Zanussi ZRT724W - Reviews

Inhoud koelruimte (netto)
184 liter
Uitvoering
dubbeldeurs koel/vriezer

Beoordeling op basis van 1 review

avantos55 07-04-2013 Product kwartaal in bezit

'Gebruiksgemak' en 'vormgeving' kunnen ze weinig aan verprutsen bij een vrijstaande koelkast: wit en vierkant.

'Duurzaamheid' weet ik pas over 10 jaar en heb ik dus niet beoordeeld, maar alle vertrouwen in. Mijn vorige Zanussi koelkast was van 1976 en werkte eind 2012 toen ik 'm wegdeed nog steeds.

Dus wilde ik 'NVT' invullen bij 'Duurzaamheid', maar dat is volgens onnavolgbare logica van Kieskeurig NIET toegestaan. Er zijn 4 aspecten, incl. keuzemogelijkheid 'NVT' per aspect. Als ik daarna op 'Review controleren' klik volgt een strenge foutmelding: "Er dienen minimaal 4 aspecten te zijn ingevuld". M.a.w.: Minimaal 4 van 4. 'NVT' kan wel worden gekozen, maar mag NIET worden gebruikt. Huh?!

Ik heb nu dus van lieverlee voor 'duurzaamheid' een '6' ingevuld, maar dat slaat natuurlijk nergens op na een kwartaal gebruik. Met excuses aan Zanussi.

'Geluidsniveau' is fantastisch laag. Staat in de open keuken van mijn appartement en ik hoor NIETS als ie inschakelt. In het begin was ik bang dat ie het niet deed, zo stil.

Enige echte MIN-punt zijn de (flessen)vakken in de deur. De rand daarvan is erg laag en er is geen beugel (op halve hoogte) om te verhinderen dat flessen/pakken uit de deur vallen. Gevolg: als je de deur ook maar IETS te gehaast opent donderen er een of meerdere flessen/pakken uit de deur op de grond...

Conclusie: goede koelkast voor een gunstige prijs. Jammer van het ongemak met de deurvakken.