Bosch Serie 4 KGN36XW35 - Reviews

upside-down koel/vriezer
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
237 liter inhoud

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Ruud 28-07-2016

Fantastisch

Een mooie grote koel/vries combinatie die geheel aan onze verwachtingen doet. Veel koelruimte met een makkelijke indeling voor ons, en in het vries gedeelte drie mooie grote laden. Ook makkelijk is het display wat de temperatuur van zowel het koelgedeelte als het vriesgedeelte aangeeft. Goede ledverlichting in het koelgedeelte op de juiste plaats zodat het hele koelgedeelte goed wordt verlicht.En wat ons het meeste aanspreekt zijn de VitaFresh lades in het koel gedeelte hierdoor blijt je groente en fruit extra lang vers.

Pietje 21-07-2017

Een mooi ogend koel vriescombinatie

Ik heb weer voor een Bosch gekozen omdat de vorige van mij 20 jaar mee ging.
Goede degelijke kwaliteit en zeer stil!
Maar ik geef geen 5 sterren: de afwerking aan de binnenkant vd deurrubbers kan in mijn ogen beter zijn.
Op duurzaamheid heb ik geen keuze gemaakt, omdat ik het apparaat pas een paar dagen in bezit heb.

Pluspunten

• Degelijk
  • Makkelijke indeling

Minpunten

• Afwerking binnenkant deurrubbers

Dekoop 09-11-2017

Ongeveer 2 maanden geleden viel het mij op dat de afzuiging niet meer werkte; het probleem opgelost door de koelvriescombinatie 5 minuten incl stekker uit het stopcontact uit te zetten.
Wel wat vreemd dat er zo snel al een verstoring is; ik hoop dat het eenmalig is.

PPtl 01-04-2016

Koelkast

We hebben hem net twee weken enigste wat ons opvalt is dat als de motor aanslaat dat die wel hoorbaar is in de kamer
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl