Bekijk 1 andere uitvoering
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 64 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD7865 rood op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

k**r@g**l.com 13-06-2022

Apparaat valt zwaar tegen.

Geschreven voor: Philips HD7865 zwart

-de deksel gaat zeer moeilijk dicht. Elke keer denk je dat de klep afbreekt!
-als je de aanknop indrukt en het lampje gaat knipperen om het water te verwarmen kun je niet meteen óók het knopje voor één of twee kopjes indrukken! Je moet wachten tot het licht van de aanknop aan blijft. Dan kun je pas het andere knopje indrukken??
Kortom, wij sturen het terug.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit.

Minpunten

• Knoppengebruik zeer primitief
  • Deksel met moeite dicht krijgen

k**2@g**l.com 03-06-2022

een mooie Senseo

Geschreven voor: Philips HD7865 zwart

we hebben deze gekozen omdat we een andere uitvoering van Senseo wilden hebben we drinken al jaren Senseo wij zijn er blij mee vooral met de waterreservoir aan de zij kant dat gaat zo makkelijk! minpuntjes geen ontkalkingslichtje en het dekseltje van water/koffie lekkagebakje trilt hinderlijk

Pluspunten

• handige waterreservoir

Minpunten

• trillende lekbakje rooster

Fraanje 28-05-2022

Matig

Geschreven voor: Philips HD7865 rood

Een minpunt er is geen automatise start van het doorlopen ,je moet wachten tot de machine warm is en pas dan kun je de koffie laten lopen

J van Kapel 20-04-2022

Fijne machine

Geschreven voor: Philips HD7865 rood

Dit is de tweede Senseo van dit type, lekkere grote watertank, er kan (door het verwijderen van de kopjes houder) lekkere hoge latte glazen onder van wel 15 cm.
Jammer dat het deksel van de koffie pads veel zwaarder gaat dan bij de vorige.

Mokje 13-04-2022

Bakkie leut

Geschreven voor: Philips HD7865 rood

Prima ervaring met dit apparaat. Snel en eenvoudig een goed bakkie koffie zetten. Makkelijk schoon te maken en altijd lekker warme koffie.

LaHa 29-03-2022

Ervaringen

Geschreven voor: Philips HD7865 rood

Jammer dat het apparaat zo zwaar is te sluiten en er geen mogelijkheid is de gewenste koffie voor te programmeren.

Lekkeresenseo 19-03-2022

Mooie Senseo koffiemachine.

Geschreven voor: Philips HD7865 rood

Ter vervanging van onze vorige Senseo die ging lekken. Omdat we gehecht zijn aan de smaak van de Senseo pads toch maar weer gekozen voor een Senseo machine. Deze Quadrante vinden we wat sierlijker van vorm en daarom deze gekozen. Jammer dat er nog geen keuze mogelijkheid is voor de koffiesterkte of hoeveelheid, maar met de aan/uit knop kun je ook wel spelen. De ontkalkingscyclus noteren we gewoon op de kalender, net als vele andere gebruikers. De Quadrante zet een prima en lekker warm kopje koffie.

dirkje68 04-02-2022

mooi design

Geschreven voor: Philips HD7865 rood

was toe aan iets nieuwere look en deze ziet er super goed uit
ook de senseo is er heerlijker door geworden

Senseo fan 03-02-2022

Gewoon lekkere koffie

Geschreven voor: Philips HD7865 rood

Verjaardagskado en ik heb geen klachten ontvangen. Wel bij bezoek een lekkere kop Senseo mogen drinken!

Exelent 18-01-2022

Klasse apparaat!!!!!!!!

Geschreven voor: Philips HD7865 zwart

Ik vindt het een hele, fijne koffiemachine, hij doet wat ik van hem vraag, hij zet geweldige!!!!!!! Koffie en is
Ook heel, mooi gestroomlijnd in alle opzichten! Ik beveel hem zeker aan!!!!!! En de volgende wordt het
Weer een Senseo Quadrante, maar met wat vernuftige dingen, zoals een lampje dat gaat branden, als hij,
Ontkalkt moet worden!!! Ik ben er heel erg blij, mee en alle mensen vinden mijn koffie heel erg lekker, en
Wel koffie zetten met SENSEO!!!!!!! Koffie, wat voor smaak dan ook!!!!!! SUPER!!!!!!!
Hartelijke Groet!!!!! Mevr.Magda ten Brink.

Pluspunten

• Heerlijke Koffie!!!!!
  • Geweldige Uitstraling!!!!!!!!!

Julienne 14-01-2022

Mooi design en lekkere warme koffie !

Geschreven voor: Philips HD7865 rood

De Quadrante is mooi van design en heeft een mooie rode kleur. Maakt goed warme koffie. En is steviger afgewerkt dan de senseo original. Oogt mooi op het aanrecht.

Meneer van Zutphen 06-12-2021

Quadrante 2.0 is een waardig opvolger.

Geschreven voor: Philips HD7865 rood

Na vele jaren Senseo Original nu in de aanbieding een Quadrante aangeschaft. Op het plaatje vrij plomp maar dat valt best mee en wij vinden het een veel mooier ontwerp de gewone Senseo. Aan de smaak van de koffie moesten we even wennen maar die is inmiddels op het bekende Senseo niveau. Eigenlijk dit apparaat een mooiere en verbeterde versie en we zijn er blij mee.
Met een beetje beleid is deze Senseo goed te bedienen en bij ons dat de Quadrante gewoon rustig zijn werk zonder al die vreemde door andere gebruikers gemelde verschijnselen.

Steve79 28-11-2021

Loopt niet vast bij dubbele koffie zetten

Geschreven voor: Philips HD7865 zwart

Deze Senseo Quadrante heeft een diepere padhouder zodat bij het koffiezetten het apparaat niet meer vastloopt en vacuum-trekt bij het zetten van een dubbel bakje koffie. De pads kunnen hierdoor voldoende uitzetten. Wel is het belangrijk dat je nogsteeds de pads niet aandrukt bij het plaatsen. De koffie smaakt sterker dan bij oudere apparaten en hierdoor hoef je niet het koffiezetten te stoppen of af te breken om toch sterke koffie te krijgen. Wel extra dark roast gebruiken. Waterreservoir is ook wat ruimer als vorige modellen.

Pluspunten

• Loopt goed door met dubbele pads
  • Ruim waterreservoir
  • Sterkere koffie

Minpunten

• Geeft bij een enkel kopje veel koffie
  • De uitgangen staan iets opzij

Mephistofoles 15-11-2021

Dit product werkt fantastisch !!!!

Geschreven voor: Philips HD7865 rood

Voor de eerste keer heb ik een Senseo apparaat die zeer goed werkt, lekkere koffie maakt. Ben dan heel tevreden van dit toestel. Een kop koffie op enkele seconden, snelle opwarming van het water, gemakkelijk in bediening.

Mestreechse koffie kenner 12-11-2021

Lekker Bakkie Senseo

Geschreven voor: Philips HD7865 rood

Vroeger de oudere versie gebruikt opeens was hij niet meer zo lekker, nu met de nieuw Senseo Machine smaakt ie SUPPER LEKKER, en qua inkoop scheelt het je toch al gauw 6 euro centjes per kop…

Opa Bol 10-11-2021

Mijn tweede Quadrante

Geschreven voor: Philips HD7865 rood

Mijn eerste Quadrante was een succes in vergelijking met voorgaande modellen. Ieder apparaat heeft zijn eigen levensduur. Vandaar mijn tweede Quadrante nu dat weer een verbeterde versie is op mijn vorige model. Na iedere koffiepad gebruik maak ik de padhouder schoon zodat er geen residu achterblijft die de smaak kan beïnvloeden. Ook elke dag vers water in het reservoir. Uit onze tappunten stroomt 100% kalkvrij water waardoor ontkalking overbodig is. Uit onze tappunten stroomt 100% kalkvrij water waardoor ontkalking overbodig is. Kostbare installatie met onderhoud garantie zorgen daarvoor.

Koffie21 01-11-2021

Senseo quadrante

Geschreven voor: Philips HD7865 rood

Ik ben erg tevreden met de aankoop van de Senseo apparaat ik vind het een voordeel dat het waterreservoir groter is dan de oude Senseo dus minder vaak bijvullen tot nu toe tevreden

Zapatascotian 27-10-2021

Zapatascotian

Geschreven voor: Philips HD7865 zwart

leuk om te zien , maar het is wel een lawaaibak , die haagse bakkies geeft.
maar draait al ruim anderhalf jaar , hoorde er 1 bij anderen en die
draaide mooi rustig en volle bakkies
denk de onze een miskoop , helaas .

Pluspunten

• leuk om tezien

Minpunten

• lawaai !
  • haagse kopjes !

van Gorkom 09-10-2021

Functioneert perfect

Geschreven voor: Philips HD7865 rood

Alles goed en duidelijk omschreven, jammer van niet leveren op afgesproken tijd.
Alles werkt zoals het hoort, goede kwaliteit.

GPPET 05-10-2021

Mooie machine, prima koffie

Geschreven voor: Philips HD7865 rood

De Quadrante gekocht ter vervanging van de Senseo Viva omdat hij er mooier uit ziet en goede koffie zet. Ten opzichte van de Viva echter missen we de ontkalker indicatie en bij de Viva kon je de koffiezet functie al indrukken terwijl het water nog niet op temperatuur was. Bij de Quadrante moet je eerst het water op temperatuur laten komen.