Philips Café Gourmet HD5408

gemalen koffie
Aantal kopjes per keer
Type
filterzetter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Café Gourmet HD5408 op Kieskeurig.be.

Kees66 25-10-2017

Waterreservoir niet duurzaam

Geschreven voor: Philips Café Gourmet HD5408

Coating waterreservoir laat los en is helemaal helemaal verrot, apparaat defect.
Ondanks het feit dat de garantie is verlopen, ben ik van mening dat dit product niet al na 4 jaar dit mankement vertoont. Philips komt met dit flutargument:
Ik heb een terugkoppeling mogen ontvangen van mijn specialisten en moet u informeren dat de coating van uw apparaat los laat als er niet op tijd of niet ontkalkt wordt. Op uw foto is het ook erg wit (kalk) op bepaalde punten. Door die reden kan ik uw apparaat niet kosteloos opsturen voor een reparatie. Aanbod is een kortingsvoucher van 30%.
Ik heb het apparaat geregels met de goede ontkalker op basis van citroenzuur ontkalkt!

Pluspunten

• Lekkere koffie

Minpunten

• Duurzaamheid
  • Service Philips

Theo Camps 11-05-2017

Theo Camps

Geschreven voor: Philips Café Gourmet HD5408

Na 26 maand gaf mijn bodum koffiezet de geest 2 maand na garantie. Was niet tevreden over koffiekwiliteit. Na lang zoeken op internet Philips gourmet gevonden. Resultaat:
Gemakkelijke bediening en smakelijk resultaat.Ochtend humeur direct ok.

Pluspunten

• Benoemd weinigplaats
  • Geen plastic boiler

heerlijkekoffie 13-04-2019

lekkere koffie

Geschreven voor: Philips Café Gourmet HD5408

In dit apparaat hoef je minder koffie te doen als in een standaard apparaat. De koffie is heerlijk warm.

Martin36 19-02-2019

Goede warme koffie

Geschreven voor: Philips Café Gourmet HD5408

Het apparaat geeft goede warme koffie. Althans vlak na zetten wel snel gebruiken daar wij de warmhouder wat aan de matige kant vinden. Ook het uitschakelen na 30 minuten mag wat ruimer zijn ivm met het inschenken van de tweede kop. Maar opnieuw zetten heeft ivm de temperatuur wel de voorkeur.
Het vullen met de aanwezige koffiekan is wat onhandig en gaat vaak wat met morsen gepaard. Het opwarmen tot kooktemperatuur neemt war tijd en het doorkoken duurt naar onze mening ook wel erg lang, wat de eerste keer nogal bevreemding opriep.

Juul 17-02-2019

Makkelijk.

Geschreven voor: Philips Café Gourmet HD5408

Lekkere heten koffie niet meer en niet minder.
Makkelijk in gebruik eenvoudig in gebruik.
Minpunt vind ik wel belangrijk de Philips er niet aan denkt dat er ook mensen zijn die links zijn en daardoor de indicator niet kunnen aflezen.

Pluspunten

• Lekkere koffie.

Minpunten

• Indicator is met linkse hand n i et af te lezen

Leon1 20-01-2019

Prima apparaat

Geschreven voor: Philips Café Gourmet HD5408

Fijne koffiezetter met water op de juiste temperatuur voor de juiste smaak!
Jammer dat hij niet meer werkt met een wifistopcontact nu de aan/uit knop veranderd is.

T hoven 11-09-2018

Groot formaat

Geschreven voor: Philips Café Gourmet HD5408

Let op de hoogte. Bij ons paste het niet onder de bovenste keukenkastjes op het aanrecht. Verder prima

Batikjoy 12-07-2018

Wat een goed koffiezetapparaat is dit.

Geschreven voor: Philips Café Gourmet HD5408

Dit apparaat zet een heerlijke kop koffie. Gemakkelijk te bedienen. Dit is het beste koffiezetapparaat dat ik ooit in huis heb gehad.

ReinS 07-06-2018

lekkere koffie en mooi design

Geschreven voor: Philips Café Gourmet HD5408

Het apparaat zet lekkere koffie en heeft een mooi design.
Op zich ook gemakkelijk in gebruik.
Omdat het water eerst aan de kook wordt gebracht duurt het koffiezetten iets langer.
Jammer dat het waterreservoir zo snel een dof randje krijgt vanwege (denk ik) kalkaanslag door het koken van het water.

Beau3 31-03-2018

Lekkere koffie

Geschreven voor: Philips Café Gourmet HD5408

Het apparaat zet goede koffie, en lekker heet. Dit is echter het tweede apparaat in korte tijd, de andere was doorgebrand binnen een paar maanden en kon terug naar de winkel voor garantie.
Ondertussen is het weer een nieuwer model, maar de pot moet nog steeds met aandacht recht onder de filter gezet worden, anders blokkeert de druppelstop en lekt de koffie langs het speciale pijpje in de pot.

Gelukkig is de koffie zo goed, dat we dit maar voor lief nemen, evenals de stoomwolken die uit dit nieuwe type deksel komen tijdens het koffiezetten.

knutselhenk 12-02-2018

zeer tevreden

Geschreven voor: Philips Café Gourmet HD5408

over deze koffie zet app. kan ik nog geen oordeel geven, maar ik had er zo een, en die beval zogoed, dat ik het zelfde apparaat wilde hebben,. deze ziet er iets beter uit maar de rest zal het zelfde zijn. Lekkere hete koffie.

Maria 09-05-2017

Beste apparaat ooit

Geschreven voor: Philips Café Gourmet HD5408

De koffie is goed heet omdat het water eerst wordt gekookt wat je van andere koffieapparaten niet kan zeggen. Heerlijke koffie dus.
Wanneer deze stuk zou gaan koop ik zeker weer een zelfde machine.

Pluspunten

• Kokend water
  • Mooi designe

Minpunten

• tip gebruik ontkalkt water (britta)