Bosch Serie 8 KGF56PI40 - Reviews

upside-down koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
375 liter inhoud

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Eddie 16-07-2017 Product paar weken in bezit

Aanschaf zeer ruime staande koelkast en vriezer/koelkast

Tienen geef ik niet maar anders waren beide Siemens apparaten ervoor in aanmerking gekomen. Wij wilden ruimte, overzicht, energiezuinig, simpel en handig in gebruik (bijv, no frost), voor diverse producten en nog veel meer, kortom een lange wenslijst. Na het uitkammen van de markt en lezen van beoordelingen viel de keuze op de KGF56PI140 en de KSV36AI41omdat deze apparaten simpelweg als enige alles boden wat we wilden. Ja, we zijn 100% geslaagd. Over een poosje moeten we ook extra vriesruimte en we weten nu al dat het de GSN58AW41 wordt. Onderweg bij het uitpluizen mooi meegenomen.

Pluspunten

• Ruimte en overzicht
  • Divers gebruik
  • Zuinig
  • Simpel en handig in gebruik

Minpunten

• Na aanschaf niet.
  • Prijzen variëren nogal per dealer.

smulkabouter 13-07-2017 Product paar weken in bezit

Fraai ogende en functionele koelkast

Nu een maand in gebruik. In vergelijking met onze vorige (Amerikaanse ) koelkast opeens opmerkelijk stil in de keuken.
Door zijn grootte (en diepte) bijna evenveel ruimte als onze oude Amerikaan. Ideaal voor opslag voorraad (wij wonen buitenaf).
Temperaturen exact in te stellen en duidelijk afleesbaar. Misstaat zeker niet in deze edelstaal-front uitvoering in onze Bulthaup keuken waar wij ook een Bosch vaatwasser in hebben laten monteren.

marcel dT 26-06-2017 Product paar weken in bezit

mooi design en giga veel inhoud

Zo ideaal dat de producten naast elkaar liggen overzichtelijk en super goed gekoeld.
Dan de groenten en fruit laden perfecte houdbaarheid , had deze koelvriescombi maar jaren eerder bestaan, een aanrader.

Pluspunten

• ruimte in koel en vries gedeelte
  • mooi design
  • erg stil

Arno 19-07-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een machtig apparaat

We hebben hem pas een halve dag maar wat een blikvanger in onze keuken en wat een ongelooflijke ruimte in het apparaat. De week boodschappen kwamen een paar uur later en nog hadden we ondanks dat we een gezin van 5 zijn nog zeeën van ruimte over in de koelkast en de vriezer. Geluidsniveau valt alleszins mee ondanks dat hij en zichzelf en al die boodschappen moet koelen en vriezen. En de jongens doen eindelijk maar wat graag de deur dicht door het alarm!