Bosch KGE36EI43

Beoordeling op basis van 31 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Tessa 09-07-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch koelkast

Het is heerlijk ruime koelkast met een efficiënte indeling. Is erg zuinig en maakt weinig geluid. Top!

Wilma 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

!!!! WauW !!!!

Wat ben ik blij en enthousiast over mijn nieuwe aanwinst - wat een overzichtelijke en praktisch ingedeelde koelkast. De ruimte in de vriezer is precies goed voor het bewaren van mijn brood en andere levensmiddelen.
Prachtige strakke RVS-uitvoering waarop geen (vette) vingers te zien zijn.
!!! I LOVE IT !!!

ger 18-09-2017 Product paar dagen in bezit

Praktische indeling

Deze ijskast voldoet aan alle verwachtingen. De parktische indeling bevalt ons goed. We kochten deze ijskast bij Eggen Witgoed in Hoensbroek (Heerlen). De ijskast had dezelfde prijs als op verschillende websites. Voor dat geld werd de ijkast geleverd, geplaatst en kregen we ook nog uitleg. Dat is pas Witgoed Service.

Pluspunten

• praktische indeling
  • verschilende temperaturen
  • energieverbruik

Ben 15-09-2017 Product paar dagen in bezit

Prettih licht

prettig licht om te kijken en prettig licht om te bedienen.
fijne werkhoogte van de koeler en makkelijk in te delen.
de vriezer laat zich ook makkelijk indelen
en lekker zuinig natuurlijk

Marcel 15-09-2017 Product paar weken in bezit

Mooi ingedeelde koelkast

Het is een mooi, goed ingedeelde, ruime koelkast. Door de 75 euro retour actie was de koelkast ook niet deur. En doordat hij energiezuinig is, hij ook nog goed voor het milieu

j.b kreft 13-09-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch Koel vries combinatie KGE36EL43

Diverse koelkasten bekeken en hebben voor deze gekozen. Mooi design ruim van binnen en zuinig in gebruik.
Je kan ook de temperatuur apart regelen voor voor koel en vries en diverse mogelijkheden.
En led verlichting.

Pluspunten

• vakantie stand
  • 0 graden lade

Tevreden klant 10-09-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie koelkast, met vele instelmogelijkheden

De instelmogelijkheden zijn door een ieder makkelijk in te stellen. En de kleur staat goed in ieder keuken.

Pluspunten

• Inhoud
  • Instellingen

Minpunten

• licht krasgevoeligheid

HappyFamily 20-07-2017 Product paar weken in bezit

Perfecte Koelkast

Onze nieuwe BoschKoelkast overtreft al onze verwachtingen: mega groente-lade (heel welkom met een jong gezin), mooie overzichtelijke indeling, energiezuinig (vooral in vergelijking met onze voorgaande koelkast!) en qua looks ook een aanwinst voor onze keuken (er zijn zelfs nog geen kindertekeningen op geplakt!). wat betreft de vriezer: hoera nooit meer ijs-bikken om bij de ijsjes te komen!

Pluspunten

• energiezuinig
  • Prettig in onderhoud
  • veel opbergruimte
  • vakantie-programma mogelijk voor energieverbruik
  • strak uiterlijk

? 26-06-2017 Product paar weken in bezit

Overzichtelijke ruime koelkast met vriesvakken

Een 8 omdat de koelkast goed bevalt. De vakverdeling is ruim en overzichtelijk en er kan veel meer in dan je op het eerste gezicht zou verwachten, omdat de vakken, waarin de koelkast verdeeld is, zo ruim zijn.
Ook de vriesvakken, zijn ruim en overzichtelijk. En goed schoon te houden, je hoeft alleen een doek over de platen te doen en de lades schoon te houden.
Tot slot: Een mooie kleur en natuurlijk zeer goed koelend!

Pluspunten

• ruimte
  • vakverdeling
  • In 2 kleuren verkrijgbaar.
  • er gaat een alarm af als je de deur open laat .

marie 25-06-2017 Product paar dagen in bezit

De koop van het jaar

De koelkast is binnenin voorzien van mooie ledverlichting, de indeling is zeer overzichtelijk en natuurlijk met zijn 3 sterren zeer zuinig. Ben er blij mee.

Pluspunten

• verlichting
  • overzichtelijk
  • afwerking

Eelke 28-10-2016

Geweldig wat een koel vriescombinatie

Design geweldig.
Enorme ruimte.
Led verlichting
Heel goedkoop met stroom
De inrichting heel goed ruimtelijk afgewerkt.
Een super apparaat waar je de komende 10 jaar veel plezier aan gaat beleven gezien de degelijkheid
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

Piet 15-06-2016 Product paar dagen in bezit

Al met al een goede keus

Eenmaal op temperatuur biedt het waar het voor aangeboden wordt. De koelkast temperatuur wordt maar moeizaam bereikt en is niet controleerbaar met eigen meting(van de koelkast zelf)

Carootje 10-06-2016 Product paar dagen in bezit

Super stille koelkast/diepvries.

Wij hebben de koelkast sinds een paar dagen in ons bezit, maar zijn er super blij mee. Hij is mooi qua vormgeving en heel stil. Ik hoor de koelkast/diepvries helemaal niet.
Top koelkast!

Y Noordhoff 30-07-2015 Product paar dagen in bezit

Ben super blij met mijn nieuwe koelkast. Ziet er mooi uit en is ook nog eens super zuinig! Een goede aankoop dus! Bedankt.

Hans 28-07-2015 Product paar dagen in bezit

Wij vinden het belangrijk dat de producten duurzaam omgaan met energie en daar voldoet dit apparaat ruimschoots aan.
Daarnaast is de vormgeving en uiteindelijk ook de indeling van groot belang en deze is goed voor elkaar.
Wij waarderen dit product dan ook met een 9.

Marinda 28-07-2015 Product paar dagen in bezit

super mooie praktische koel-vries combinatie. Zeer blij met onze aankoop. Lekker stil en A+++ dus super zuinig.

Ben van B. 09-07-2015 Product paar dagen in bezit

In samenwerking met mijn dealer zijn we tot de slotsom gekomen dat dit de beste deal was. Twee termostaten, dus vries- en koelvak gescheiden. Een mooie vormgeving met een ruime indeling en overzichtelijk en gebruiksvriendelijk instelling cq aflezing.

rachellerozema88 07-07-2015 Product paar dagen in bezit

Ik ben zo ontzettend blij met deze koelkast! Lekker veel ruimte en ook nog een ideale vriezer. Ik zou zeker weten andere deze koelkast aanraden.

daan burki 07-07-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie vormgeving, goede indeling en geluidsarm. Dat waren de criteria waarom wij hem hebben gekozen en gekocht.

C. Rutten 03-07-2015 Product paar dagen in bezit

Ik zat te twijfelen tussen een witte of rvs en ben zo blij met mijn rvs koelkast/ vriezer. Het springt er meteen uit als je de keuken binnen loopt. Hij maakt vast geen herrie, wat ik belangrijk vind omdat ik een open keuken heb. Het is ook een heel mooi model, daar bedoel ik mee, de vormgeving.