Philips Up HD 7880

• Soort apparaat koffiebonen, servings/koffiepads
  • Aantal kopjes per keer 2
Philips HD7865 Best Reviewed feb 2017
8,9 (97)

Beoordeling op basis van 30 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

jackassen 12-02-2015 Product maand in bezit

7,4
Vind het een prima koffie apparaat compact en makkelijk speciaal voor de oudere ménsen de smaak van de koffie is goed en je zet hem zo in een hoekje

Cees Verbunt 15-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Senseo twist

Fijne manier om snel een lekker kopje koffie te zetten voor jezelf, en smel een potje voor als er visite komt. Dit alles met 1 apparaat

Pluspunten

• snel
  • lekker
  • handig
  • makkelijk schoon te houden

Minpunten

Jean 17-01-2016 Product paar dagen in bezit

gel
makkelijk apparaat met verschillende functietoetsen om de sterkte van je koffie te kunnen regelen en zo ook de goede smaak

ankied 29-10-2015 Product paar dagen in bezit

Waarom lees ik nergens over de koffiesmaak wat toch het belangrijkste is. Vind het zelf zeer slechte koffiesmaak. Heb verschillende merken Koffie pads geprobeerd, maar allemaal vieze bittere koffie smaak. Gaat niets boven de lekkere oude Filterkoffie, of misschien de grote oudere Senseo apparaten. Bij anderen vind ik de koffie namelijk uit die apparaten wel te drinken.

wilmeedoen19 30-10-2015

Wat denkt u van persoonlijke smaak?

raymondmanders 10-07-2015 Product maand in bezit

Heel fijn apparaat met kek design dat ik iedere dag met veel plezier gebruik. Watertankje is heel makkelijk afneembaar en snel bij te vullen. Afneembaar lekbakje is geniaal; Je favo mok past er dus ook onder. Ondanks zijn automatische spaarstand warmt ie verdomde snel op wat wel zo prettig is als je accuut een cafeïneshot nodig hebt. Er zijn slechts twee knopjes: Klein kopje sterk of een grote(re) kop 'normaal'. Meer standen heb je eigenlijk niet nodig. Enige minpunt vind ik de aanschafprijs: €85,- (bij de Blokker) is best een stevig bedrag voor een dergelijk eenvoudig apparaat. Goed; ik ben gevallen voor de 'Met 30 euro aan koffie cadeau' actie (waar ik nu al zes weken op zit te wachten by the way) maar liever had ik zes tientjes voor de machien betaald zonder 'gratis' koffie.

henriettew 08-07-2015 Product maand in bezit

vind het ideaal dat die uit zich zelf gaat lopen als je ingedrukt heb en dat je dan nog even na wat anders kan lopen, en stopt en gaat dan ook direct uit, schuimlaag is fantasties

mario.marielouise 31-05-2015 Product paar weken in bezit

Compact koffiezetapparaat, ideaal voor in onze camper en gebruiksvriendelijk.
ideaal voor op de camping om enkele kopjes koffie te zetten en nog mooi van ontwerp ook

kikki 1 09-05-2015 Product paar weken in bezit

Voor 1persoon een uitkomst,senseo schakeld na iedere kop koffie zelf uit wel zorgen dat je een zakje ontkalker in huis hebt.senseo up geeft zelf aan wanneer ontkalken nodig is.

jantexel 05-05-2015 Product jaar of meer in bezit

7,6
Heb ook geen probleem met druppelen en haal de watertank er wel af gebruik wel alleen senseo kofie....misschien een keer ontkalken?

bergsmeske 12-02-2015 Product kwartaal in bezit

Top apparaat. Zeker een aanrader. Nooit bang te zijn of je het apparaat vergeten bent uit te zetten. Dit doet het apparaat automatisch.

M.p.j.m. 28-01-2015 Product maand in bezit

Duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen, na 1 maand gebruik. Mogelijkheden zijn beperkt, maar dit wist ik al toen ik voor dit type koos.

Katjaroos 18-01-2015 Product paar weken in bezit

Tot nu toe perfect apparaat.
Het is compact neem weinig ruimte in.
Zeker een aanrader voor met mensen die kleine keuken hebben.

hamari 13-01-2015 Product kwartaal in bezit

heel makkelijk in gebruik. alleen vaak bij vullen omdat we de melk opschuimer nog steeds niet hebben ontvangen. grote koppen dus met koffie.

jaria 09-01-2015 Product half jaar in bezit

Ik vind de koffie goed en ook goed heet, maar heb het idee dat ik langer op het doorlopen moet wachten als bij mijn vorige senseo! Ook voor het tweede kopje duurt dat best lang!
Mijn ervaring met de senseo vind ik dat de allereerste uitgave en dus het gewoonste senseo apparaat nog steeds het beste schuimt en het heetst is en zou zeker weer die aanschaffen bij evt volgende koop!!

haagie11 09-01-2015 Product jaar of meer in bezit

prima klein ding die we heerlijk en gemakkelijk mee op vakantie nemen al tijd een heerlijk bakkie koffie dan hebben zeker omdat je er maar één tegelijk kan zetten

goofy06 08-01-2015 Product kwartaal in bezit

zo fijn dat je er ook een mok onder kunt zetten.
Heb bij het ontkalken nog wel even goed moeten zoeken op internet hoe ik dat moest oplossen, maar als je het weet is het eenvoudig. Recht reservoir vullen gaat makkelijker als bij gewone senseo. Prima apparaat voor 1 of 2 personen!!!

jantexel 07-01-2015 Product half jaar in bezit

zeer goed de mogelijk heid voor een espresseo (2e knop voor een halve kop )
Het enigste nadeel is dat er nog geen grotere waterbak voor dit apparaat is....

wilmeedoen19 06-05-2015

Er zit een waarschuwingslampje op als het apparaat ontkalkt moet worden.

Piekstra 07-01-2015 Product half jaar in bezit

lekker makkelijk koffiepad apparaat welke wij meenemen in onze caravan. Klein, goede smaak, waterreservoir makkelijk te vullen.
Ideaal voor 2 personen

Klaas318 07-01-2015 Product half jaar in bezit

9,6
Doet het goed
Ook koffie is goed warm
Ook vorm is naar onze smaak
Als hij defect gaat gaan wij weer het zelfde koffie apparaat halen,maar hopen er nog lang mee tedoen

Krabbendam 07-01-2015 Product half jaar in bezit

De smaak is natuurlijk sterk afhankelijk van persoonlijke voorkeur. Ik heb gekozen voor Extra Strong van de Lidl en in het verleden kon ik van de Dekamarkt de exra sterk enorm waarderen. Af en toe klemt het deksel van het filterhuisje en het van meestgebruikte is de opdruk vervaagd.