Bosch KGE36BW41 - Reviews

upside-down koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
214 liter inhoud

Beoordeling op basis van 97 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,9

Delft 27-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooi model koelvriescombinatie

Het apparaat ziet er mooi uit met zijn metaalkleurige handgrepen, heeft een lang snoer en oogt van binnen heel helder. De berging kan goed naar wens worden ingesteld. De temperatuurinstelling is eenvoudig. Het is even wennen aan het rochelende geluid van het moderne koelmiddel, alhoewel zacht, zoals dit voor ieder merk koelkast geldt.

Pluspunten

• mooi aanzicht, helder binnen
  • zuinig

Minpunten

• bijgeluiden

KOELE ROB 14-09-2016 Product paar maanden in bezit

EXCELLENT KOEL EN PRAKTISCH !!!

Bijzonder fijne koel- en vrieskombinatie. Zéér praktisch in gebruik met vele
mogelijkheden en accessoires in koelgedeelte. Ideale hoogte voor koelgedeelte. Mooie LED verlichting ik koelkast. Drie stevige lades in vriesgedeelte. VITA FRESH werkt echt, het houdt vlees groente en fruit écht langer houdbaar. Zéér zuinig, laag energieverbruik.
Kortom een TOPPER waar je jarenlang plezier van hebt !!!

Pluspunten

• Perfecte Koeling
  • Zéér energie zuinig
  • Flexibele indeling
  • Goede verlichting
  • VITA FRESH

Nicole 18-08-2017 Product paar dagen in bezit

Energiezuinige koelkast KGE36BW41

Ja, ik beveel dit product aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Mooi, zuinig model koel- vrieskast waar ik op werd geattendeerd door de verkoper van de winkel waar ik hem kocht. Ten tijde van de aankoop was er een kortingsactie op alle Bosch witgoed en toen ik hoorde van de 75 euro cashback op de energiezuinige modellen van Bosch was ik om!
Top model met vele extra's zoals vochtigheidsregelaar in de groentelade, extra inzetbak, big box diepvrieslade enz.
Zeer duidelijke gebruiksaanwijzing en tips. En service worldwide.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Service
  • Indeling

Genesis 17-08-2017 Product paar dagen in bezit

Goede koelkast

Heb dit product één week geleden aangeschaft en ben er nu al erg blij mee.
Grote lades waardoor je alles netjes kan hebben met een goed overzicht.
Het doet zijn werking en hoop er nog lang mee te gaan.
Echt een aanrader!!!

Pluspunten

• Veel lades
  • Temperatuurknopen

Jayuubee 16-08-2017 Product paar dagen in bezit

mooi koelkast, veel ruimte en super stil!

De koelkast is top, zuinig in gebruik, super stil, veel ruimte en veel opties voor het koelen van verschillende producten. Geweldig apparaat!

Merijn 16-08-2017 Product paar dagen in bezit

Groot en licht

Wat een heerlijke grote en lichte koelkast. Door de led verlichting is de koelkast ook 's avonds goed verlicht. Er zit meer dan voldoende ruimte in met bakjes en vakjes voor vanalles en nogwat. Een echte plus is het wijnrek en de lades voor groente/vlees/vis.

John Kanon 11-08-2017 Product paar dagen in bezit

Mooiste item in mijn keuken

Juweeltje in mijn oude keuken.
Mooi uiterlijk,minimaal geluid,je hoort hem alleen als je er echt naast staat.
Als er al een minpuntje is,dan is dat de hoogte.
Ik had daar geen rekening mee gehouden.
Hij is bijna 40 cm hoger dan mijn oude koeljjast en nu kan de magnetron er niet meer op,maar dat is mijn probleem en is geen algemeen minpuntje.
Ook nog mooie aanbieding en daarbij nog 75 euro cashback.
En die cashback stond ook nog eens binnen 24 uur na aanmelding op mijn rekening.
Kreeg vanmorgen bericht dat het binnen 4 weken gestort zou worden,maar dit is wel heel snel.
Mijn vaatwasser is net als de oude koelkast ook 20 jaar oud en ook van Bosch.
Doet het nog perfect.
3 Keer raden wat er komt als die onverhoopt de geest geeft.
Ik was al van van Bosch door de lange levensduur van de vaatwasser, maar nu helemaal.
En nee,ik heb geen aandelen Bosch,gewoon een dik tevreden consument.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Geluid
  • Ruimte
  • Licht

anja 08-08-2017 Product paar dagen in bezit

ruime koelkast goed indeelbaar

mooie ruime koelkast+lades voor vlees/fresh/vrieslades, helder licht door led, zelf in deelbaar, geluidloos, goede display boven in deur opening,
verhouding prijs en A+++ en bovenstaand met Bosch haar cashback teruggave als cadeau aan te raden

zorgboerderij 08-08-2017 Product paar dagen in bezit

Super moderne koel vriescombinatie

Een zeer handige indeling van koel en vries gedeelte. Dankbaar voor alle geharde glasdelen (veilig)
Hoogte koelgedeelte fijn.

Pluspunten

• indeling
  • veilig

L.Karim 03-08-2017 Product paar weken in bezit

Zuinig

Ik ben ontzettend blij met deze koelkast. Het is niet te groot maar ook zeker niet te klein. Wij hebben een open keuken dus de koelkast staat haast in de woonkamer maar je hoort het bijna niet. De bigbox in de vriezer is ideaal maar ook de twee verschillende lades. kortom top

Pluspunten

• 2 lades
  • flesrek
  • zuinig
  • alarm
  • big box vriezer

Minpunten

• geen minpunten tot nu toe

Bianca 01-08-2017

Stil en super zuinig

We hebben deze koelkast mn gekocht vanwege de zuinige energieklasse van A+++. We zijn blij verrast met de mooie uitstraling vd koelkast. Hij is ook groot en ruim. Voor ons gezin voldoende ruimte in het koel en het vries gedeelte.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

Sjonnie 28-07-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie grote koelkast

Mooie ruime koelkast. Fijne indeling. Vervangt mijn koelkast van 27 jaar oud. Ook een Bosch. Altijd gedaan wat hij moest doen. Nu vervangen voor een zuiniger en groter exemplaar. Goede actie (refund) van Bosch overigens. Maakt het nog aantrekkelijker.

De Meijer 26-07-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch koelvriescombinatie KGE36BW41

Een echte beoordeling kunnen we nog niet geven, want we hebben de koelvriescombinatie pas net in huis. We hebben de koelkast gekocht vanwege mn de zuinige energieklasse van A+++, een groot verschil met onze oude koelkast van 14 jaar oud. De koelkast is groot en ziet er mooi uit. In het boekje staan duidelijk de verschillende koude zones vermeld, zodat we alles nog beter kunnen bewaren. We hopen op een jarenlang fijn gebruik van deze koelvriescombinatie.

Pluspunten

• A+++
  • Groot koel + groot vries gedeelte
  • Digitale ingestelde temp afleesbaar

Minpunten

• Nog niets ontdekt

Roberto 24-07-2017 Product paar dagen in bezit

Fraaie vormgeving, leuke extra items meegeleverd

Voor dit apparaat gekozen vanwege A+++ en de prijs is ook goed. Lever supersnel. Besteld via AO.NL.
Oude apparaat en verpakking materiaal weer meegenomen.

Pluspunten

• Leuk items in meegeleverd
  • Strak uiterlijk

H. Schippers 21-07-2017 Product paar dagen in bezit

Grote mooie koelkasten en vooral stil

We waren erg toe aan een nieuwe koelkast. Deze koelkast viel op, omdat het A+++ keurmerk gegeven wordt en de prijs niet heel hoog is. We zijn erg blij met onze aankoop. Een klein minpuntje is dat bij het omwisselen van de handvatten van links naar rechts de pluggen die in de schroefgaten zitten heel erg vast zaten en heel zacht waren. Deze zijn dus helaas gesneuveld. De rest van het ombouwen ging heel gemakkelijk. Goede beschrijving zit er bij de koelkast. Voor ons een koelkast met een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.

Pluspunten

• Goede indeling
  • Veel accessoirres
  • Vakantie optie
  • Snel vriezen optie
  • Ingestelde temperatuur digitaal weergegeven

Minpunten

• pluggen van handvatten bij ombouw

Jamila 20-07-2017 Product paar dagen in bezit

Koelkast

Ruime en praktische indeling. Nagedacht over verdeling van vlees en/of groente en fruit en andere levensmiddelen.

Pluspunten

• Ruimte
  • Besparing

peter 14-07-2017 Product paar weken in bezit

heerlijk ruime koelkast

alle producten blijven heerlijk fris en vers, koelkast is heerlijk ruim en overzichtelijk, het vriesgedeelte vriest ijsjes binnen een paar uur in.

Bosch 12-07-2017 Product paar maanden in bezit

Zeer grote koelkast, geweldige indeling!

Op de eerste plaats veel opberg ruimte! Grote koelkast, zeer veel plaats, aparte vakken voor vleeswaren, kaas , ect, rekjes voor flessen e.d egoede prijs kwaliteit verhouding zeer lage stroom verbruik!

Miranda te Boome 12-07-2017 Product paar dagen in bezit

BOSCH KGE36BL41 koel-vriescombinatie

Grote koeling met 1 ruime 0 gradenlade en een kleinere 0-gradenlade voor vlees en vis.
Super uitvinding die extra koude zone!
Verder is er nog genoeg ruimte in de rest van de koelkast.
Het liefst had ik een grote vrijstaande koelkast gehad met 2, 0-graden lades en geen vriesgedeelte er onder.
Helaas is dit (voornamelijk) alleen als inbouwkoelkast te krijgen.
Het vriesgedeelte neem ik maar voor lief en is best handig als extra vriesruimte.
Het vriesgedeelte heeft 3 lades is 3 verschillende formaten.
De lades hebben geen stop dus je trekt ze makkelijk uit de vriezer,
als je dit een keer is overkomen ben je daar ook op verdacht en zal het niet meer zo snel gebeuren.
Het geluid is ook goed te doen je hoor m wel maar niet storend. Bij de superfrost* maakt hij meer geluid maar dat is ook logisch.(* Als het goed is heb je die toch niet standaard aan.)
De RVS-look neemt snel vlekken en vingerafdrukken aan maar ook die zijn weer makkelijk te verwijderen.
Ik heb de kast nog maar een week maar ben er echt heel blij mee!!
Vooral met die 2 0-graden lades!

Pluspunten

• 0-graden lades

Fay 11-07-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie, ruime, duurzame koelkast

Ik heb de koelkast pas net nieuw. Maar mijn ervaring tot nu toe is positief. Ik schrok na het aan doen van de koelkast wel even van het geluid wat eruit kwam en was ontzettend in paniek en hoopte dat dit puur was omdat hij momenteel hard aan het werk was om de juiste temperatuur te behalen. En ja, na een aantal uur was de koelkast opeens geluidloos. Verder is de koelkast ruim en fijn ingedeeld. Ook ziet hij er strak, simpel maar luxe uit.

Pluspunten

• A+++ energielabel
  • Indeling
  • Na een aantal uur amper geluid