Bosch Serie 4 KGN39IJ4A

dubbeldeurs koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
279 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 KGN39IJ4A op Kieskeurig.be.

MarMarRicLau 13-05-2018

Bosch KGN39IJ4A

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGN39IJ4A

Hele mooie en ruime koel-vries combinatie. Grote lades, veel bakjes in de deur en genoeg plateaus. Strak design en super handig om anders frontjes erop te kopen. Echt een aanwinst in onze keuken. Zeer energie zuinig. Raad hem iedereen aan. Ben altijd erg tevreden over Bosch !

Pluspunten

• Groot en ruim
  • Prachtig design
  • Zeer energie zuinig
  • Onderscheid zich door losse wisselbare fronten

De Monte Aragon 25-10-2019

Perfect

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGN39IJ4A

Perfecte koelkast; blij dat we weer een Bosch hebben genomen.
Hij heeft gewoon ruimte voor alles wat je erin kwijt wilt en is véél stiller dan onze vorige, ook een Bosch.
Dit apparaat is uit de VarioStyle-serie, daar kan je gekleurde panelen opzetten en dat gaat zonder enige inspanning. Bij ons is -ie roze.
Zonder panelen is hij gewoon zilvergrijs trouwens. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Sbeltman 08-07-2019

Bosch Serie 4 KGN39IJ4A

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGN39IJ4A

Love the cooling distribution. Too tall for short person. The noise is not nice. Seems to be constantly running im starting to worry.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Bart 24-05-2019

Bosch Serie 4 KGN39IJ4A Koelvries com

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGN39IJ4A

Heb hem gekocht om dat hij er super mooie uit ziet en ook gebruiksvriendelijk is en ook nog veel ruimte in de koelkast zelf ook dat is wel goed als je met 4 man bent.

Pluspunten

• Ziet er goed uit
  • Ruimte genoeg

de Monte Aragon 22-05-2019

Prima kast!

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGN39IJ4A

Mooie koelkast. Gewoon Bosch, gewoon goed. Groter, veel stiller en de helft zuiniger dan onze vorige Bosch van 15 jaar geleden. Wat opvalt is dat het grote, stofvangende rooster aan de achterkant er niet meer is. Lekker! Wel prijzig als je van de gekleurde deurpanelen gebruik maakt (wij hebben roze). Maar dat andere merk dat ook roze koelkasten maakt is nog veel duurder en het roze van Bosch is wat beschaafder.

Pluspunten

• Zuinig

Minpunten

• Draairichting deuren omzetten is nogal een klus

A de gunst 06-05-2019

Een heerlijke ruime en vooral een overzichtelijke koelkast.

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGN39IJ4A

Echt een fijne ruime koelkast. Prachtig design, mooi licht en ze er ruimtelijk het alarm is prima om je te laten weten als je deur niet goed sluit.

Jan 24-04-2019

Super koel/vries combinatie en heel erg stil.

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGN39IJ4A

Gezien de goede ervaringen met Bosch (wasmachine,vaatwasser) was mijn keuze snel gemaakt. Wat een super mooi, ruim en stil apparaat is dit. Een echte aanrader!!

Pluspunten

• Zeer ruim en stil
  • Erg zuinig
  • Een sieraad in de keuken

Minpunten

Liccurici 06-06-2018

Great beauty

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGN39IJ4A

What a beautiful fridge! I have been looking for an eye-catching red fridge for quite a long time. This Bosch is not only that, it is so big and functional, I can finally do the groceries for a week for a family of 3. It really fits a lot of stuff. I personally love the vegetables/fruit storage, so big, and the meat/fish separate boxes is making it so easy to see what I have in the fridge, even if full. And the light inside...my man's favorite!

Pluspunten

• design
  • capacity
  • no frost