Philips Senseo HD7850/80ROOD rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Senseo HD7850/80ROOD rood op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Kirstenbunny 26-11-2012

Heb hem pas en nu doet hij niets meer en natuurlijk geen bon meer en volgens serienummer geen garantie meer heb er wel geteld drie maanden van kunnen genieten beetje jammer

Officiele reactie van Philips Nederland 08-01-2013

Beste Kirstenbunny,

Uit uw review begrijp ik dat uw Senseo Latte Select niet meer functioneert. Ik vind het spijtig om te vernemen.

Het zou niet mogen zijn dat het apparaat niet functioneert. Als u niet meer in het bezit bent van een aankoopbewijs, dienen we het serienummer van het apparaat aan te houden om de garantie termijn te bepalen. Als het apparaat volgens het serienummer buiten de garantie valt, kunnen we helaas weinig voor u betekenen. Hetgene wat ik wil aanbieden ter coulance is een kortingsvoucher van 20%, deze voucher kunt u besteden in onze online shop. Als u gebruik wenst te maken van de voucher kunt u dit telefonisch aan ons doorgeven.

Uiteraard kunt u ook kosteloos contact opnemen via de chat of email! De gegevens hiervoor vindt u door de volgende link te klikken:

Met vriendelijke groet,
Philips Webcare

juliah 05-08-2012

al snel werd de hoeveelheid koffie minder zo ook de schuimkraag ondanks ontkalken en goed schoonhouden word de hoeveelheid koffie steeds kariger , sinds twee weken werkt nu alleen de gewone zwarte koffie functie nog zodra ik het melkreservoir plaats dan werkt hij helemaal niet meer volgens de helpdes is de boiler nu kapot ? baal er flink van