Philips Daily Collection HD7461

Aantal kopjes per keer
Type
filterzetter
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Daily Collection HD7461 op Kieskeurig.be.

4,3

Meinoutje 14-07-2018
  • Product gekregen

Prima koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461

Mooie vormgeving, prima schoon te maken, De koffie is meteen al heerlijk warm tijdens het zetten.
Handige automatische uitzet functie na 30 minuten.

Pluspunten

• Koffie lekker heet
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• niks mis mee

chckoeleman 22-07-2017

Vies apparaat

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461

Ik heb dit apparaat gekocht omdat ik altijd Philips koffiezetapparaten heb gehad er tot nu toe zeer tevreden over was, maar niet over deze.
Het bovengedeelte is vast en je kunt het filterbakje eruit halen maar het vaste filterbakje wordt erg vies, alsook de deksel aan de binnenkant en de druppelaar. Je kunt erg slecht bij de viezigheid in het filterbakje. Als antwoord op mijn klacht aan Philips kreeg ik het volgende antwoord:

Ik kan me voorstellen dat u natuurlijk wel optimaal wilt kunnen genieten van u pas gekochte apparaat. U geeft aan dat het gaat om de filterzakjeshouder en de houder boven de filter.

Het zal volkomen normaal zijn dat deze vies worden. Dit zijn immers de onderdelen waar de koffie mee in aanraking komt. Ik kan u hierin wel wat schoonmaak tips meegeven. As u de onderdelen verwijdert, kunt u deze laten weken in water met wat zeep, zodat het makkelijker schoon te maken is.

Een antwoord op een apparaat wat men dus niet kent noch de moeite heeft genomen om het apparaat te bekijken. Bovendien zet het apparaat zich al binnen 30 minuten uit, ook niet erg handig. Niet kopen zou ik zeggen.

Minpunten

• vies
  • gaat snel uit

Punaise 28-01-2017

Degelijk koffiezetapparaat.

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461

Een degelijk koffiezetapparaat waarmee vlot een kan lekkere koffie kunt zetten.
Het apparaat is netjes vormgegeven en komt heel degelijk over.
Het apparaat staat stevig op de ondergrond en is makkelijk schoon te houden.
Na 30 minuten gaat het apparaat vanzelf uit. Zo wordt onnodig energieverbruik voorkomen.
Als je de klep open doet gaat de wateruitloop vanzelf aan de kant. De filterhouder heeft een handig hengsel.
De klep is erg groot. Je hebt boven het apparaat veel ruimte nodig.
De water-indikator voor het reservoir zit aan de bovenkant en is lastig af te lezen. Bij ons apparaat werd de indikator na een paar weken ondoorzichtig en onbruikbaar. De water streepjes op de kan zijn alleen af te lezen als je de kan in je rechterhand houdt. Linkshandigen hebben er dus niet zoveel aan.
Kortom een goed apparaat waarmee je lekkere koffie kunt maken, maar waar op een paar kleine puntjes nog wel wat verbetering mogelijk is.

Pluspunten

• snel lekkere koffie
  • handige filterhouder als een emmer
  • water uitloop klapt automatisch weg
  • gaat automatisch uit

Minpunten

• indikator waterreservoir leest niet handig af
  • waterindikator is dof geworden
  • grote klep aan de bovenkant
  • op de kan maar aan 1 kant streepjes

Monique 26-11-2016

slechtste koffiezet ooit

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461

Koffiefilter loopt steeds over, waardoor koffiegeruis in de koffie komt. Anti-drupsysteem werkt niet. (Witte kleur geeft snel aan alsof het vuil is door de zwarte koffie.)

Minpunten

• koffiegruis in de koffie
  • anti drup werkt niet
  • schakelt te snel uit

wicat 20-05-2015

Goeie koffie, slecht voor onderhoud

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7461

Machine is niet te onderhouden.
Filterhouder is niet afneembaar.
Is moeilijk te vullen met water.

Goeie ,warme koffie.
Praktisch automatisch uitgeschakeld