Philips Senseo HD7857/50 - Reviews

Type
koffiepadsysteem
Soorten koffie
caffe latte, cappuccino, koffie, latte macchiato
Melkreservoir

adrie3 12-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Heel goeie koffiemachine

Prijs apparaat en prijs pad heel goed, smaak en onderhoud heel goed .
( en geen drap ! )

Veel mensen hebben opmerkingen over het schoonmaken .
Melk is een " levend" produkt wat bederft
Als het buiten de koelkast staat , in de onderdelen of slang .
Daar kan deze machine niks aan doen .

Ik werk met een extra setje onderdelen .

1x kapot geweest , binnen 10dagen gerepareert !

Pluspunten

• "Verse" koffie in filter
  • Verse melk
  • Geen drap
  • Verse warme chocomelk
  • Verse warmemelk

Minpunten

Arjan 15-11-2015 Product paar weken in bezit

Na inschrijving op een test actie van Philips was ik uitverkoren om de Latte duo intensief te testen, wel de rode versie.

Na ontvangst natuurlijk meteen het apparaat geïnstalleerd, makkelijk te doen met gebruiksaanwijzing.

Ik wilde meteen de macchiato proberen, helaas geen de glazen bijgevoegd.

Het apparaat is handig in gebruik, even wennen dat je 2x een toets moet indrukken om de kopjes te krijgen.

Types koffie:
Normale senseo, normaal of extra sterk
Cappuccino
Macchiato
Latte
Warme melk

De senseo doet wat ie moet doen,
Macchiato in glas zit in mooie laagjes
Cappuccino even laten staan voor een stevige melkschuim
Warme melk is warme melk
Latte ziet er prima uit in een glas

Het is wel even stoeien hoeveel melk elk product gebruikt, dit is niet omschreven in de handleiding.

Zorg ervoor dat je klep aan de hendel naar beneden doet, raak je per ongeluk een tiptoets aan, dan krijg je misschien het product wat je niet wilt.

Ik ben blij met de machine, kan er prima mee overweg!

Ik geef het een dikke 8!

Joris K. 05-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb sinds kort de Latte Duo en ben er zeer blij mee. Je kan met een apparaat niet alleen koffie zetten maar ook Cappuccino of Late Machiatto.

Apparaat ziet er strak uit en in gebruik zeer makkelijk. Door geluid van opschuimen en geur van koffie zetten lijkt het net of je in een koffiebar bent.

R. Bakvis 06-09-2015 Product kwartaal in bezit

Het is heerlijke koffie maar het enigste bezwaar vind ik dat als je melk gebruikt je de kop, waar de melk uitkomt, goed moet doorspoelen en dat na elke keer dat je de koffiezetapparaat gebruikt.

Petges 07-08-2015 Product paar weken in bezit

Welke melk je ook gebruikt, het schuimt goed en de smaak is dan ook geweldig.
Vooral gemakkelijk is dat je tegelijk voor 2 personen de verschillende koffiesoorten kan zetten.
We zijn er heel blij mee.

Rens 190 11-07-2015 Product paar weken in bezit

De koffie is lekker. De oude latte glazen zijn te klein de latte stroomt over. verder zijn de spulletjes goed schoon te maken. Jammer dat we net te laat voor de actie voor 60 euro's koffie pads.

bijtjeanneke 09-07-2015 Product maand in bezit

Het is lekkere koffie en een makkelijk te bedienen apparaat. Ook de schuimlaag van melk is perfect.nu alleen nog afwachten wanneer ik mijn koffiepads binnen krijg.

Geert013 06-07-2015 Product maand in bezit

Voldoet geheel aan mijn verwachtingen. Koffie is warm en er zijn diverse mogelijkheden van combinaties met melk. Beste resultaten met AH basic houdbare volle melk!

mveldhuizen 05-07-2015 Product paar weken in bezit

Prima apparaat. Kost even tijd om de juiste smaak/sterkte te krijgen maar dat is uitvogelen. Ik mis een beschrijving om diverse koffiesoorten te maken.

ddirmicr 04-07-2015 Product maand in bezit

qua vormgeving en gebruikersgemak vinden we hem geweldig, de cappucino is heerlijk en ook is het apparaat goed schoon te houden....kortom, we zijn tevreden

rlombarts 29-06-2015 Product maand in bezit

9,6
Prachtig apparaat met heerlijke koffie. Caffeelatte en cappuccino zijn verrukkelijk en zien er professioneel uit

howardjohndaniels 15-06-2015 Product paar weken in bezit

Gebruiksgemak: Als men de water reservoir wilt vullen, moet men de apparaat helemaal omdraaien en op een aanrecht blad gaat dat nogal stroef. Ik heb een stukje vilt onder gelegt en het gaat dan beter.

Duurzaamheid: Te kort om iets over te zeggen.

Critikus 08-06-2015 Product maand in bezit

Goed kopje koffie te zetten met voldoende mogelijkheden voor vele wat wils, eenvoudig te bedienen. Snel schoon te maken onder de kraan. Ziet er solide uit ten opzichte van onze vorige Senseo met melkopschuimer. over de duurzaamheid kan ik na een maand nog weinig zeggen naar apparaat ziet er degelijk uit.

amanda21 04-06-2015 Product maand in bezit

Goed apparaat, voordeel t.o.v. mijn vorige Senseo latte is dat er twee cappuccino's tegelijk gemaakt kunnen worden.
Nadeel het schoonmaken is wat moeilijker.

Danotiirje 25-05-2015 Product maand in bezit

9,4
Wij hebben hem nu een maand en zijn erg te vreden goede warme koffie en makkelijk in gebruik.
Vooral als jeverschillende koffie's moet maken.(cafelatte,cappuccino en maschiato)

ringeltjes 25-05-2015 Product paar weken in bezit

Het zet gewoon een heerlijk bakje koffie met het grootste gemak, chapeau voor deze koffiezetter. Een aanrader voor iedereen die van koffie houdt.

R. Bakvis 19-05-2015 Product paar weken in bezit

Het is een prima apparaat het is alleen jammer dat de melk klontert in de kop waar het uit de machine komt voor de rest doet deze machine het prima.

1523samen 22-03-2015 Product maand in bezit

Het gebruiskgemak van de Duo Latte wordt minder beoordeeld door het naar verhouding kleine waterreservoir.

Bert Jansing 11-02-2015 Product maand in bezit

Over het algemeen een prima product,wil het iedereen aanbevelen. Enig minpuntje: Het schoonmaken vergt enige tijd.

Jimboody 09-02-2015 Product paar weken in bezit

5,2
Het is een senseo met meerdere mogelijkheden. Maar het blijft een Senseo, smaak is goed, cappuccino en latte zijn kouder. Ik vind dit een groot minpunt. Ook het waterreservoir is groot, maar je gebruikt hetzelfde water als van een gewone Senseo. Gebruiksgemak komt goed over, maar je moet elke dag de melktuit reinigen.