Bosch KGE49BI40 - Reviews

296 liter
Uitvoering
upside-down koel/vriezer

Hein 30-10-2016 Product paar maanden in bezit

Fantastische inhoud, koelt en vriest perfect én superstil!

Nu deze kast enige maanden in gebruik, de ruimte is geweldig. In het koelgedeelte met de praktische scheiding van de groentelade en de lade voor vleeswaren, maar zeker ook het vriesgedeelte, met die bigbox, heerlijk dat de broden daar nu eens niet ingedeukt uitkomen! In het RVS staat jij prachtig in de keuken en wat ik super vind is dat het zo'n stille koelkast is, miet onbelangrijk in een open keuken.

Pluspunten

• Inhoud
  • Indeling
  • Koelen vriesvermogen
  • Uitstraling

Jan 29-08-2016 Product paar dagen in bezit

Super koelkast

Zeer degelijke mooie en grote koelkast met zeer veel inhoud.
De koelkast gekocht bij mediamarkt tegen een goede prijs.
Bij aflevering is de koelkast netjes geplaatst.
Eerste ingebruikname verliep perfect!
We hadden eerst een grote Amerikaanse koelkast maar die was te groot (breed) voor de ruimte in de keuken.
Deze koelkast is 20 cm minder breed maar een stuk hoger.
Indeling van de koelkast is erg goed en ook het vries gedeelte.
Alle buurvrouwen wilden ook diezelfde koelkast dus wie weet komen we voor pallet korting in aanbieding!!

Pluspunten

• Uitstraling
  • Degelijkheid
  • Ruimte/indeling

Saar 21-08-2016 Product paar dagen in bezit

Gigantisch, ijskoud en muisstil

Prachtig apparaat! We wisten niet zeker of hij wel zou passen toen hij eenmaal bezorgd was, maar hij past en hij is geweldig! Het is een heel stevig model, koelt heel goed en je hoort hem gewoon niet! En hij heeft zo veel ruimte, het is echt een feest! Daarnaast heeft hij een hele goede prijs, dus echt een absolute aanrader als je er de ruimte voor hebt!

KGE49BI40 17-08-2016 Product paar weken in bezit

Goede en gebruiksvriendelijke koelvrieskast

Heb lang getwijfeld tussen een liebherr en een bosch.uiteindelijk heeft de bosch koelvriescombinatie gewonnen. Een hele fijne en mooie kast. Absoluut een aanrader. Veel koelruimte,en fluisterstil.

Schat, staat de Bokma koud 16-08-2016 Product paar dagen in bezit

Koelkast op ooghoogte en zonder bukken bij de groentelade

Deze indeling van koeling boven en vriezer onder, daar ben ik heel blij mee! Het is uitermate prettig met de koelkast op ooghoogte, want dat is het gedeelte dat je natuurlijk om de haverklap nodig hebt. Niet meer bukken voor de groentelade.
Het vriesgedeelte beneden, dat is prima, want dat heb je geen tien keer op een dag nodig.

Besef wel dat je niet de volledige breedte intern hebt, omdat de wanden van deze energiezuinige koelkast beduidend breder zijn dan voorgaande modellen die we gewend zijn. De voorkant van de binnenkant is nog wel redelijk smal, maar loopt dan hoger op naar achteren.

Toen wij deze koelkast uitzochten, hebben we goed gelet op de inhoud van koel- en vriesgedeelte. Maar wat mij aan het vriesgedeelte tegenvalt is dat het geen drie volwaardige lades zijn. De bovenste lade is smal (niet hoog) de middelste lade is wel groot, maar de onderste lade is maar half.

Mijn echtgenoot had wat aan te merken over de zijwanden, die zijn namelijk niet van roestvrijstaal, maar in een kleur die daar op moet lijken, maar het nét niet is. Mij persoonlijk stoort dit niet.

Wij waren gewend aan een groot vriesvak (boven) zonder laden, met een aparte deur. Mijn man merkte op dat je toen niet de deur 90 graden hoefde te openen om er iets uit te nemen. Met lades is dit natuurlijk wel het geval.

In een andere beoordeling las ik een klacht dat er geen (hoge) flessen in de deur passen. Dit kopt niet. De horizontale bakjes in de deur zijn in hoogte te verstellen. Als je het bakje boven de flessen op de hoogste stand zet, passen alle formaat flessen in de deur.

Wij hebben de magnetron er bovenop gezet. Die magnetron gebruiken we weinig, dus het is geen probleem om er met een keukentrapje bij te moeten, net als bij onze hoge keukenkasten.

Vooral de breedte en de hoogte bevalt mij. Er past veel in.
Ik vind dat je soms aardig wat kracht moet gebruiken om de deur open te maken.

Ik was nog vergeten te vermelden dat de verlichting in de koelkast perfect is! Niet zo'n lullig lampje ergens aan de zijkant tussen de legplateau's , maar een goede verlichting midden boven, die alles in de koelkast goed verlicht, het lijkt wel een etalage!

Pluspunten

• Breed en hoog
  • Ruime groentelade
  • Koeling op ooghoogte

Minpunten

• Ruimte in vriesgedeelte
  • Zijwanden geen RVS
  • Kracht bij openen deur

Hans en Els 15-08-2016 Product paar weken in bezit

Grote Koelkast, zeer stil.

Mooie koelkast, erg ruim. De verslade en groente en fruitlade is zeer fijn.
Goed koud in te stellen. Nadeel is dat alle teksten zichtbaar zijn en helaas niet te verweideren, zoals "LED Light" op het lampje en te tekst op de lades.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • stil

Minpunten

• planken niet verstelbaar
  • teksten zichtbaar

Hetty 14-08-2016 Product paar dagen in bezit

Goede indeling,fantastische verlichting

Grote geluidsarme koelkast met slimme indeling.
Mooi groentevak ,de deur is aan buitenkant eenvoudig 'vingervrij'
te houden. Echt een aanwinst!

Pluspunten

• Indeling
  • Veel ruimte

Minpunten

• Nog niet

Cindy 13-08-2016 Product paar dagen in bezit

Grootste koelinhoud, prachtige vormgeving

Ben trouw Boschfan en heb 20 jaar met mijn laatste koelvriescombi gedaan. Dat het een bosch moest worden stond vast, maar wat een keuze uit mooie designs! Ben met een groot gezin voor 301 liter koelruimte gegaan met slecht's 34db geluid. En ook nog een sieraad in mijn huis, bijzonder blij mee!

Pluspunten

• Veel koelruimte, 301liter
  • Slechts 34db
  • A+++

Faat 11-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie en ruime koelkast

Ruime koelkast, indeling is top! Ik heb een open keuken en met mijn vorige koelkast had ik last van het geluid. Deze hoor ik helemaal niet en het strakke uiterlijk van de koelkast mag zeker gezien worden!

Pluspunten

• Geluidloos
  • Verstelbare platen

Minpunten

• Geen!

tevreden klant 09-08-2016 Product paar weken in bezit

koel/vriesmeubel met enorme ruimte

Mooi design en perfecte verstelbare indeling, groenten en fruit blijven langer fris in de lade. uitstekend product.

Pluspunten

• energiezuinig
  • flexibele indeling
  • mooi design
  • geluidsarm

Bosch koelkast 08-08-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch koelkast

Prachtige koelkast, veel ruimte, goede indeling. Je krijgt een waarschuwing als je de koelkastdeur te lang open staat, bijzonder stil en onbeschadigd binnen gekregen.

Bosch KGE49BI40 06-08-2016 Product paar weken in bezit

BOSCH KGE49BI40

Bewaart de producten goed! Passen veel producten in! Super fijn voor een gezin. Ziet er mooi uit! ik vind het leuk wanneer hij de alarm aan zet en vraagt of hij dicht gemaakt kan worden omdat hij het warm heeft! En hij verbruikt echt weinig energie. 'werkt veel! Eet weinig' ik kan nog veel meer over deze product vertellen maar ik denk dat dit wel genoeg is. Mij maakt het niet uit of ik die prijs win of niet! Maar de koelkast is voor mij echt super!

Marloes 04-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie ruime koelkast

Mooie nette koelkast. De indeling (met name de hele grote groentelade) en ruimte zijn heel prettig.
Hij is echter wel groter om te zien dan verwacht.

Joey 04-08-2016 Product paar dagen in bezit

beste koelkast

heel breed en weinig geled, de koel ruimte is ook super groot vergelijk met mijn oude koelkast, de deseign is ook super mooie en trendy.

Tijs 03-08-2016 Product paar weken in bezit

super koelvries combinatie

Met mijn nieuwe koelvries combinatie blijft mijn eten echt langer vers. Het is heerlijk koel en ruimte voldoende. door de verstelbare lades kan ik de koelkast naar wens indelen

Nicole 03-08-2016 Product jaar of meer in bezit

Fijne koelkast

Fijne koelkast, wij hebben het oude model 9 jaar geleden gekocht en erg fijn apparaat. Vandaar nu het nieuwe model. Enige minpunt vorige model was de zijkant ook rvs nu antifingering. Wel handig iets minder mooi maar dat is persoonlijk. Fijn apparaat een aanrader...

tevreden klant 02-08-2016 Product paar dagen in bezit

Super Bosch product

Mooie vormgeving, heel goede indeling van de binnenruimte koelen en vriezen. Waardoor het gebruiksgemak optimaal genoemd mag worden.
A+++ gekozen vanwege duurzaamheid past bij onze zonnepalen.
Alles naar verwachting.

Brenda Molenaar 02-08-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch 70 cm brede koelvries combi kge49b140

Heerlijke koelkast van 70 cm breed!! Dat is nog lastig te vinden. Veel ruimte en en heel overzichtelijk. Nu kunnen we veel verse produkten bewaren en heerlijke koele drankjes bereiden. Qua design past de koel vriescombi perfect in onze keuken

elsbeerenhout 29-07-2016 Product paar dagen in bezit

Super size koelkast zonder dubbel deuren

Waanzinnig grote koelkast, maar geen Amerikaanse dubbeldeurs waardoor hij gemakkelijk in bijna iedere keuken past. Mooi van design zowel binnen als buiten. Enige minpuntje is dat de zijkanten grijs zijn en niet van rvs. Tevens mis ik het flessenrek maar daarvoor heb je nu wel en uittrekbaar/opklapbare plank. De koelkast is mooi afgewerkt met rvs randen en je krijgt er bovendien veel extra's bij.

Danny 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

KGE49BI40 Koelvriescombinatie

Nog geen moment spijt hiervan. De koelvriescombinatie heeft geweldig veel ruimte - zowel koelen als vriezen. Vriezen een temperatuur van -16 tot -24. In de koelruimte zijn vooral de verschillende koudezones handig.

Het allerbelangrijkste is de energiezuinigheid A+++.

Alles bij elkaar genomen een geweldige combinatie.