Bosch KGE58BI40 - Reviews

upside-down koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
377 liter inhoud

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Rens 06-03-2016
  • Product kwartaal in bezit

De Bosch KGE58BI140 is bijna gelijk aan de Siemens KG58EBI140. Echt een mooie machine die z'n werk goed doet. Mijn verbazing is erg groot dat voor de Bosch als de Siemens in Duitsland de prijzen ongeveer 250 a 300 euro lager liggen. Voorbeeld mediamarkt nederland 1097,98. mediamarkt Duitsland 839,00. verschil 258,98 bij dezelfde webwinkel van deze winkelketen.

Koelvriescombinatie KGE58BI40 09-09-2017

ruime koel vriescombinatie, handige indeling

Fijne ruime koel-vriescombinatie. Handige indeling. Verschillende temperaturen in de koelkast is erg praktisch. Verschillende waar, verschillende houdbaarheidstemperatuur. Geluidsniveau is laag, heerlijk!

Pluspunten

• ruimte
  • indeling

Minpunten

• diep, steekt iets naar voren

Rene Poppeliers 29-07-2017

Bosch gigantische koelvriescombinatie

Verrassend veel ruimte van binnen terwijl deze prachtig uitziende koelvriescombinatie in werkelijkheid niet veel meer ruimte in beslag neemt dan de oude, toch veel kleinere, koelkast. Heel praktisch gedeeld, modern ogend apparaat voor een zeer acceptabele prijs. Een echte aanrader

Pluspunten

• Praktisch
  • Mooi
  • Ruim

Judith 19-07-2017

lekker ruim

Heerlijk grote koelkast met een ruim vriesdeel. Fijne indeling met aparte lades voor groente en vlees. Maakt heel weinig geluid. Heerlijk koud!

Aart Bosman 05-07-2017

Ruime Koel/vries Combinatie

Ik heb deze koel/vries combinatie van Bosch nu enige dagen in gebruik, ik vind het een juiste keuze voor ons thuis vooral voor de ruimte die deze kast heeft 377 liter koel en 118 liter vries ruimte. Ik heb gekozen voor het merk Bosch omdat ik hiervoor een losse Koelkast en en Vrieskast had deze heeft 25 jaar dienst gedaan bij ons thuis dus hoop dat deze nieuwe weer net zolang meegaat

Pluspunten

• eenvoudig schoon te maken
  • eenvoudig ontdooien en afvoeren van het lekwater

Zaanzicht 29-06-2017

Prachtig design

De koel/vries combinatie is echt prachtig. Het interieur is heel doordacht. Enorme ruimte om allerlei levensmiddelen mooi op te bergen. Het apparaat is super stil.

Pluspunten

• Design uitstraling
  • Perfecte indeling
  • Enorme ruimte

Zaanzicht 21-06-2017

Prachtig design

Pluspunten

• Design uitstraling
  • Perfecte indeling
  • Enorme ruimte

Jeroen 02-07-2016

Mooie grote Koelkast

Fantastisch formaat koelkast. Kan heel veel in en koelt super snel. De kleur is mooi en hij geeft bijna geen geluid. Ik wilde graag dat de deur netjes de andere kant op opent en dat is bij deze koelkast geen probleem.

Jan 30-06-2016

Een fantastische koelkast

Netjes afgewerkt , zeer ruim , zuinig , fluisterstille motor en een gunstige prijs voor zo'n grote koelkast