Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KVV594BEI beige op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

r**n@h**l.com 14-03-2022

Onze nieuwe retrokoelkast /vriezer

Geschreven voor: ETNA KVV594BEI beige

Een retro uiterlijk wat goed past bij ons oude huis, maar met de technologie van heden.
Een aanwinst in onze vernieuwde keuken !

Officiele reactie van Atag 15-03-2022

Beste heer/mevrouw,

“Een aanwinst voor onze vernieuwde keuken, Kijk dat lezen wij natuurlijk graag. Fijn dat jullie zo blij zijn met de retro koel- vriescombinatie. Bedankt voor de enthousiaste feedback.

Wij wensen jullie veel plezier met de aankoop.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Kim 18-02-2022

Bevalt zeer goed

Geschreven voor: ETNA KVV594BEI beige

Super blij met deze koelkast! Lekker ruim vanbinnen en hij ziet er heel mooi uit.
In sommige reviews klagen mensen over het geluid van de koelkast, nou....ik hoor hem eigenlijk niet! Af en toe slaat hij even aan (wat ook logisch is), maar ook op die momenten is het nauwelijks hoorbaar.
Ook het vriesgedeelte is mooi ruim. In de middelste la kan ik alleen al 6 broden kwijt.
Daarbij staat hij geweldig in ons vintage interieur.

Pluspunten

• Mooi
  • Ruim

Officiele reactie van Atag 21-02-2022

Beste Kim,

Bedankt voor deze positieve review en het mooie cijfer. Wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met de koelkast😊
Fijn dat de koelkast naar behoren werkt en de uitstraling perfect past in je interieur.
We wensen je veel koelplezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA

w.r.vandenberg@kpnmail.nl 19-01-2022

Mooie degelijke retro koelvries combinatie

Geschreven voor: ETNA KVV594BEI beige

Prachtige retro koelvries combinatie, ruim, mooie inrichting en goed ontworpen. Deze koelkast is een stuk bescheidener/ slanker dan de SMEG die voor onze nieuwe kleinere keuken te dominant was.
Nadelen: bij volop vriezen vrij veel geluid en...bovenstuk van buitenkant is vrij slordig gemonteerd op de zijkanten. Hierdoor is aan beide zijkanten een redelijk brede donkere naad ontstaan die groter wordt naar de achterzijde. Esthetisch is dit op een volledig beige koelvries combinatie storend en maakt het net niet af.

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • werkt prima
  • slanke vormgeving en beperkte 'diepte'

Minpunten

• enigszins lawaaierig bij volop vriezen
  • bovenzijde buitenkant slordig afgewerkt

Officiele reactie van Atag 20-01-2022

Beste heer/mevrouw,
Dank u wel voor uw beoordeling. Fijn te lezen dat de koel/vriescombinatie ruim is en een mooie inrichting heeft. Jammer dat deze veel geluid laat horen tijdens het vriezen en minder is afgewerkt aan de zijkanten. Wij willen graag met u meekijken en ontvangen graag via webcare@atagbenelux.com uw volledige adres- en contactgegevens samen met een aantal foto's ter verduidelijking van de situatie.
Chantal Webcareteam ETNA

Coen uit Frslnd 11-01-2022

Mooie solide koelkast

Geschreven voor: ETNA KVV594BEI beige

Mooie koelkast. Het is een parel in onze keuken.
Indeling is solide met de juiste legmogelijkheden.
In de deur kan voldoende kwijt.
Hij is stil en koelt prima.

Pluspunten

• design
  • inhoud

Minpunten

• veel afvalmateriaal bij aanschaf

Officiele reactie van Atag 14-01-2022

Beste Coen,

Bedankt voor je enthousiaste review.

Veel plezier met deze eye-catcher in je keuken.

Groet Heidi
Webcareteam ETNA

a**t@h**e.nl 02-11-2021

Ziet er prachtig uit en koelt goed.
Maakt alleen enorm veel lawaai.
Monteur geweest en gezegd dat we hem 2 x per jaar moeten uitzetten zodat de ven kan ontdooien.... errug lastig en het helpt maar even
Officiele reactie van Atag 03-11-2021

Beste heer/mevrouw,
Vervelend dat naast uw enthousiasme over het koelen van de koelkast, deze veel geluid laat horen. Goed te lezen dat u dit door een monteur heeft laten beoordelen. Wanneer wij nog iets voor u kunnen betekenen, ontvangen wij graag uw volledige adres- en contactgegevens via webcare@atagbenelux.com.
Chantal Webcareteam ETNA

r**y@h**l.com 25-08-2021

Heel mooi en stil is zeker een aanrader.

Geschreven voor: ETNA KVV594BEI beige

Wij zijn zo blij met deze mooie retro koel-vriescombinatie. Staat geweldig en is heel geruisloos in onze open keuken.

Pluspunten

• Mooie luxe retro uitstraling
  • Weinig geluid
  • Goede ruime indeling
  • Mooi afgewerkt

Officiele reactie van Atag 26-08-2021

Beste r**y@h**l.com,

Wat een top score! Bedankt voor deze mooie positieve review. Het is goed om te lezen dat je zo tevreden bent met uw koelkast. Wij wensen je nog jaren veel koelplezier toe!

Niki Webcareteam Etna

Marja 26-02-2019

Lawaai

Geschreven voor: ETNA KVV594BEI beige

De koelkast maakt voortdurend veel lawaai. Niet alleen bij het aanslaan, maar regelmatig bromt, knapt of zucht het apparaat. Een stille meditatie kun je vergeten.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Indeling en gemak

Minpunten

• Megaveel lawaai

Officiele reactie van Atag 27-02-2019

Beste Marja, bedankt voor je review. Goed om te lezen dat je over het algemeen best tevreden bent over de koelkast maar dat je zoveel lawaai ervaart is niet prettig. Misschien is het toch verstandig dat wij hier een monteursbezoek voor inplannen . Zou je je naw gegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com ? Bedankt alvast voor de genomen moeite. Groet Webcareteam ETNA Claudia

Marja 08-11-2018

Geluiden

Geschreven voor: ETNA KVV594BEI beige

Het is een pronkstuk in de keuken, maar het zal er nooit meer stil zijn.
Het knapt, kraakt, puft en kreunt alsof er een kudde koeien in huist!
Soms lachwekkend hoeveel geluid er uit komt.
Heb alles al meermalen gecheckt, Joost mag het weten! Geen aanrader!

Pluspunten

Minpunten

• Lawaai

Officiele reactie van Atag 09-11-2018

Beste Marja, wat vervelend van het geluid. Zou je je gegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com. Groet Webcareteam Etna Priscilla