Philips Viva HD7567 - Reviews

Type
filterzetter
Automatische afslag
Waterpeil-indicator

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

proefles 09-11-2015
  • Product maand in bezit

Goed en degelijk.
Vooral de timer is gemakkelijk en werkt prima de insteltijd aanzetten(wat gemakkelijk gaat)en je hebt een lekkere bak koffie op het ingestelde tijdstip.
Het uitschenken en warmhoudplaat functioneren prima, de koffie blijft lekker warm.
Besteld bij Art & Craft en probleemloos geleverd met vooraf afgegeven dag en tijdstip en bovendien nog het goedkoopste van allen.
Kortom zeer tevreden over dit apparaat.

jozefina65 20-06-2015

Mooie vormgeving

Mooie koffiezetter met makkelijk te bedienen timer.
Enige minpuntje is dat de kan niet zonder lekker schenkt als het deksel naar beneden is.
Als je het deksel met de duim omhoog duwt werkt het prima.

De plastic buffer om de glazen kan beschermd deze tegen breuk.
Vormgeving is mooi.

marbos 05-05-2015

mijn oude philips was beter

na drie kwartier neem ik nog een bakje koffie, KOUD!!
blijkt dat apparaat na half uur uitslaat. Reden van dit is dat philips vindt dat de koffie het lekkerste is tot een half uur????? (mag ik dit zelf bepalen)

zie de review over lekken van kan bij het schenken(2013) we zijn 2 jaar verder en er is niks aan gedaan, kan lekt nog steeds bij schenken(2015)

Voordelen: Koffie snel klaar en goed op smaak

Marcop 09-04-2013

Niet aan te raden

Ik ben normaal een philipsfan. Dus kocht ook dit apparaat. Echter in line. Als eerste lekt dit apparaat altijd wanneer je met de kan schenkt met een grote snelheid. Alleen wanneer je de klep opendoet lukt het te schenken zonder knoeien. De klep van het water reservoir gaat naar voren open en zit in de weg bij het inschenken van water. Tot slot geeft de klok erg veel licht en DSM likt het vaak dat het apparaat nog aan staat. Wel is de timer goed. Tot slot is het openen van het filter vak erg groot en niet ver open