Philips Quadrante HD7863/10 - Reviews

5,9

• Slecht

i g f jansen 14-05-2016 Product jaar of meer in bezit

Zeer slechte kwaliteit!

Heb dit apparaat nu 3 jaar. Heb er veel ellende mee gehad. Al na anderhalf jaar bleef het lampje van het water niveau knipperen omdat het dobbertje in het reservoir bij het vullen niet omhoog kwam. Philips gebeld, en die hebben me bezig gehouden met verhaaltjes, moest hem een nacht in sopje laten staan,maar hielp niet.Toen op een forum gelezen dat de dobber na een tijd gaat lekken en dat hij dan niet meer werkt. Uiteindelijk voor 25 euro een nieuw waterreservoir gekocht. Na iets meer dan een jaar het zelfde probleem, weer een lekkende dobber. Nu is daar nog bij gekomen dat hij bij het vullen van een kopje steeds uit valt.Op internet gevonden dat ook dit probleem veel voor komt, en te wijten is aan een defecte printplaat.
Ik kan alleen maar zeggen dat het apparaat, en de merknaam Philips in de vuilnisbak thuis horen, niet meer het a merk van weleer. Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Deze rommel kan ik niemand aanbevelen.

Ron 30-01-2016 Product kwartaal in bezit

6,4
Waardeloos apparaat, binnen twee maanden had de boiler en de pomp het al begeven. Lampje bleef knipperen maar dat was het!
Ook het apparaat van mijn dochter was binnen drie maanden kapot, zelfde gebrek.
Philips stond vroeger voor kwaliteit.... maar dat was vroeger.

Di-Jo 29-05-2015 Product maand in bezit

Ik vind dit nog steeds een heel fijn model. Hiervoor had ik er ook zo eentje maar die ging kapot na 2 jaar, toch heb ik er weer 1 gekocht.

marliesjanssens 21-01-2015 Product jaar of meer in bezit

5,2
Sorry ik had zojuist al gereageerd op een review. Ben helemaal niet tevreden over de duurzaamheid. Eerste apparaat na 2 jaar en een aantal weken stuk. Tweede apparaat na 1 jaar en 10 maanden stuk. Ik ga nog niet meer terug voor een eventuele reparatie.
Slechte zaak van Philips.

Las 14-12-2013 Product maand in bezit

Nadat de vorige Philips Senseo versleten was, hebben we besloten de Quadrante te kopen. De eerste kopjes koffie waren een verademing. Lekker cremelaag, goede smaak, gewoon top.

Binnen een maand echter werden de koppen koffie steeds wateriger en uiteindelijk gewoon niet te drinken. Het apparaat is nu terug naar de winkel gebracht en we wachten nu op de reparatie. Bij de servicebalie gaf men al aan dat het vaker voorkwam dat de software van dit toestel "zich aanpaste", waardoor de smaak van de koffie kon veranderen.
Binnen een maand... Rommel!