Bosch KGE36BW41 - Reviews

upside-down koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
214 liter inhoud

Beoordeling op basis van 67 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Delft 27-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooi model koelvriescombinatie

Het apparaat ziet er mooi uit met zijn metaalkleurige handgrepen, heeft een lang snoer en oogt van binnen heel helder. De berging kan goed naar wens worden ingesteld. De temperatuurinstelling is eenvoudig. Het is even wennen aan het rochelende geluid van het moderne koelmiddel, alhoewel zacht, zoals dit voor ieder merk koelkast geldt.

Pluspunten

• mooi aanzicht, helder binnen
  • zuinig

Minpunten

• bijgeluiden

KOELE ROB 14-09-2016 Product paar maanden in bezit

EXCELLENT KOEL EN PRAKTISCH !!!

Bijzonder fijne koel- en vrieskombinatie. Zéér praktisch in gebruik met vele
mogelijkheden en accessoires in koelgedeelte. Ideale hoogte voor koelgedeelte. Mooie LED verlichting ik koelkast. Drie stevige lades in vriesgedeelte. VITA FRESH werkt echt, het houdt vlees groente en fruit écht langer houdbaar. Zéér zuinig, laag energieverbruik.
Kortom een TOPPER waar je jarenlang plezier van hebt !!!

Pluspunten

• Perfecte Koeling
  • Zéér energie zuinig
  • Flexibele indeling
  • Goede verlichting
  • VITA FRESH

Hendrin1 24-06-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie koelkast.

Deze koelkast heeft een fijne indeling. Hoogte is ideaal. Kortom wij zijn er blij mee en hopelijk zien we dat ook terug op de energie rekening!

Pluspunten

• Ruim
  • Mooi uiterlijk.

Roos 24-06-2017 Product paar dagen in bezit

veel ruimte en goed licht

Deze Bosch koelvries combinatie gekozen om zijn ruimte. Aparte vita fresh lades voor groenten en een fresh lade voor vlees ed op 0 graden. Bijna geruisloos en energie zuinig.
Toen we hem aansloten werden we ook nog is verrast door zijn heldere led licht en uitschuifbare legplank.
De vriezer lades zijn voldoende en hebben verschillende dieptes.

Pluspunten

• vita fresh
  • helder licht en overzichtelijk in te ruimen
  • digitale tempratuur aanduiding
  • alarm bij te lang open

Minpunten

• tot nu toe nog niet gevonden

Maria 19-06-2017 Product paar dagen in bezit

fluisterstil

Prima prijs/kwaliteitverhouding A+++, zeer effectieve indeling met extra ruime groentelade en een aparte vlees en vis lade. Handig flessenrek en nog een extra kleine lade voor de kleine dingen in de koelkast. Fluisterstil voor in de open keuken. Moderne uitstraling vanbinnen. Elke keer een feestje als je hem open doet. Super blij mee. Wat kan je anders verwachten van BOSCH.

Pluspunten

• fluisterstil
  • moderne uitstraling van binnen
  • effectieve indeling, daar is over nagedacht!

Sem 19-06-2017 Product paar dagen in bezit

Zo gelukkig met de prijs/kwaliteit verhouding

Ik gebruik deze koelkast nog een weekje, maar ben nu al onder de indruk. Bij binnenkomst was het feest vanwege alle kleine extra's die met de koelkast komen. De reden dat ik voor dit model ging was de A+++ label en de 75 euro cashback. Door ook nog eens van energieleverancier te veranderen heb ik 200E aan cadeaubon van mediamarkt gebruikt. Bijna Gratis!
Het is een vrij smal model, had wat mij betreft breder gekund. Perfecte hoogte en inhoud.

Pluspunten

• A+++ label
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• Nog geen gezien!

Agneta 17-06-2017 Product paar weken in bezit

Mooi strak uiterlijk. Goede indeling. Weinig lawaai

Praktische en overzichtelijk indeling. Energie zuinigheid was ook heel belangrijk . De losse eierschaaltjes zijn wat onhandig, Maar dat is maar een kleinigheid. Raad de kast zeker aan. Agneta

Pluspunten

• ZIe hierboven, alles klopt gewoon.

Mart 15-06-2017 Product paar dagen in bezit

Koel-vriescombi Bosch

Ziet er goed uit en functioneert naar behoren. Daarnaast ook nog eens super zuinig in energie verbruik

Pluspunten

• vormgeving
  • energie zuinig
  • prettig interieur

Minpunten

• uitpakken
  • waterpas afstellen

Renate 12-06-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie grote en koel-vries comninatie

We zochten een koel-vries combinatie en zijn uiteindelijk bij dit type uitgekomen vanwege uiterlijk, afmeting en prijs. Apparaat is gisteren bezorgd meteen in gestoken en alle tape losgemaakt. Pluspunt alles goed vastgemaakt zodat niets stuk kan gaan tijdens vervoer maar met een geweldige tape. Deze laat geen lijmresten achter en dat is wel zo fijn.
Apparaat waterpas gezet en gevuld met drank. In de recensies van anderen las ik bij sommigen het minpuntje lawaai. Daar ben ik het niet mee eens. Toen ik hem vulde hoorde je hem maar nu alles op temperatuur is werkt hij geluidloos.
Het licht in de ijskast is heel mooi, net daglicht en de lades zijn mooi ruim (zowel ijskast en vriezer) . Het wijnrekje is een leuk extraatje en het bakje waar je broodbeleg en/of kaas in kunt bewaren is ook heel fijn. Door deze extra's (wijnrekje en broodbeleg/kaas bakje) maak je optimaal gebruik van de ruimte in de ijskast. Ik heb er geen spijt van zou hem zo weer kopen.

Pluspunten

• stil
  • doorzichtige lades in de vriezer
  • led licht ijskast mooi helder (net daglicht)
  • wijnrek + belegbakje mooi en functioneel

Minpunten

• heb er geen kunnen vinden

Renate 12-06-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie grote en koel-vries comninatie

Pluspunten

• stil
  • doorzichtige lades in de vriezer
  • led licht ijskast mooi helder (net daglicht)
  • wijnrek + belegbakje mooi en functioneel

Minpunten

• heb er geen kunnen vinden

Inge 10-06-2017 Product paar weken in bezit

Gigantische kast voor weinig

Bijna geruisloze koelkast met een. Perfecte indeling. Ook de groente lade is voorzien van handige schuif naar gelang de lade gevuld is

Pluspunten

• Super indeling
  • Veel extra handige rekjes en bakjes

Minpunten

• Deur van vries gedeelte zit super strak dicht

J. van der Klooster 17-02-2017 Product half jaar of langer in bezit

Fraai uiterlijk, geluidsarm en zuinig met energie

Prima koel-vries combinatie, zeer geschikt voor een open keuken. Is bewezen energiezuinig, verbruik is zeker 2kW per dag minder dan de vorige Bosch koelkast die 18 jaar meeging.
Maakt vrijwel geen geluid.

Pluspunten

• energiezuinig
  • maakt vrijwel geen geluid
  • grote vriesruimte

J.B 28-01-2017 Product paar weken in bezit

Veel ruimte, goede temperatuurmeter, mooi design.

Veel ruimte, vooral in de lades. Mooi design met de temperatuurmeter van zowel de koelkast als de vriezer.

Kara 25-01-2017 Product paar maanden in bezit

ZEER STIL

Deze kast maakt veel minder lawaai dan mijn oudere kast.
De verkoper attendeerde mij hierop. 3DB is al een verdubbeling van het geluid.
En dat is goed te merken. Ook de vershoudlade onderin voor de groente kan ik iedereen aanbevelen. Ik kan mijn krop sla na 1 week nog gebruiken.

Pluspunten

• Vershoudlade groente
  • zeer stil

caspers 24-01-2017 Product paar weken in bezit

bosch koeler

bosch produkten zijn betrouwbaar de vita fresch lades trok mij heel erg aan je kunt je produkten dus langer bewaren
en mooie vries gedeelte de ruimte is oke

Mevr. W Alberts 17-01-2017 Product paar dagen in bezit

mooie kast, geluid haast niet hoorbaar,prima indeling

mooie, prima koel/diepvriescombinatie, geen geluidsoverlast,
indeling geweldig mooi, prima laden. kast van buiten ook mooi.

Pluspunten

• veel ruimte van binnen
  • mooi ingedeeld
  • mooie laden in koel en diepvries

Vonk 08-01-2017 Product paar dagen in bezit

Koelvriescombinatie Bosch KGE EW 43

De koelvriescombinatie is prijs/kwaliteit bezien een goede machine. De grote ruimte, zuinige energieverbruik en nagenoeg geruisloos zijn de punten waarop ik deze machine heb beoordeeld.

Pluspunten

• Grote ruimte
  • zuinige energieverbruik
  • nagenoeg geruisloos

Minpunten

• De deurde deuren slaan helemaal open.

Alex 30-12-2016 Product paar weken in bezit

Overzichtelijke indeling koel/vrieskast

Een heldere (ledverlichting) en overzichtelijke indeling van het koelgedeelte inclusief de 0 gr. lade en een grote groentenlade.
Ook de indeling van de deur is optimaal.
De diepvriesladen zijn makkelijk eruit te halen en het schoonmaken/ontdooien van het diepvriesgedeelte is ideaal wegens de gladde wanden, dus geen bevroren leidingen/roosters meer ontdooien.
Een ideale koel/vries combinatie.

sandra 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

Kwaliteitskoelvriescombinatie !

Ik ben erg blij met mijn koel vries combinatie. Precies geschikt voor mijn single huishouding, en blijft er ook nog ruimte over ..handig voor verjaardagen ed. Duidelijke indeling, en fijn dat de deur gedraaid kan worden. Het schoonmaken gaat een stuk eenvoudiger dan met mijn vorige. Blij met het apparaat !

Pluspunten

• ruim
  • duidelijke beschrijving
  • makkelijk schoon te maken

Siebe 29-12-2016 Product paar weken in bezit

Super zuinige koelkast, mooi design

Al mijn keukenapparatuur is van Bosch. Hierdoor was de keuze voor een nieuwe koelkast dus ook snel gemaakt. Deze koelkast heeft een modern ontwerp en is goed verlicht van binnen met LED-lampen.
Daarnaast zijn er zeer veel functionele laden en is het praktisch ingericht. Bovendien is de koelkast uiterst zuinig.

Pluspunten

• Verlichting
  • Functionele laden
  • Zuinig