Philips Viva HD7546

Type
filterzetter
Soorten koffie
koffie

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips Viva HD7546 op Kieskeurig.be.

MartinC 07-09-2019

Fraai koffiezetapparaat met goede thermoskan

Geschreven voor: Philips Viva HD7546

Koffiezetapparaat met fraai uiterlijk.
Goed functionerende druppelstop en uitstekende thermoskan.
Peilglas is wat lastig afleesbaar bij weinig licht.
Koffie zetten voor minder dan 3 kopjes is redelijkerwijs niet mogelijk, omdat het water dan niet in het peilglas zichtbaar is.

Roger74 06-06-2019

Perfect Toestel

Geschreven voor: Philips Viva HD7546

Heel tevreden over het toestel. Steeds lekkere warme koffie die steeds goed heet blijft in de kan. Zou het iedereen aanbevelen

Beremans 27-05-2019

Prima apparaat

Geschreven voor: Philips Viva HD7546

Bijna 11 jaar gedaan met zijn voorganger, nooit probleem gehad. Daarom deze aankoop, naar ik hoop voor vele jaren plezier en genot.

TonyLeuven 22-05-2019

Praktisch

Geschreven voor: Philips Viva HD7546

De ganse morgen lekker verse koffie
Dadelijk in de thermoskan en het toestel schakelt automatisch uit van zodra de koffie is doorgelopen

Auke10 11-12-2018

mooi apparaat

Geschreven voor: Philips Viva HD7546

Het vorige koffiezet apparaat was ook een Philips, zelfde soort als nu, dus qua uiterlijk geen verschil, alleen de koffie wordt binnen een uur al weer lauw en dat was bij het vorige apparaat niet het geval. Een slechte isolatiekan dus en dat is heel jammer.

DianaL 02-10-2018

Na iets meer dan 2 jaar toch al stuk

Geschreven voor: Philips Viva HD7546

Was een prima apparaat. De koffie blijft lang warm als je de thermoskan even voorspoelt met heet water. Gekocht in mei 2016, in in augustus 2018 begon hij te lekken. Nu blijkt dat dit gebeurt via een metalen buisje aan de onderkant. Omdat daar ook elektriciteitsdraden langs lopen durven we hem nu niet mee te gebruiken. Ik had verwacht dat ie toch wel langer mee zou gaan.

weststrate 17-06-2018

Philips Koffie Apparaat HD7544/46.

Geschreven voor: Philips Viva HD7546

Ik had al 5 jaar een tering Philips Koffie Automaat die na 25 minuten vanzelf uitsprong.
Dus bij even wat kletsen was de koffie koud of half warm.
Nu mijn nieuwe Revieuw ook van Philips met geen Warmhoud plaatje maar een soort Thermos Pot die je koffie dus warm houd tot 2 uur lang.
De HD754644 .
Prima Koffie Automaat en bevalt goed.
Geef deze een volle 8 voor gebruik en de Koffie blijft goed op smaak en lang op temperatuur.
Aanbeveler.

Pluspunten

• Prima Produkt
  • Houd Koffie goed warm

Minpunten

JVersch 05-04-2018

Mooie vormgeving en........zet heerlijke koffie.

Geschreven voor: Philips Viva HD7546

Dit koffiezetapparaat voldoet aan de gestelde eisen. Het is mooi wat vormgeving betreft en, het belangrijkste, het zet heerlijke koffie en deze blijft lang warm en vers is de thermische kan.

SanderL 18-11-2017

korte levensduur

Geschreven voor: Philips Viva HD7546

We hebben dit koffieapparaat anderhalf jaar in gebruik gehad. Apparaat lekt nu op het aanrecht en daarom gebruiken we hem niet meer. We hebben hem gekregen als cadeau en helaas geen aankoopbon. Jammer dat de levensduur zo kort was, want de koffie smaakte prima.

BOA54 18-02-2017

Puik machientje

Geschreven voor: Philips Viva HD7546

Doet wat ik al tientallen jaren van Philips koffiezetapparaten gewend ben. Is energievriendelijk: schakelt na het doorlopen van de koffie vrijwel direct uit en heeft een goed isolerende thermoskan. Is mooi van design. Allen het opzetten en afnemen van de filterhouder vereist enige vaardigheid.

norien 26-10-2016

een minpunt, na een tijd gaat het koffiezetapparaat lekken

Geschreven voor: Philips Viva HD7546

voor de 3e keer ditzelfde apparaat gekocht, de vorige 2 kregen na ongeveer 2a3 jaar lekkage, ieder keer net buiten de garantie

gfrl 13-05-2016

2 de aankoop

Geschreven voor: Philips Viva HD7546

Reeds enkele jaren hadden we diezelfde koffiezet maarde thermos was blijkbaar aan vervanging toe. Het omhulsel kreeg warm en de koffie was niet meer zo warm.
dus hebben we gezocht om diezelfde koffiezet.

andi13 27-04-2016

Bevalt uitstekend, lekkere koffie.

Geschreven voor: Philips Viva HD7546

Nu twee weken in gebruik. Handig met de thermoskan, waarin de koffie een redelijke tijd goed op temperatuur blijft. Ook is het handig dat de kan op tafel gezet kan worden na het inschenken voor de volgende koffieronde.
Daarom vind ik het vreemd, dat in de gebruikershandleiding staat, dat tijdens het koffiezetten het onderste deel van het apparaat en de onderkant van de thermoskan heet worden. Dat slaat volgens mij nergens op.

AZUphilips 23-02-2016

Goed apparaat, voldoet aan de verwachtingen

Geschreven voor: Philips Viva HD7546

Behalve het schoonmaken van het filterhuis is het goed apparaat, zeker de automatische uitschakeling van het apparaat

Marretje60 20-01-2016

Goed apparaat met een minpuntje

Geschreven voor: Philips Viva HD7546

De eerste brachten we de volgende dag al terug naar de winkel omdat de koffie niet warm bleef. Een andere gekregen die we al een hele tijd in bezit hebben. De koffie blijft er goed heet in zonder smaakverlies. Alleen is het nu zo dat hij steeds na druppelt als je koffie inschenkt, het vervelende is dat die druppels op je tafel vallen.
Mijn tante heeft precies zo'n zelfde apparaat en ook hetzelfde probleem. Het probleem is niet de schenktuit maar de koffie komt ergens onder de rand vandaan en loopt ook langs de pot. We gebruiken nu de Senseo als we samen zijn en dit apparaat alleen nog beperkt tot verjaardagen vanwege de ergernis.

tangasierra 30-10-2015

mooie koffie automaat koffie is goed warm.

Geschreven voor: Philips Viva HD7546

mooi koffieapparaat mooi ontwerp staat mooi in de keuken het fijne is als die klaar is slaat die af al met al prima tevreden over.

Bor57 08-09-2015

TOP-koffieapparaat

Geschreven voor: Philips Viva HD7546

Prachtig RVS-designapparaat. Zet heerlijke koffie. Houdt de koffie lang warm én op smaak. Gemakkelijk onderhoud en schoonmaak. Aanrader!!

nitje 01-09-2015

uitstekent

Geschreven voor: Philips Viva HD7546

vind uitstekent maar als ik de thermos een tweede wil kan dit niet of ik moet twee koffiezetten kopen
Oorspronkelijk gepost op philips.be

Rover 11-06-2015

Het is een makkelijk bedienbaar apparaat

Geschreven voor: Philips Viva HD7546

Wij gebruiken al jaren een zelfde soort apparaat van Philips en vinden smaak van de koffie uitstekend.

KeesvV 14-05-2015

Goed voor lekkere koffie

Geschreven voor: Philips Viva HD7546

Hiermee zet je lekkere koffie. Het apparaat is makkelijk te vullen. De koffie blijft lang warm en lekker in de kan en hij lekt niet bij het schenken.