Douwe Egberts L OR caps Lungo Profondo 24 Stuks

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Douwe Egberts L OR caps Lungo Profondo 24 Stuks op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Cloe17 29-01-2015

Na enkele weken testen en proeven kan ik al een eerlijk oordeel geven over de koffie van l'or.
De cups zijn zeer gemakkelijk in gebruik, volgens mij evenredig met de capsules van nespresso. Voor ik begon te testen was ik wantrouwig net zoals de rest van mijn testers. Dit wantrouwen is ondertussen verdwenen en zo heb ik al een aantal mensen kunnen overtuigen om de vooroordelen te laten varen. De verschillende blends hebben een lekker aroma en rijke creme laag. Bij mijn testers vielen de koffie's zeker in de smaak, voor sommigen mag er nog eentje bijkomen die wat sterker is. Al bij al is het een (h)eerlijke koffie met een goede prijs kwaliteit verhouding