Samsung RB37J5018SA

Samsung RB37J5029SS Best Reviewed dec 2019
8,9 (97)
Best Reviewed dec 2019
Bekijk alle Koelkasten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 285 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB37J5018SA op Kieskeurig.be.

SanGeoff 04-03-2016

Bromt veel, zeker de eerste dag. Koelkast wordt niet zo koud als ingesteld. Ik heb hem op 1 graad gezet in het koel gedeelte, maar de thermometer geeft 3 a 4 graden aan. Het vries gedeelte geeft nog steeds een ijslaag op je producten. Verder een heerlijk grote koel-vries combinatie. De beschrijving en foto uitleg van de deur omdraaien mag wel heel wat duidelijker. Vergeet niet met het omdraaien van de deur, dat de gaten onder je poten open gemaakt moeten worden, deze zitten dicht door piepschuim!

Margreth 25-01-2017

Zeer ruim

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Zeer ruime koelkast. Heldere verlichting. Speciale lade voor langer vers houden van vlees en vis. Handig flessenrek. Royale indeling met vakjes en lades. Vriesgedeelte ruime lades.
Koelkast heeft mooie strakke uitstraling. Maakt weinig geluid.

Pluspunten

• Ruim
  • Lade voor vlees en vis
  • Flessenrek
  • Goede verlichting

Sergiy 06-11-2019

Refrigirator/freezer for big family

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

I was looking for large space for refrigerator section (more than 200l internal volume) that still fit in my kitchen corner (60cm wide). A++ or better class, with low noise and standalone (not build-in type, to be able to use as much internal space as possible). That model from Samsung was selected via my personal criteria. Also it was reasonable price due to discount from BCC shop and cashback from Samsung. For A+++ and size of refrigerator it was the best model for that money. Negative side was that new refrigerator has several points onto the door from internal that were deformed in the factory or in the shop (I guess by not careful installing of door shelf). But I tried to make several time photos to claim to the shop and it was not possible, hope that that is only cosmetic defect on the door internally and not functional (plastic still seems like not cracked, deformed not so deep).

Pluspunten

• power consumption: A+++
  • refrigerator size: 267l internal space
  • price (two discount from BCC and Samsung)
  • 60cm wide

Minpunten

• 37dB noise I guess not correct, loud model
  • thin cover plastic internal, easy to deformate

Joop 05-11-2017

Ruime koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Ruime koelkast, maar maakt wel meer geluid dan ik had verwacht van een stille koelkast.
Wel lekker ruime en koelt uitstekend, maar toch irritant geluid.

Jan-Pieter 27-02-2017

coole koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Hij is ruim, ziet er mooi uit en hij koelt zoals je verwacht. Ik vind alleen dat hij best veel geluid maakt voor een 'stille koelkast' zoals ze zelf beweren. Hij slaat vaak aan en produceert dan 42 of 43 dB. Als hij niet aan het koelen is, dan produceert hij nog 21 dB wat zeker acceptabel is.

Pluspunten

• Led verlichting aan de binnenkant
  • flessenhouder
  • 2 ruime laden voor groente en vlees/vis

Peterd333 26-11-2016

Mooie koelkast!

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Koelkast is vanochtend bezorgd. De koelkast was netjes verpakt, het kost je ongeveer een half uur om alle plakbandjes en beschermstukjes te verwijderen.

Hierna stekker er in.... Binnen no-time was hij op de goede temperatuur.

• Snelheid koelen

Minpunten

• nog niet bekend

M 14-12-2016

Lekker ruim

Groot formaat,
energieklasse A+++
Ruime vakken in zowel het koel-, als het vriesgedeelte
Anti vingerafdruk is erg fijn op de buitenkant

Kezos 13-12-2016

Lekker Ruim en hoog

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Het is een Ruime en lekker hoge koelkast waar ik heel veel in kwijt kan. Ruimte is toch wel mijn voorkeur voor een gezin met 3 kinderen. Het is zeker een aanrader!

Piet verberne 14-03-2020

Mooi ruim en stil

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Naar aanleiding van de goede reviews deze Samsung gekocht.
Hij is lekker ruim en super stil, ziet er ook nog eens heel mooi uit.
Aan de voorkant staat ie op pootjes en de achterkant op wieltjes wat ik wel handig vindt.
De achterkant is mooi dicht zonder rasterwerk wat mijn oude nog wel had. Kwa duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen, zolang heb ik hem nog niet.
Kortom ik ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Groot

Rewita 11-03-2020

Ik hou van Samsung

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Ik ben zeer blij met mijn koelkast. Ik heb daarnaast meerde producten van Samsung. Wasmachine stofzuiger enzo...
De volgende stap is een tv halen van Samsung. Ik ben net verhuisd dus heb veel wat spullen van Samsung gehaald.

José 10-03-2020

Prachtige grote koelvriescombinatie van Samsung

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Een prachtige grote koel-vriescombinatie. en precies dat wat ik wilde hebben. No Frost
en met een cool-select zone. Alles goed op temperatuur. en zeker de moeite waard je kunt de temperatuur van de koel en vriescombinatie apart instellen.
Ik ben erg blij met deze kast. heb hem pas een week maar ben al super tevreden. We merkten het verschil meteen.

Pluspunten

• energie zuinig 3 sterren
  • cool-select zone
  • no frost dus niet meer ontdooien

Minpunten

• Jammer niet in het wit.

JosG 10-03-2020

RB37J5018SA

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

De pluspunten: hij werkt prima (koelt goed), is makkelijk te gebruiken (instelbare temperaturen) en de indeling van de koelkast is fijn: veel ruimte, veel vakjes (die je zelf kan instellen) in de deur en twee lades.

de minpunten: in eerste instantie hadden we het apparaat in de keuken staan, maar daarvoor maakt hij toch net iets teveel geluid. Na twee dagen is hij daarom naar de garage verhuist.
Daarnaast zijn de vakken van de diepvries beetje vreemd. In onze andere diepvries (Liebherr) heeft 4 vakken ipv 3, waarbij met name brood makkelijker erin past en eruit te halen is: in de Samsung moet je de lade eruit pakken om het bevroren brood eruit te kunnen halen).

Jagt 08-03-2020

koelvriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Mooie koel-vries combinatie. Je hoort hem bijna niet. Koelkast is erg ruim kunt er veel in kwijt. Inhoud diepvries valt ons iets tegen.

Margriet 07-03-2020

Zeer tevreden!

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Na duidelijke toelichting in de winkel over gegaan tot aanschaf. Grote, prettige koelkast, energiezuinig en geluidsarm, we zijn er erg blij mee.

Patrick 05-03-2020

mooie koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Een hele mooie ruime koelvries combinatie met veel opbergmogelijkheden.Hij is tevens zeer stil. En best eensieraad in je keuken.Makkelijk te installeren en in gebruik

Pluspunten

• Mooi
  • Ruim

Minpunten

• Tot nu nog niet tegen gekomen

Anoniem 05-03-2020

mooie stille koelvries combinatie

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

sinds enkele weken deze koelvries combinatie in bezit. het is een mooie en tevens stille koelvriescombinatie met veel opberg mogelijkheden en meerdere aparte lades

Bakker 05-03-2020

Prima koop

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

We zijn erg blij met de koelkast. Heerlijk ruim, fijne indeling en groenten blijven echt veel langer goed. Een aanrader.

Krijn 02-03-2020

Prettig geprijsde koel/vriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Ter vervanging van onze oude koel/vriescombinatie deze Samsung geselecteerd. Goed afgewerkt, veel inhoud, veel mogelijkheden qua koeling, mooi product.

Pluspunten

• Afwerking
  • Mogelijkheden
  • Ruimte/inhoud

KrijnL 02-03-2020

Prima prijs/kwaliteit!

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Gekocht ter vervanging van onze nog werkende 20 jaar oude combinatie. Prettig verrast door niveau afwerking, mogelijkheden en duurzaamheid. Aan te bevelen!

Shir 02-03-2020

Fijne koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Hoge fijne koelkast. We hebben hem net. Staat toch in de woonkamer en hij is echt stil. Zo fijn! Geen gezoem meer.