Samsung RB37J5018SA - Reviews

267 liter
Uitvoering
upside-down koel/vriezer

Angel 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

mooie koelkast maar erg lawaaierig

De koelkast is erg mooi, praktisch ingericht en handig in gebruik. Echter een heel groot nadeel is dat de kast veel lawaai maakt. Er staat op het label 37 bd (gefluister) en dat doet hij maar even. Daarna slaat hij aan en hoor ik het zelfs op de tweede etage (als de deur open staat). Daar hij bij ons in een open keuken staat hoor ik dit dus constant in mijn woonkamer. Niet echt 'lekker rustig'

Pluspunten

• mooie indeling
  • mooie vormgeving

Minpunten

• lawaai

DaJo 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi, lang koelkast

Ik heb voor dit product RB37J5018SA/EF gekozen omdat het bij de tech specs het voldoet en voldeed aan de meeste eisen die klant zou willen hebben over het algemeen. De prijs voldoet ook aan de tech specs en ook aan het uiterlijk van het product. Alle Samsung koelkasten die jullie aanbieden zijn voor mij wel een winnaar,"zou ik nu meer geld hebben gehad dan had de Smart(ter) koelkast hebben gekocht!!" Het koelt goed, het vriest goed, inhoud ook goed maar alleen als het werkt hoor je wel grappig ratel geluidje dat kan iets minder ratelig (het is niet heel erg hard het geluidje).

Pluspunten

• Mooi Kleur
  • Mooi verlichting
  • Inhoud Uitstekend

Minpunten

• geen verlichting vriezer

Peterd333 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie koelkast!

Koelkast is vanochtend bezorgd. De koelkast was netjes verpakt, het kost je ongeveer een half uur om alle plakbandjes en beschermstukjes te verwijderen.

Hierna stekker er in.... Binnen no-time was hij op de goede temperatuur.

• Snelheid koelen

Minpunten

• nog niet bekend

Haaken 21-11-2016 Product paar weken in bezit

Prima koelkast/vriezer combi

Heb deze koelkast nu een week, en tot nu toe enkel de koelkast gebruikt (nog niks in de vriezer), want we zijn net verhuisd, maar hij houdt alles prima koel zoals het hoort, ziet er strak uit, opent soepel, en sluit goed. Zolang hij doet wat hij moet doen, ben ik er erg blij mee.

Pluspunten

• Mooi strak design
  • Veel ruimte
  • Zeer stil

Bierliefhebber 19-11-2016 Product paar dagen in bezit

Groot en stil

Een avondje bierdrinken met 10 vrienden? Geen probleem. Deze koelkast is groot genoeg om 8 kratten bier te koelen.
Geen herrie en een energiezuinige koelkast!

Pluspunten

• energiezuinig
  • groot!
  • ziet er mooi uit

Jan Halsema 03-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie, zuinige en ruime koel / vries combinatie.

Buiten, dat deze combi koel/vrieskast ruim is, is het ook een zeer mooi ontwerp die in iedere keuken tot zijn recht komt.
Alleen het ombouwen van links sluitend naar rechts is een kriem en ben daar mee gestopt.
Voor een leek is dit te gecompliseerd.

Pluspunten

• Ruim
  • Mooi ontwerp

Minpunten

• Deur ombouwen vereist kennis.

Chris W 31-10-2016 Product paar maanden in bezit

Fijne grote koelkast

Heb de koelkast nu een paar maanden. Bevalt goed. Hij is stil, koelt goed en geen ijsvorming in het vriesgedeelte, dus de no-frost doet wat hij belooft. Indeling is niet heel flexibel, maar is gewoon wennen, alles gaat er makkelijk in, alleen soms op andere plaatsen ten opzichte van mijn vorige koelkast. De deuren draaien is een beetje puzzelen, de handleiding is hiervoor ontoereikend.

Pluspunten

• stil
  • werkt goed

Minpunten

• deuren draaien

Jaap van Dam 23-10-2016 Product paar weken in bezit

Grote zuinige koelvries combinatie

Mooie koelvries combinatie met veel ruimte en energiezuinig. Koelt prima. Mooie verlichting en alle zeer overzichtelijk. Aanrader

Gratpatat 11-08-2016 Product paar weken in bezit

Mooie ruime en vooral stille koelkast koelkast!

De Samsung RB37J5018SA is een mooie, ruime en vooral stille koel-vrieskombinatie in RVS.De koelcapaciteit is ruim voldoende en de indeling is praktisch, op het flessenrek na. Het flessenrek neekt onnodig veel plek in voor het aantal flessen.

Pluspunten

• mooi
  • stil
  • ruim
  • zuinig

Minpunten

• flessenrek

Fraaie aanwinst 06-08-2016 Product paar dagen in bezit

Fraaie aanwinst

Afgelopen week de nieuw aangeschafte Samsung koel/vriescombinatie ontvangen. Zo geïnstalleerd, superstil, eenvoudige bediening. Wat wel stoort is de eindeloze reeks waarschuwingen en verboden in de handleiding, maar dat zal wel moeten. Met de prachtige staalgrijze aanwinst zijn we zeer tevreden; we hopen op een langjarig genot.

jan 01-08-2016 Product paar dagen in bezit

Toppertje !

Prachtig vormgegeven koelkast, stil, mooi verlicht en gemakkelijke instelling van de temperaturen!Prima prijs / kwaliteitsverhouding

Piet C 01-08-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende koelcombi

De Samsung vervangt een losse vrieskast plus een onderbouw koelkast. Vriesdeel is jammer genoeg iets kleiner. Koelgedeelte daarentegen veel groter, en veel beter! Frisdrank nu echt fris. De kast is handig ingedeeld. Het geluid is zeer bescheiden. Met de koelkast pas een paar dagen in bezit is over duurzaamheid nog weinig te zeggen; het energielabel A+++ zegt echter wel iets over het stroomgebruik en daarmee over de invloed op het milieu.

p 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

KOELKAST RB37J5018SA, strak model, ruime koeling,. ruime vriezing

Ruime koelkast met voldoende ruimte voor koeling en vriezen, strak model en energiezuinig, vooralsnog tevreden, pas enkele dgn in bezit

Jefferson 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een top koelvriescombinatie

Goede degelijke koelvriescombinatie, kan hem iedereen aanraden. Stil, veel ruimte en voor een schappelijke prijs, niet meteen over de duizend euro!!!

nieuwe koelkast voor starters 29-07-2016 Product paar weken in bezit

Grote, stille en zuinige koelkast

A+++ koelkast en dus heel energiezuinig. Dit was voor ons mede een reden om voor dit model te kiezen, want de koelkast staat immers altijd aan. Vormgeving is erg strak en modern (geborsteld staal), met toch fijne stevige grepen in de zijkant van de deur verwerkt, waardoor deze simpel valt te openen.
Van binnen erg ruim en handig in te delen. Koelt/vriest zeer goed. Tot nu toe erg tevreden en zeker aan te raden.
Onze ervaring met een bepaalde 'koele en blauwe' webshop was echter zeer slecht en wij zouden anderen met klem willen aanraden deze koelkast elders te bestellen.

Hau 22-07-2016 Product paar dagen in bezit

Een goede koelkast met veel ruimte

Een stille koelkast neemt weinig ruimte in beslag. Maar men kan heel veel dingen in deze koelkast kwijt

Rob 22-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige koelkast, lekker stil

Verbazend groot en ruime koelkast. Omzetten van de deur vereist wat puzzelwerk en de handleiding zou hier wat duidelijker kunnen zijn. Voor de rest een prachtige stille, ruime koelkast. We zijn er blij mee.

Dennis1989 20-07-2016 Product paar dagen in bezit

Super koel vriescombinatie geluid kan beter

Goede inhoud, mooie verlichting en goede indeling, mooi design grepen mooi weggewerkt, koelt vriest super, geluidsniveau valt iets wat tegen, zeer zuinig a driemaal plus

Dennis 20-07-2016 Product paar dagen in bezit

Super koel vriescombinatie

Ziet er mooi uit, geode verlichting, koelt zeer goed en de prijs was zeer scherp in vergelijking met overage merken (10 jaar garantie op de compressor is super). Geluidsniveau valt lichtelijk tegen maar is zeker niet storend..

stille koelkast 18-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne stille en ruime koelvriescombinatie samsung

Koelkast is praktisch en mooi van binnen en heerlijk stil. Je hoort hem haast niet. Geweldig in een open keuken.