Siemens KA90NVI20 - Reviews

Amerikaanse koelkast
A+ energieklasse
Inhoud koelruimte
373 liter inhoud

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Willems 18-08-2016 Product paar dagen in bezit

Hele ruime koelkast

Zo ruim dat alles mooi overzichtelijk in de koelkast staat.
Het is in de hele koelkast goed koud. Ben er superblij mee.
En het is ook nog eens een fraaie kast.

Pluspunten

• ruimte koelen
  • ruimte vriezen

Minpunten

• zijkanten minder mooi

bm 10-07-2016 Product paar dagen in bezit

siemens side by side koelkast, uitkomst voor onze nieuwe woning

Keuken van onze nieuwe woning had geen vaatwasser, wel een inbouw vriezer en koelkast. De ruimte vd viezer willen we gebruiken voor een vaatwasser, en de kast vd inbouw koelkast voor wat extra kast ruimte. De nieuwe keuken bied genoeg ruimte voor een amerikaanse koelkast, deze siemens geeft ons heel veel extra koel en vriesruimte en zo hoeven we niet de gehele keuken te verbouwen. Vormgeving past bij de rest vd Siemens apparatuur. Mooi interieur, fraaie led verlichting eenvoudige bediening en niet gevoelig voor vinger afdrukken. Niet de stilte wellicht maar niet storend, niet echt luider dan de voormalige inbouw apparatuur.

Eveline Muusers 07-07-2016 Product kwartaal in bezit

Mijn amerikaanse Siemens Koelkast

Na het kapot gaan van de Beko koelkast na 5,5 jaar, gekozen voor een degelijk koelkast merk. Vandaar deze Siemens koelkast. Hij koelt een stuk beter dan de vorige. Alleen de indeling is niet altijd even handig, en soms zijn er producten bevroren. Al met al zijn we redelijk tevreden en we hopen vooral dat deze koelkast vele malen langer meegaat dan onze vorige aangezien Siemens een stuk beter staat aangeschreven als merk.

Ragna 19-11-2016

Wijzelf hebben onze Siemens intussen ook 5,5 jaar. Ze komen binnenkort kijken of herstelling nog mogelijk is... maar al veel kosten aan geweest, wetend dat dit toestel bij aankoop 3000 euro heeft gekost. Hopelijk zijn we een uitzondering,...