Samsung RB37J5009SA

dubbeldeurs koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
267 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB37J5009SA op Kieskeurig.be.

Samsung koelkast 11-11-2019

Veel ruimte!

Geschreven voor: Samsung RB37J5009SA

Ruime koelkast, handige vakken en prettig licht. Is gewoon echt een mooie koelkast.
Klein minpuntje misschien is een flessenrek. Dat had hem afgemaakt

Pluspunten

• Hoog en ruim
  • Mooie kleur

Minpunten

• Geen flessenrek

Anoniem 09-11-2019

Prachtige koelvries combinatie

Geschreven voor: Samsung RB37J5009SA

Zowel het koel al vries gedeelte erg ruim. Bijna geruisloos, mooie kleur van Binnen en buiten, geen vette vingers zichtbaar op de deur,.

Huub123456789 07-11-2019

Prima

Geschreven voor: Samsung RB37J5009SA

Lekker grote koelkast met fraaie buitenkant en binnenkant. Eenvoudige bediening, groot vriesvak, genoeg ruimte voor een groot huishouden.

Jors 24-10-2019

Zeer ruim, stil & strak design

Geschreven voor: Samsung RB37J5009SA

We waren op zoek naar een koel/vriescombinatie om een afzonderlijke koelkast en een diepvries met enorm veel ijsvorming te vervangen. Na veel vergelijken is onze keuze op dit model van Samsung gevallen. Voor zijn prijs krijg je veel feautures. Een gescheiden koelcircuit, no-frost, configureerbare bakjes en een A+++ rating. De koelkast maakt een beetje lawaai bij het opstarten maar wordt al snel heel stil. In de twee verslades konden wij gemakkelijk al ons fruit, onze groenten en ons vlees kwijt. Bier- en frisdrankflesjes kunnen bovenaan gemakkelijk recht staan. Ook in het vriesgedeelte kwamen we geen plaats te kort. Ook achteraan is de koelkast netjes afgewerkt (bij ons vorig model zag je vanalles bloot zitten). We kunnen deze koelkast dan ook aanraden aan iederen die op zoek is naar een goedkope koel/vriescombinatie.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Deur netjes valt dicht
  • Ruim & configureerbaar

Anoniem 29-06-2019

Koel-Vriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RB37J5009SA

Ik heb net een nieuwe koel vriescombinatie van Samsung gekocht en ontvangen. Ziet er goed uit en aflevering was zeer netjes. Maakt zeer weinig geluid

Matthijs 20-06-2019

Prima koel/vries combinatie

Geschreven voor: Samsung RB37J5009SA

Mooi ogende koel/vries combinatie. Stil en veel ruimte. Lades rijden op wielletjes. Glazen plaat in vriesvak is ook erg handig voor bijvoorbeeld een ijstaart.

leadiss 11-06-2019

fijne grote koelkast met vriezer

Geschreven voor: Samsung RB37J5009SA

ik heb koel vriescombi nu ff maar ben er zeer tevreden mee. super veel ruimte, stil en fijn in gebruik.

lea 10-06-2019

fijne grote koelkast met vriezer

Geschreven voor: Samsung RB37J5009SA

veel ruimte in het koel gedeelte, zeer fijne indeling, behoorlijk stil, fijne vakantie instelling dat de koel gedeelte uit kan en de vriezer actief blijft en energie zuinig voor zo een grote koel vries combinatie. zeer tevreden momenteel

Anoniem 05-06-2019

Ruim, stil en stijlvol

Geschreven voor: Samsung RB37J5009SA

Prachtige koelvries combi! Heerlijk ruim, still en vooral zuinig in gebruik. Gekozen omdat we graag een groot vriesgedeeltje wilden. Heerlijk aan het koelgedeelte is dat er twee lades inzitten en in de deur zonder moeite de flessen frisdrank kunnen staan. Enorm blij! Goede prijs! Nu hopen dat hij nog lang meegaat!

Kiuki 21-05-2019

Topijskast!

Geschreven voor: Samsung RB37J5009SA

Mooie, grote ijskast. Eindelijk genoeg ruimte om alle boodschappen voor ons grote gezin op te bergen! En nog stil en energiezuinig ook.

Wim 04-05-2019

Uitstekend koel-vries combinatie

Geschreven voor: Samsung RB37J5009SA

Uitermate content met deze nieuwe aanwinst.
Heel goede indeling van zowel koel als vries gedeelte.
Super stil en binnen no-time op temperatuur.

Butter 09-02-2019

Super klasse

Zeer tevreden over Samsung
Vorige koelkast meer dan 10 jaar gehad
Dus nu wederom een nieuw exemplaar gekocht
Hoop dat hij net zolang mee gaat

YvonneP 24-12-2018

Mooie en ruime koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RB37J5009SA

Deze koel-vriescombinatie hebben we vorige maand gekocht en we zijn er zeer tevreden mee. Voldoende ruimte, koelt en vriest uitstekend

GGerr 15-12-2018

Samsungtastisch!

Geschreven voor: Samsung RB37J5009SA

De koelkast heeft naast een vershoud-lade een extra vershoudlade-lade voor vlees en vis. De koeling is heel goed, overal gelijkmatig en sterk. De koelkast is ruim. In de vrieslades is voldoende ruimte voor pizza's, brood, vlees en vis en snacks. De buitenkant van de koelkast is te mooi om in te bouwen, het is echt een eye-catcher. Maakt bijna geen geluid.

Anoniem 11-12-2018

Super "Coole" koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5009SA

Wij hebben altijd een klein tafelmodel koelkast gehad, nu zijn wij eindelijk geupgrade naar een echte koelkast van Samsung. Gisteren binnengekregen en vandaag in gebruik genomen, drankjes heerlijk cool en super veel opbergruimte. Een A+++, dus lekker zuinig en zo stil dat je de klok kan horen tikken in de woonkamer. Stoere maar ook strakke design zonder handvat, waar overigens nu niemand meer tegen aan kan lopen haha. Een hele goede investering en ik raad het iedereen aan. Wat een verschil!

Cornelis 36 27-11-2018

prachtige uitvoering

fantastische koel-vries combinatie.
Veel ruimte en goede indeling. koelt prima en vriest snel.
Mooie kleur,plaatje in de keuken

Ahmed 24-11-2018

super koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5009SA

Ik vind het een heel mooi modern design het past ook heel goed bij mijn keuken, het koelt goed er past veel etenswaren in. Het heeft een mooie transparante indeling. Al met al een hele fijne koelkast.

Mo1975 21-11-2018

Geweldige indeling creëert veel ruimte !!

Geschreven voor: Samsung RB37J5009SA

Ik heb deze koelvriescombinatie twee weken geleden gekocht en ben er zeer tevreden mee. Veel ruimte om alle koel- en vriesspullen te bewaren. Goed overzicht door de grote laden in koel- en vriesruimte. Hij staat hier dicht bij de huiskamer en de koelkast is zowat geruisloos.