Philips Viva HD7546 zilver

Type
filterzetter
Soorten koffie
koffie

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips Viva HD7546 zilver op Kieskeurig.be.

Roelfs 23-05-2020

Café Gaia koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips Viva HD7546 zilver

Een mooi compact en practisch koffiezetapparaat tegen een redelijke prijs. Past ook goed op een aanrecht met weinig ruimte

pater2 30-04-2020

koffie zetten

Geschreven voor: Philips Viva HD7546 zilver

Ik moet heel erg wennen aan dit koffiezetapparaat en hij pruttelt wel erg als de koffie bijna is doorgelopen. Verder is de koffie wel warm

GJB. 27-02-2020

Was vroeger beter

Geschreven voor: Philips Viva HD7546 zilver

Had hetzelfde apparaat al eerder en beviel goed. Was nu gaan lekken doordat na enkele jaren een pijpje aan de onderzijde was doorgeroest. Hebben dus weer eenzelfde apparaat aangeschaft omdat dit apparaat ons prima beviel, koofie blijft goed heet. Allen viel het ons op dat dit apparaat veel meer herrie maakt als ons vorige. Als hij bijna klaar is hoor je veel herrie van het pruttelen.

jostieeen 14-02-2020

Een heel fijn Philips Café Gaia Koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips Viva HD7546 zilver

dit is ons tweede apparaat van eerste hebben we 11 jaar plezier van gehad zonder problemen een echte aanrader

MartinC 07-09-2019

Fraai koffiezetapparaat met goede thermoskan

Geschreven voor: Philips Viva HD7546 zilver

Koffiezetapparaat met fraai uiterlijk.
Goed functionerende druppelstop en uitstekende thermoskan.
Peilglas is wat lastig afleesbaar bij weinig licht.
Koffie zetten voor minder dan 3 kopjes is redelijkerwijs niet mogelijk, omdat het water dan niet in het peilglas zichtbaar is.

Roger74 06-06-2019

Perfect Toestel

Geschreven voor: Philips Viva HD7546 zilver

Heel tevreden over het toestel. Steeds lekkere warme koffie die steeds goed heet blijft in de kan. Zou het iedereen aanbevelen

Beremans 27-05-2019

Prima apparaat

Geschreven voor: Philips Viva HD7546 zilver

Bijna 11 jaar gedaan met zijn voorganger, nooit probleem gehad. Daarom deze aankoop, naar ik hoop voor vele jaren plezier en genot.

TonyLeuven 22-05-2019

Praktisch

Geschreven voor: Philips Viva HD7546 zilver

De ganse morgen lekker verse koffie
Dadelijk in de thermoskan en het toestel schakelt automatisch uit van zodra de koffie is doorgelopen

Auke10 11-12-2018

mooi apparaat

Geschreven voor: Philips Viva HD7546 zilver

Het vorige koffiezet apparaat was ook een Philips, zelfde soort als nu, dus qua uiterlijk geen verschil, alleen de koffie wordt binnen een uur al weer lauw en dat was bij het vorige apparaat niet het geval. Een slechte isolatiekan dus en dat is heel jammer.

Konica 18-10-2018

Koffie met PRUT

Mooi design.
Koffie is redelijk warm.
Bij volle kan koffie 12 kopjes wordt de koffie in het filter over de rand van het koffiefilter geblazen door de kracht van het water, dus PRUT in de koffie...
Ja ik gebruik filter nr. 4

DianaL 02-10-2018

Na iets meer dan 2 jaar toch al stuk

Geschreven voor: Philips Viva HD7546 zilver

Was een prima apparaat. De koffie blijft lang warm als je de thermoskan even voorspoelt met heet water. Gekocht in mei 2016, in in augustus 2018 begon hij te lekken. Nu blijkt dat dit gebeurt via een metalen buisje aan de onderkant. Omdat daar ook elektriciteitsdraden langs lopen durven we hem nu niet mee te gebruiken. Ik had verwacht dat ie toch wel langer mee zou gaan.

weststrate 17-06-2018

Philips Koffie Apparaat HD7544/46.

Geschreven voor: Philips Viva HD7546 zilver

Ik had al 5 jaar een tering Philips Koffie Automaat die na 25 minuten vanzelf uitsprong.
Dus bij even wat kletsen was de koffie koud of half warm.
Nu mijn nieuwe Revieuw ook van Philips met geen Warmhoud plaatje maar een soort Thermos Pot die je koffie dus warm houd tot 2 uur lang.
De HD754644 .
Prima Koffie Automaat en bevalt goed.
Geef deze een volle 8 voor gebruik en de Koffie blijft goed op smaak en lang op temperatuur.
Aanbeveler.

Pluspunten

• Prima Produkt
  • Houd Koffie goed warm

Minpunten

JVersch 05-04-2018

Mooie vormgeving en........zet heerlijke koffie.

Geschreven voor: Philips Viva HD7546 zilver

Dit koffiezetapparaat voldoet aan de gestelde eisen. Het is mooi wat vormgeving betreft en, het belangrijkste, het zet heerlijke koffie en deze blijft lang warm en vers is de thermische kan.

SanderL 18-11-2017

korte levensduur

Geschreven voor: Philips Viva HD7546 zilver

We hebben dit koffieapparaat anderhalf jaar in gebruik gehad. Apparaat lekt nu op het aanrecht en daarom gebruiken we hem niet meer. We hebben hem gekregen als cadeau en helaas geen aankoopbon. Jammer dat de levensduur zo kort was, want de koffie smaakte prima.

Poelewoet 16-06-2017

Prima apparaat, maar erg lastig dat het waterreservoir niet van het apparaat gehaald kan worden.

Geschreven voor: Philips Viva HD7546 zilver

Prima apparaat, maar een groot nadeel is dat het waterreservoir niet van het apparaat gehaald kan worden.

BOA54 18-02-2017

Puik machientje

Geschreven voor: Philips Viva HD7546 zilver

Doet wat ik al tientallen jaren van Philips koffiezetapparaten gewend ben. Is energievriendelijk: schakelt na het doorlopen van de koffie vrijwel direct uit en heeft een goed isolerende thermoskan. Is mooi van design. Allen het opzetten en afnemen van de filterhouder vereist enige vaardigheid.

norien 26-10-2016

een minpunt, na een tijd gaat het koffiezetapparaat lekken

Geschreven voor: Philips Viva HD7546 zilver

voor de 3e keer ditzelfde apparaat gekocht, de vorige 2 kregen na ongeveer 2a3 jaar lekkage, ieder keer net buiten de garantie

zandberg 17-10-2016

Koffie is oke, alleen schakelaar mider duurzaam

Geschreven voor: Philips Viva HD7546 zilver

Apparaat zet op zich prima koffie. Thermoskan houdt koffie prima en lang warm. Helaas is de schakelaar minder duurzaam waardoor het gehele apparaat minder lang meegaat dat verwacht.

gfrl 13-05-2016

2 de aankoop

Geschreven voor: Philips Viva HD7546 zilver

Reeds enkele jaren hadden we diezelfde koffiezet maarde thermos was blijkbaar aan vervanging toe. Het omhulsel kreeg warm en de koffie was niet meer zo warm.
dus hebben we gezocht om diezelfde koffiezet.

andi13 27-04-2016

Bevalt uitstekend, lekkere koffie.

Geschreven voor: Philips Viva HD7546 zilver

Nu twee weken in gebruik. Handig met de thermoskan, waarin de koffie een redelijke tijd goed op temperatuur blijft. Ook is het handig dat de kan op tafel gezet kan worden na het inschenken voor de volgende koffieronde.
Daarom vind ik het vreemd, dat in de gebruikershandleiding staat, dat tijdens het koffiezetten het onderste deel van het apparaat en de onderkant van de thermoskan heet worden. Dat slaat volgens mij nergens op.