Samsung RS68N8221S9

Amerikaanse koelkast
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
407 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS68N8221S9 op Kieskeurig.be.

Jasper27 26-04-2019

Grote goede koelkast voor een mooie prijse

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Nu een paar dagen maak ik gebruik van de koelkast en ik heb er zeer tevreden mee. Erg snel koud en redelijk stil voor een Amerikaanse koelkast.Binnenkant is efficiënt maar kan beter. Koelkast is goed verlicht en de extra snelheid waarmee hij producten koelt is ideaal.

Aantal puntjes voor verbetering
- Filter systeem integreren in de koelkast ipv extern laten installeren.
- Family hub beschikbaar in Nederland

Gideon 30-01-2019

Samsung rs68n8221s9

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Week in gebruik, geluid is best hard.! Storend
Wijnrek zit er niet bij. Moet je los er bij kopen.
Aansluiting water, dan moet de kraan binnen bereik zijn.
Vriesvakken zijn te klein voor pizza dozen
Cola flessen 1 liter passen niet rechtop in het schap. Scheelt net 1 cm.

Koelen doet hij als de beste.!
Ruimte is geweldig
Verlichting is prima
Formaat is wel wat lomp maar dat went wel.

Tangirala 09-12-2019

Great value for money!

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

This is certainly a marvel from Samsung. This refrigerator scores a home run on Aesthetics, Energy efficiency, Functionality and user experience. All in all great value for money!

Ahmed Aref 02-12-2019

Koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

ik heb de amerikaans koelkast gekocht en hij doet alles naar wens echt perfecte koelkast ijsblokjes, crushed ijs koude water, geweldig ruime koelkast. alweer een goeie keus echt.

Pluspunten

• alles
  • alles

Rob 28-11-2019

Mooie ruime Amerikaanse koelkast van Samsung

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Het is een hele mooie koelkast die ook nog eens erg zuinig is en heel veel binnenruimte biedt. Veel meer ruimte dan onze vorige Amerikaanse koelkast van een ander merk.

De deuren van deze koelkast sluiten erg goed en blijven niet per abuis net op een kiertje staan. De bediening is heel simpel en de temperatuur is makkelijk instelbaar en geeft de huidige temperatuur weer totdat de ingestelde temperatuur is bereikt.
Het temperatuurbereik is ook al vooringesteld dwz dat je de koeltemperatuur niet onder 0 kunt instellen maar ook niet hoger dan wenselijk is.

De indeling is erg fijn en de ijsblokjesmaker neemt weinig ruimte in en zit in de deur verwerkt. Wat ook heel fijn is dat je ijsblokjesmaker simpel uit kunt zetten zodat je niet met een hele grote berg ijsblokjes opgescheept zit als je even minder blokjes gebruikt.
Kortom een geweldig apparaat, erg stil en veel en veel beter dan onze vorige.
Ik ben zeer tevreden en kan deze aan iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• lekker zuinig
  • deuren sluiten perfect

Minpunten

• na ruim een maand nog geen!

RobVer 28-11-2019

Mooie ruime Amerikaanse koelkast van Samsung

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Deze Amerikaanse koelkast is boven onze verwachting. Lekker zuinig, heel stil, erg ruim en mooi vormgegeven.
Wij hadden al een Amerikaanse koelkast van een ander merk. Daar waren wij achteraf beduidend minder tevreden mee.

Om te beginnen sluiten de deuren echt perfect en degelijk. Dan is de binnenruimte ook een prettige verrassing, erg ruim en goed ingedeeld. De inhoud van onze vorige koelkast paste er heel ruim in en nog veel meer. De ijsblokjesmaker is ook prettig klein en is in de deur ingebouwd, waardoor er veel vriesruimte overblijft. Ook is het maken van ijsblokjes makkelijk aan en uit te zetten naar wens.

De temperatuur instelling is ook heel fijn, de gewenste temperatuur wordt heel snel bereikt en makkelijk aan te passen.

Deze koelkast is een geweldenaar en ik kan deze iedereen zeker aanbevelen.
Heel zuinig, lekker stil, erg ruim,, goed ingedeeld en heeft een mooi design, al is dat laatste heel persoonlijk.
Daarnaast is de koelkast echt elke euro waard! Voor ons geen andere meer!

ocy point 11-11-2019

goede kwaliteit en erg stil

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

ik heb de amerikaans koelkast 2 weken terug gekocht en hij doet alles naar wens echt perfecte koelkast ijsblokjes, crushed ijs koude water, geweldig ruime koelkast. goeie keus echt een aanrader.

K. van der Tuuk 06-11-2019

Groote koelruimte lekker water en ijsblokjes

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Heel tevreden over deze koel/vries combinatie hebben hem nu twee weken en werkt perfect.
Een echte aanrader.

Pluspunten

• lekker koud kalkvrij water
  • kan veel ijsblokjes maken

eppie71 30-10-2019

SURER Koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

vorige week deze koelkast gekocht werkt prima makkelijk aan te sluiten altijd ijsblokjes en koud water.koelkast en diepvries lekker ruim.

John D 21-09-2019

Top apparaat

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Fijne koelkast indeling is perfect en super koeling . Kan hem zeker aanraden ook het verbruik is prima.

Anoniem 21-09-2019

Supper stille Koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Sper stille koelast. Zeer ruim en smoelt ook nog eens goed.
We zijn er echt super blij mee. Alles blijft prima op temperatuur,en de ruimte in de koelkast is een 10 met een griffel.

Anoniem 16-09-2019

Top koelkast!

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Vorige week de Samsung Amerikaanse koelkast ontvangen...wat een geweldig apparaat, zeg!
Wij zijn er reuze blij mee. Vooral dat deze erg stil is, is een groot pluspunt. Als hij aanslaat, hoor je alleen de ventilator. Anders is hij doodstil.
Natuurlijk lekker ruim met plaats genoeg voor al je producten die ook nog eens lang houdbaar blijven door de verschillende zones. Lekker glaasje koud water wanneer je maar wilt. De ijsblokjes gaan w voorlopig niet gebruiken en dus hebben we die uitgezet. Lekker voor in de zomer wel...Kortom: Top koelkast!

Liannev8 15-09-2019

Mooie strakke vormgeving

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Deze greeploze amerikaanse koelkast heeft een mooie moderne strakke vormgeving.
Door de mat kleur past het overal bij en is het tijdloos.
Koelt perfect en het heeft een praktische ruime indeling zowel binnen in koelgedeelte als in het vriesgedeelte.

Maurice1975 09-09-2019

Geweldige kwaliteit

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Ik heb gisteren de amerikaanse ijskast van samsung met ijblokjes maker gekocht, dit is toch wel zo geweldig handig en makelijk, koelkast is ruim van binnen ,wel 2x zo groot als onze oude koelkast , tevens is het vrieskast gedeelte makelijk in te ruimen wat het overzichtelijk maakt , is ook makelijker schoon te houden zo. Heeft super goede verlichting van binnen met een deur melder als de deur blijft open staan .prijs kwaliteit vergelijk is ook goed, uitstekende kwaliteit voor een betaalbare prijs. Ben er super blij mee, dank je Samsung, we zijn fan van Samsung

OSimon 20-08-2019

Super Koelkast!

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Wij hebben de koelkast vorige week gekocht en zijn super tevreden. Niet alleen vult hij de keuken mooi aan, maar wij staan er dagelijks om heen om water en ijs te halen. De koelkast is heel ruim en perfect voor een groot gezin. Nu hoeven we niet meer om de 2 dagen naar de supermarkt om ons klein inbouwkoelkastje te vullen.

Timbo87 09-08-2019

Prachtig design

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Prachtig mooi design van Samsung.
Precies zoals beschreven op internet. Koelkast is erg ruim en stil.

Anoniem 30-07-2019

Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Ik heb de amerikaanse koelkast op aanraden van familie aangeschaft zij gebruiken het al ruim 2 jaar nu en zij zijn zeer tevreden

Ruben 15-07-2019

Ruime Koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Ruime koelkast, en door goede verlichting overzichtelijk. Na het installeren duurt het even voordat je de ijsblokjes kan gebruiken, dus niet kopen als je op die dag al cocktails voor de visite wil gaan maken. Eenmaal op gang gekomen kom je nooit meer ijsblokjes te kort.

Pluspunten

• Koelt snel
  • Ruim

Ebbelinghaus 13-07-2019

mooie uitvoering

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Mooie Amerikaanse koel-vriescombinatie veel ruimte koelt prima , gemakkelijke bediening , een ding is jammer het gecrushed ijs komt er bijna helemaal als blokjes uit.

Pluspunten

• veel ruimte
  • makkelijke bediening

Minpunten

• geen gecrushed ijs bijna allemaal blokjes

Henny Bennink & Henk Versteeg 07-07-2019

Amerikaanse Samsung koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Destijds de Amerikaanse koelkasten gefilterd op Decibels, De Samsung RS68N8221SL/EF kwam met 39 DB en referenties er goed uit. Ik moet zeggen "ik ben er stil van en krijg er koude rillingen van" met andere woorden "Het is een Toppertje"

• Zuinig
  • Veel inhoud
  • Wateraansluiting op het waterleidings net
  • Er wordt meer gefilterd water gedrongen

Minpunten

• eigenlijk tot nu toe geen!