Philips Original HD7817 - Reviews

servings/koffiepads
Aantal kopjes per keer
Type
koffiepadsysteem

Beoordeling op basis van 129 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Piet 23-09-2016 Product paar dagen in bezit

Eenvoudige bediening

Perfect apparaat om snel en gemakkelijk van 1-2 kopje(s) koffie te genieten! Zeer eenvoudig in gebruik.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Snel klaar

Berend64 13-05-2015 Product maand in bezit

7,6
het is een prima koffiezetapparaat wat volledig aan onze verwachting voldoet.

Enigste nadeel is dat het waterreservoir wat klein is.

Barry57 01-10-2015

Er zijn grotere waterreservoirs te koop bij o.a. Blokker.

Barry57 01-10-2015

Je hebt bij o.a. de Blokker grotere waterreservoirs te koop.

belindavanrij 17-04-2015 Product paar dagen in bezit

een geweldige padmachine met een heerlijk cremalaagje,
de koffie is op de juiste temperatuur.
handig als je vergeet de machine uit te zetten deze zet zichzelf uit na een tijdje.
een echte aanrader.
voor mij geen ander merk meer!

Benjaminm 16-05-2017

Senseo is vooruitgegaan

Ik mocht deze testen.
Moet zeggen dat senseo goed vooruit is gegaan. Gebruiksgemak is goed. Als je van goede sterke koffie houdt adviseert ik om 2 pads op een kop. Ik heb getest met de sterkste pads van DE. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

5al10kl 16-05-2017

De Senseo snel en handig in gebruik.

De Senseo is snel opgewarmd en maakt minder geluid dan zijn voorganger.Doordat de verspreiding van het water door de 45 gaatjes wordt gespoten krijg je een lekkere romige koffie smaak.Koffie is heet zoals het moet.Onderdelen die kunt reinigen zijn makkelijk te verwijderen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jeroen12 15-05-2017

Prima Senseo voor een goede prijs

Na 10 jaar heb ik een nieuwe Senseo geprobeerd en wat een sensatie. Ik had dit al veel eerder moeten doen. nu proef ik nog beter de aroma's van de Senseo.
Ik kan hem aan iedereen aanraden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Wen50 15-05-2017

Lekker bakje

Hij geeft nu lekkere warme koffie met veel smaak en een mooi schuimlaagje, ben erg tevreden [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

GreetjeK 15-05-2017

lekkere koffie

heerlijk sterke koffie, goed heet, vooral als je de originele Senseo pads gebruikt [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 12-05-2017

Ik ben zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden over de smaak van de koffie,
De koffie heeft een nog vollere smaak gekregen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

SenseoDrinker88 12-05-2017

Deze Senseo zet heerlijke koffie!

Met deze Senseo krijg je koffie die heel lekker smaakt en ruikt. Het apparaat is gemakkelijk in gebruik. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

JanvG 12-05-2017

Lekkere koffie!

Ik ben geen fan van speciale koffie’s. Doe mij maar een gewoon bakkie. Daarom ging mijn voorkeur uit naar de Senseo original. Lekkere koffie, zo klaar! Het apparaat voldoet volledig aan mijn verwachtingen. De bediening is simpel en de koffiezetter maakt niet veel lawaai. Schoonmaken is ook een eitje. Ziet er kwalitatief goed uit. Ik hoop er nog jaren plezier van te hebben! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Maria24 12-05-2017

Prima koffiezetapparaat

Voor de koffieliefhebber zonder poespas een prima koffiezetapparaat. De koffie is uitstekend van temperatuur en lekker van smaak. Basic apparaat, zonder toeters of bellen. Een aanrader voor degenen die van “gewone” koffie houden. Makkelijk te bedienen en schoon te houden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Lindsey30 11-05-2017

Vollere smaak

De koffie heeft een vollere smaak. Even gebruiksvriendelijk dan andere seseo-apparaten. Stiller in gebruik. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

CoffeeLover1972 11-05-2017

De nieuwe Senseo Original is een goed product.

De bediening spreekt eigenlijk al voor zich, zeker als je al eerder een Senseo hebt gebruikt. En anders zit er een duidelijke gebruiksaanwijzing bij.
Het apparaat op zich voelt stevig aan en is makkelijk schoon te maken. En het ziet er fantastisch uit, de kleur is heel mooi vind ik.
Binnen een paar minuten heb je een heerlijk kopje koffie met een goede smaak en een goede schuimlaag. Ook mijn gasten zijn tevreden.
Wat mij betreft een aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Irenenr1 11-05-2017

Deze Senseo is een aanrader in het segment koffiezetapparaat

Ik ben zeer tevreden met deze Senseo Original. Het zet lekkere koffie, de smaak is beter dan bij een oudere versie die ik heb gehad. Ook is de koffie een stuk warmer dan eerst. De vormgeving van het apparaat is ook mooi, de kleur is prachtig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Syllie10 10-05-2017

Senseo

De nieuwe Senseo Original is een heel fijn, gebruiksvriendelijk apparaat geworden. De bediening wijst zich vanzelf. Ook doordat er meer gaatjes zijn waardoor het water zich verspreid over de koffiepad komt de smaak van de koffie beter tot zijn recht. De schuimkraag die op de koffie komt te staan is goed van stevigheid en blijft lang aanhouden.

Het enige nadeel is dat er een rubberen ring om het waterdoorlaatsysteem zit waardoor na het zetten deze wel droog gemaakt moet worden voordat er kalkafzetting gaat ontstaan.

Maar een hele dikke prima voor deze Senseo [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 09-05-2017

positief

makkelijk gebruik, veel lekkere koffie.....
mooie desigin... aroma proef je beter [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Roelof1981 08-05-2017

Betere smaak

Begin was sceptisch. Maar de aroma is versterkt door de betere verspreiding over de koffiepad! Genieten!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Tebby 08-05-2017

Heerlijk Senseo koffie!

De Senseo een sieraad voor in elke keuken, voor elk interieur is er wel een bijpassende kleur te vinden.
Lekkere koffie in een minuut. De smaak is heerlijk van de koffie en niet te vergeten de schuimkraag op je koffie.
Het apparaat is makkelijk schoon te maken en geeft zelf aan wanneer deze ontkalkt moet worden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

essie77 08-05-2017

uitstekend aparaat

leuke kleur makkelijk schoon te maken fijne koffie smaak .En lekkere hoeveelheid koffie in een kopje.
En wat wij belangrijk vinden dat de koffie lekker heet is [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]