Philips Grind & Brew HD7766 - Reviews

Type
filterzetter
Soorten koffie
koffie

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

4,5

• Slecht

lianvermeer 07-03-2016 Product kwartaal in bezit

4,6
nadat mijn volautomatische espressomachine defect was, ben ik over gegaan naar deze koffieautomaat met verse bonen. Het enige voordeel vind ik aan dit apparaat, dat de koffie goed heet wordt. Een groot nadeel is, dat het apparaat heel lang blijft pruttelen en dat daarbij erg veel stoom vrijkomt die zowel het apparaat als mijn keukenkastjes hult in een natte condens. Het malen van de bonen is gaat gepaard met heel veel herrie en als je de verhouding water en kopjes koffie aanhoudt, dan is de koffie veel te sterk. Wat mij betreft was dit de miskoop van het jaar en ga ik weer over naar een volautomatische espressomachine.

Didi 27-02-2016 Product paar dagen in bezit

Koffie apparaat gekozen vanwege combi verse bonen en filter koffie. Smaak vd kof goed. Bij zetten van volgende pot. Raakt bonentrechter telkens verstopt door condens. Binnen drie maand klepje bonentrechter kapot. Niet te repareren. Garantie goed en vlot afgehandeld. Maar kies dit apparaat zeker niet weer.

Arthur46 03-03-2017

Prima

Goed machientje die netjes een signaal geeft wanneer de koffie klaar is om in te schenken. Het enige minpuntje is dat zelfs de meest lichte stand al bijna 4 schepjes voor 2 kopjes maalt en dat is echt niet licht hoor. Een klein potmetertje om de instelling te fine tunen zou een verbeterpuntje wezen.
Oorspronkelijk gepost op philipsbrand-nl_nl

van Kralingen 02-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Niet goed

Als het apparaat werkt zet het uitstekende hete koffie. Heb het product nu ruim 6 maanden in bezit. Moest al twee keer worden opgestuurd. Eerste keer stoomde het apparaat zoveel water ernaast dat de helft verloren ging. Tweede keer 'raapte' het apparaat te weinig bonen bij het malen, zodat er nauwelijks koffie gemalen werd. Aangeschaft omdat de goedkopere princess telkens na ruim een jaar kapot ging, maar deze (twee keer zo duur) gaat nog eerder kapot.

Pluspunten

• Zet lekkere koffie

Minpunten

• Veel kapot
  • Veel onderhoud nodig (als hij werkt)

Sealc 21-11-2016

Effe wennen

De eerste 4 a 5 keer dat ik hem gebruikte zat er geen tot weinig gemalen koffie in het permanente filter. Dit fenomeen bleek aan de bonen te liggen die ik gebruikte (Dark Roast), op de verpakking echter kon ik niets vinden over gekaramelliseerde bonen. Toch maar een andere soort geprobeerd en warempel, het werd beter.
Nu we het onder de knie hebben zet het apparaat lekkere en hete koffie.
Oorspronkelijk gepost op philipsbrand-nl_nl