Liebherr CNsfd 5023 staalgrijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNsfd 5023 staalgrijs op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

l**1@l**e.nl 10-06-2022

tevreden

Ik ben heel tevreden met het apparaat. Jammer enkel dat het anders is als de plaatjes op de website. Gelukkig heb ik dit met de winkel op kunnen lossen.

Wolf 08-06-2022

Top kwaliteit

We waren opzoek naar de perfecte koelkast voor een klein appartement in Amsterdam. We kwamen bij deze koelkast uit na lang zoeken. Hij past perfect in ons appartement en hij is stil wat heel fijn is.

Pluspunten

• stil
  • kleine omvang veel inhoud

Hans 04-06-2022

Tevreden met deze aankoopp

Deze koelkast gekocht omdat ik zeer tevreden ben over producten van Liebherr. Alles voelt degelijk aan en het koelgedeelte kun je naar eigen inzicht indelen. Koelgedeelte is niet overdreven groot. Vriesgedeelte voldoende ruimte. Mooi dat je momenteel 5 jaar extra garantie krijgt.

Pluspunten

• degelijkheid
  • extra garantie
  • mooie maat

Minpunten

• niet de goedkoopste
  • er zijn energiezuinigere koelkasten

KB 14-05-2022

Perfecte koelvriescombinatie

Perfect werkende koelvriescombinatie! Mooie vormgeving, ruime indeling voor klein huishouden, soepel werkende bewegende delen, makkelijk bediening instellingen, perfecte levering en extra garantie.
Kortom een aanrader!

Pluspunten

• Indeling
  • Vormgeving/uitstraling
  • Functioneel

Minpunten

• Nog geen