelfs water mee voor thee! super tevreden!

evelien84 27-11-2017

tevreden!

Geschreven voor: Philips HD6555 zwart

Heel tevreden over het toestel, handig dat je nu ook kan kiezen voor een halve tas. enige nadeel is dat je nog steeds moet wachten tot hij opgewarmd is vooraleer je je keuze kan selecteren.

Invisje 26-11-2017

Consistente koffie kwaliteit

Geschreven voor: Philips HD6555 zwart

Deze xl versie is makkelijk in gebruik. De koffie is werkelijk beter dan bij zijn voorgangers. Dat je nu een sterkere bak kan zetten is erg fijn. Het gebruiksgemak is nog steeds even goed als je gewend bent. Het waterresevoir is groot en makkelijk te vullen. Wel zijn wij bang dat de xl minder lang mee zal gaan. Het sluitmechanisme voelt te licht aan. Ook de knoppen voelen fragiel aan. Het snoer is met 30 cm wat korter dan we gewend zijn. Verder is het juiste formaat van de koppen een aandachtspunt. Te grote koppen passen moeilijk waardoor de deksel van het lekbakje makkelijk wegschuift. Toch zijn dat maar bijzaken. Deze xl Bevalt goed vanwege de betere koffiesmaak.

Pluspunten

• Betere koffie kwaliteit
  • Groot water resevoir

Minpunten

• Kort snoer

Kim90 23-11-2017
  • Product gekregen

Mooi gemakkelijk apparaat

Geschreven voor: Philips HD6555 zwart

Sinds enkele weken dit apparaat in mijn bezit. Mooi licht apparaat. Gemakkelijk in gebruik te nemen. Vormgeving is mooi. Groter waterresevoir is een mooi pluspunt.
Kunt koffie drinken op welk moment je wilt.
Ik vind zelf de hoeveelheid koffie iets te weinig. 120cc. Tevens jammer dat het apparaat geen ontkalkingsindicator heeft.
Verder prima degelijk apparaat.

Pluspunten

• Altijd verse koffie
  • Mooie vormgeving van het apparaat
  • Maakt weinig geluid
  • Extra groot waterresevoir

Minpunten

• Hoeveelheid koffie iets te weinig (120cc of 60cc)
  • Geen aanduiding voor ontkalking

Valerie30 23-11-2017

TOP!

Geschreven voor: Philips HD6555 zwart

Deze senseo voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Koffie is superlekker en je kan zelf de sterkte kiezen, heerlijk crèmelaagje, opmerkelijk stiller dan onze vorige, handig met het grotere waterreservoir en makkelijker om schoon te maken!

lihiz 22-11-2017

prima koffie apparaat met goede update

Geschreven voor: Philips HD6555 zwart

Goede update, lekker licht apparaat, maakt een stuk minder geluid dan zijn voorganger en fijn dat je nu sterkes kunt kiezen. VOor mij de 'normale' koffie, voor mijn partner een extra sterke grote koffie, 2 keer klikken op de dubbele koffie.
Ik had eerlijk te zijn wel wat een ander design verwacht, maar op de kleur van het rooster na is hij gelijk aan zijn voorganger.

Pluspunten

• groot water reservoir
  • verschillende sterktes
  • licht apparaat

Minpunten

• er past geen grote mok onder
  • nauwelijks update in design

lihiz247 22-11-2017

prima koffie apparaat met goede update

Geschreven voor: Philips HD6555 zwart

het grootste voordeel is toch echt het grote waterreservoir. Heerlijk dat je niet steeds dat ding hoeft bij te vullen. De opties om je koffie sterkte aan te passen gebruiken wij veel. Mijn vriend drinkt bijvoorbeeld graag een sterke koffie (wel een grote, dus twee koffiepads en en dan 2 keer drukken op de 2 kopjes koffie) en ik drink liever de 'normale'koffie.
Een minpuntje is dat er geen grote mokken of thermosbekers onderpassen. Ik neem altijd een koffie mee voor onderweg, maar deze mok past alleen als ik het lekbakje etc weghaal.

SharonRosario 22-11-2017

Mooie uitvoering en perfecte koffie

Geschreven voor: Philips HD6555 zwart

Als fanatieke koffiedrinker is dit apparaat een uitkomst! Door zijn sterkte functie is het handig voor de 1 een normaal kopje koffie te zetten en voor een ander een sterk kopje. Tevens is het waterreservoir groot uitgevoerd waardoor je niet constant hoeft bij te vullen. Het design past in elk huishouden. Voor de kinderen kun je ook choco pads halen! Voor ieder wat wils. Wij zijn er erg blij mee en zouden niet meer zonder kunnen

Pluspunten

• Grote water reservoir
  • Sterkte functie
  • Romige schuimlaag

zuster1984 22-11-2017

vernieuwde technologie

Mooi modern apparaat
Maakt weinig geluid.
Extra grote waterreservoir. Ideaal om ook espresso mee te zetten doormiddel van het 2x drukken op de knop

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Lichtgewicht
  • mogelijkheid tot espresso
  • extra veel creme op de koffie
  • groit waterreservoir

Minpunten

• alle onderdelen zijn van kunststof
  • geen hoogte regelaar
  • geen indicatie knop voor ontkalken

seasound 21-11-2017

Erg handig koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips HD6555 zwart

Ik ben erg tevreden over dit vernieuwd Senseo-toestel. Het is handig dat je de intensiteit van de koffie kan kiezen. Op sommige momenten heb je namelijk meer zin in een kleine sterkere koffie, op andere momenten dan weer liever een grotere kom koffie. Het apparaat is snel warm en kan vlot bediend worden. Ook is het grote waterreservoir een pluspunt, zodat je niet al te vaak moet bijvullen.

kellybo 21-11-2017

Toppertje

Geschreven voor: Philips HD6555 zwart

Met de Senseo Original zet je lekkere koffie in een handomdraai. In no time heb je een dampende kop lekkere koffie maar ook chocomelk gezet. Leuk design en gemakkelijk te onderhouden. Super prijs/kwaliteit verhouding.

Miranda433 21-11-2017

Watje verwacht

Geschreven voor: Philips HD6555 zwart

Dit apparaat is gewoon echt weer kwaliteit . De kleine verbeteringen merk je en het standaard xxl reservoir is zeker een plus

Pluspunten

• Xxl reaervoir
  • Betere schuimlaag

SharonRos 20-11-2017

Prachtig funtioneel product

Geschreven voor: Philips HD6555 zwart

Als echte koffieleut is het een luit een bakje koffie met deze Senseo te zetten 's morgens moet ik echt even wakker worden voordat mijn dag begint. Met het instellen van een sterk bakje koffie begint mijn dag meteen goed. Er zit een heerlijke schuimlaag op en ideaal is het grote waterreservoir. Je kan er zowel een normaal kopje koffie mee zetten als een sterk bakje! Het design past in elke keuken met zijn tevens verschillende kleuren! Een eye-catcher in elk huishouden!