Philips Up HD7880/40 - Reviews

Type
koffiepadsysteem
Melkreservoir

bugter 07-01-2015 Product half jaar in bezit

zeer handig voor op de camping, compact, voordeel dat het apparaat vanzelf uitschakelt en hete koffie. duurzaamheid kan ik nog niet zeggen omdat we de up nog niet zo lang hebben, maar in huis hebben we al jaren een senseo apparaat en onze kinderen ook, zijn zeer tevreden. hier ook over de duurzaamheid.

HenkJelle 03-11-2014 Product half jaar in bezit

Vanaf het eerste moment zijn we zeer tevreden over het apparaat. De smaak en aroma komen veel beter tot hun recht dan bij de klassieke Senseo. Ook de vormgeving vinden wij nog steeds bijzonder.

jeannette123 29-10-2014 Product paar weken in bezit

Super apparaat. Alleen wel jammer dat je er maar een kopje tegelijk kan zetten, maar verder zeer eenvoudig in gebruik.

Arnoud Schoen 09-10-2014 Product paar weken in bezit

De senseo koffie pad zorgt voor een goed aroma het apparaat heeft een mooie vorm geving en bezit een voudig bedienings gemak er zijn voor de senseo diverse smaken in omloop ook kun je op het apparaat de sterkte afstellen wat erg handig is
ik ben er zeer tevreden over.

reinlinn 05-09-2014 Product maand in bezit

7,6
De smaak is beter(ligt ook aan welke koffie) dan van de vorige senseo's, de mogelijkheden zijn beperkt tot gewone of espresso koffie(met melkopschuimer kan je natuurlijk ook cappuccino maken). Heb deze nog te kort om de duurzaamheid te beoordelen.

HenkJelle 16-07-2014 Product kwartaal in bezit

Smaak Senseo Up is geweldig. Koffiedrinken is nu werkelijk een genot.
Gedurfde vormgeving is een sieraad op het aanrecht.

HenkJelle 16-07-2014 Product kwartaal in bezit

Met de Senseo Up is het echt genieten van de koffie. Het is de smaak die veel beter is dan die van de eerdere Senseo's. Ook de vormgeving is gedurfd en modern. Ben zeer tevreden over de Senseo Up. Een echte aanrader