Philips Up HD7880

1,0 (1)

Philips HD7818

servings/koffiepads
Philips HD7818

Beoordeling op basis van 112 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,1

dijjol 29-04-2015 Product half jaar in bezit

4,2
Ik ben zeer slecht tevreden over de senseo up. Als je het apparaat aanzet moet je gelijk het kopje eronder zetten. Als hij opwarmt gaat hij water druppelen dit wordt steeds erger. Dit is nog koud water. Voordat hij klaar is met opwarmen is je halve kopje vol gedruppeld met alleen water. Opgestuurd naar Philips nou zeggen ze dat dit hoort bij dit apparaat. Raar wat in het begin waren het een paar druppeltjes en nu is het een half kopje voordat het apparaat begint.

Heeft iemand hier ook last van?

wilmeedoen19 04-05-2015

Bizar! Ik heb de mijne ongeveer een jaar en geen druppelprobleem. Wellicht komt dat omdat ik de tank niet verwijder om te vullen. Ik vul hem met een maatbeker. Reden: Philips heeft nog geen nieuwe vervangende watertank in het assortiment. Ik ben er dus extra voorzicht mee.

ronald 22-01-2016

Dit was bij mij ook. Daarom apparaat teruggestuurd.

Ronald

A Janvier 06-03-2017 Product paar dagen in bezit

Philips Up HD7880

Als ik een senseo-D.E.-Cappuccino pad in de dubbelle-padhouder doe past het deksel er niet meer op. Als ik een normale dunne pad in de enkelvoudige-padhouder doe kan ik het deksel ook niet meer sluiten, dus ik kan enkel een simpelle dunne pad in de dubbellepadhouder doen om het deksel wel dicht te krijgen.
De gebruikershandleiding beschrijft niet eens hoe dit ding te gebruiken of schoon te maken.

Minpunten

• geen fatsoenlijke handleiding
  • standaard pads passen er niet in
  • lekt koud water voor dat hij je kop vult

peenbuiker69 03-12-2015

goede bediening

goede bediening,maar alleen jammer dat er maar een kopje te gelijk kan gezet worden,maar dat wisten we van te voren dus niet zeuren

omaz 20-11-2015

Heerlijke koffie in een mum bereid

Het schoon maken van het apparaat is een verademing. Schoon in luttele seconden.
Verder staat het apparaat te pronken op ons aanrecht. Een
geweldig design vinden wij het!
Er zijn vele smaken te verkrijgen voor het apparaat.
Wij krijgen niet gauw genoeg van het apparaat en de heerlijke koffie die er mee kunt bereiden.

Deianira 12-11-2015

Goed product, niet te groot, makkelijk in gebruik

Zeer tevreden met de Senseo Up, ik mis alleen een beschrijving hoe je moet ontkalken. wel staat er wat je moet gebruiken, maar niet precies welke handelingen je moet uitvoeren.

Aster51 20-10-2015

Slecht apparaat

Het duurt te lang, het apparaat lekt en de koffie heeft steeds een andere sterkte. Ik gebruik altijd Senseo extra dark, omdat ik van sterke koffie hou. Vaak gooi ik de inhoud van het 1e kopje weg omdat het bijna water is. Ik ontkalk het apparaat regelmatig. Ik ben weer overgegaan op filterkoffie

Avosbrian 02-08-2015

Compact en gebruiksvriendelijk

Mooi compact Senseo apparaat voor in de caravan. Neemt weinig ruimte en zet koffie met prima temperatuur!
Apparaat schakelt uit na het zetten van een kopje Senseo, handig!

grondsma 28-06-2015

super mooi koffiemachine

is erg mooi en makkelijk ook erg makkelijk alles er in en je zet hem aan en druk op het gewenste kop en klaar is kees

RS1311 09-06-2015

Gewoon een bakkie koffie!

Dit apparaat doet waarvoor het bedoeld is! Gewoon een lekker bakkie koffie zetten! Met een druk op de knop wordt het apparaat opgewarmd en wordt de koffie gezet en daarna is het apparaat weer uit! Dat werd bij de oude Senseo apparaat nog wel eens vergeten!

De kwaliteit van de koffie is constant en smaakvol! Temperatuur is goed, dus wat heb je nog meer te wensen? Tja... misschien een iets groter reservoir, maar that's all!

Kortom dik tevreden, mooi apparaat voor een mooie prijs!

Kleurbekenner 25-04-2015

Kleur en de koffie

De blauwe kleur van deze uitvoering lijkt in de winkel in de verste verte niet op de kleur blauw zoals op de website is aangeven. In de winkel lijkt deze donkergrijs en je moet goed kijken of het wel de blauwe betreft. Ook het winkelpersoneel (in 3 verschillende winkels!) dacht dat het donkergrijs was. Erg jammer, ik had graag de blauwe willen hebben.
De koffie is lekker en heet. Beter dan de gewone Senseo.

wilmeedoen19 17-02-2015 Product paar weken in bezit

Ben zeer tevreden over het apparaat. Het ziet er leuk uit en doet waarvoor het gemaakt is. Absoluut minpunt is dat, mocht de watertank kapot gaan, Philips deze niet kan leveren! je wordt met een artikelnummer doorverwezen naar een onderdelenketen die het dus ook niet in het assortiment heeft. Je kan een nieuwe tank wel bestellen maar dat is dus niet online mogelijk. Daarvoor moet je naar een fysieke winkel van de onderdelenketen. Philips kijkt eerst naar de verkoopresultaten van deze toch vrij nieuwe Senseomachine en dan wordt er overwogen om de tank is het assortiment op te nemen. Ik ben hier niet blij mee! Ik vul vanaf heden mijn tank ook met een maatbeker. Neem geen enkel risico.

wilmeedoen19 01-06-2015

Inmiddels is een nieuwe tank online te koop. Ook al een keer ontkalkt. Ging probleemloos.

primulaatje 08-02-2015 Product kwartaal in bezit

Behalve dat de Philips Senseo Up gewoon doet wat ie moet doen, snel een smakelijk bakkie koffie zetten in korte tijd, ben ik zeer gecharmeerd door het fraaie ontwerp van deze Senseo. Erg mooi in al zijn eenvoud!
Het lijkt simpel zo'n ontwerp maar bedenk het maar eens.

wilmeedoen19 17-02-2015

Ik heb er zelf ook een. Ben zeer tevreden. maar ben er inmiddels achter gekomen dat, mocht de watertank kapot gaan, Philips deze niet kan leveren. Je wordt doorverwezen naar een keten van onderdelenzaken die het dus ook niet in het assortiment hebben. Wellicht wel te bestellen maar dat moet dan fysiek in een winkel van die keten. Fijn van Philips!

birdx 27-01-2015 Product maand in bezit

5,4
als ik het nog eens opnieuw beoordeel begrijp het concept eigenlijk niet van dit model.
het kan maar 1 kopje per keer maken, maar heeft wel een dubbele houder voor 2 Patches?
er zit maar een tuit aan voor 1 kopje, maar 1 beker (= 2 kopjes ineens, kan niet.
waarom niet?
waarom deze beperking?

birdx 18-01-2015 Product maand in bezit

Leuk en handig model.
Maar mogelijkheden te beperkt.
Wachttijd tussen kopjes te lang.
Hoeveelheid koffie niet aan te passen aan kop/beker.
Voor beker 2X opstarten!
Hoogte niet iinstelbaar!
Samen met Tomado melkopschuimer brengt deze wel een goed en heet bakkie koffie.
Mijn half jaar! jonge en peperdure Duo Latte van Senseo gaat de kast in, want te onhandig schoonmaken.
Dit als deze terugkomt van reparatie na al eenmaand wachten!

birdx 27-01-2015

patches=pads

Bohemien 29-01-2015

Je bevinding is juist. Ik had de zelfde ervaring ruim een half jaar geleden. Daarna nooit meer geprobeerd. Maaaar het probleem heeft zichzelf opgelost !!!! Vraag me niet hoe.
N.a.v. jouw bericht de proef op de som genomen vanochtend.
Wat blijkt nu zomaar in eens:voor een grote beker koffie met de kleine of grote padhouder werkt het nu toch prima met 1x drukken op de grote knop. De grote padhoder + twee pads levert je ietsje meer koffie + sterker in de beker dan met de kleine padhouder. Probleem opgelost, mogelijk dat jij en ik toch niet op de grote knop hadden gedrukt. Succes.

Bohemien 29-01-2015

Lange wachttijd tussen twee kleintjes koffie is niet nodig.
Wacht niet op het uitdruppelen maar plaats direct een verse pad, druk op de knop en het apparaat start ogenblikkelijk.

Rudolf Wilschut 28-06-2015

Een dubbele padhouder wil niet zeggen dat deze alleen voor twee kopjes geschikt is. Er zijn bijvoorbeeld ook cappuchino pads te koop waarbij een melkpad zit die je dan samen met de koffiepad in de dubbele padhouder plaatst voor een lekker bakkie cappuchino ;)

hetty ockeloen 10-01-2015 Product maand in bezit

twee kopjes gelijktijdig zetten zou wel handig zijn.
Opwarmtijd tussen 2 kopjes duurt net iets te lang om handig te zijn

bugter 07-01-2015 Product half jaar in bezit

zeer handig voor op de camping, compact, voordeel dat het apparaat vanzelf uitschakelt en hete koffie. duurzaamheid kan ik nog niet zeggen omdat we de up nog niet zo lang hebben, maar in huis hebben we al jaren een senseo apparaat en onze kinderen ook, zijn zeer tevreden. hier ook over de duurzaamheid.

Skuumkoppe 07-01-2015 Product kwartaal in bezit

Snel en makkelijk een bakje koffie, zeker met koffiepads van DE is dit prima te drinken.De huidige vormgeving spreekt mij aan en de rode kleur geeft een fris tintje aan deet apparaat.

neoceras 07-01-2015 Product kwartaal in bezit

9,6
Uitstekende machine en een grote verbetering in vormgeving, werking en vooral Smaak!
Van de duurzaaamheid kan ik nog niet zovel zeggen dat zal op termijn moeten blijken en de prijs van de koffiepads zou wel wat lager kunnen.
Maar voor de rest is deze machine een grote aanrader

HenkJelle 03-11-2014 Product half jaar in bezit

Vanaf het eerste moment zijn we zeer tevreden over het apparaat. De smaak en aroma komen veel beter tot hun recht dan bij de klassieke Senseo. Ook de vormgeving vinden wij nog steeds bijzonder.

Jan Nagels 30-10-2014 Product maand in bezit

De vormgeving is super. Wel voor alle zekerheid ondersteunen wij het uiteinde van het apparaat, toch wel bang, dat dit mogelijk een zwak punt is. De ondersteuning doen wij als de pad er in ligt en hij dicht geklapt wordt.

bohemien12 31-10-2014

De zorg van Jan Nagels deel ik.
Ik druk de pad houder daarom ook niet dicht maar knijp de pad houder dicht. Twee duimen op de bovenkant op de pad houder en de vingers onder tegen de pad houder aan.