LG GSL325PVYZ

406 liter
LG GS 9366 PZQZM

Nikolai Simmelsgaard 14-02-2014 Product paar dagen in bezit

Gebruiksgemaak:
- Fridge is really easy to use; the ice and water dispenser is brilliant.
- Plenty of room in the drawers and door.

Vormgeving:
- Fridge looks professional with the rvs look
- The size is perfect for our needs

Duurzaamheid:
We just received the fridge, so it's too early to say anything about the longevity.

Geluidsniveau:
We just received the fridge, so it's too early to say anything about the sounds, but so far we are happy.

edwinoei 05-02-2014 Product paar weken in bezit

Deze LG GSL325PVYZ Amerikaanse koelkast hebben wij nu ongeveer 2 weken in bezit en bevalt uitstekend. Helaas bleek de koelkast bij levering een kleine deuk in de diepvriesdeur te tonen, maar er wordt aan gewerkt deze deur te vervangen. De koelkast is bij levering aan alle kanten en van binnen keurig beschermd tegen schade (je bent even bezig om alle beschermmateriaal te verwijderen), behalve juist de voorzijde van de deuren.....
Qua gebruiksgemak functioneert deze koelkast naar behoren. De ijsmachine werkt goed en na twee weken gebruik zijn de geurtjes in het gekoelde water inmiddels verdwenen. Wel jammer dat er niet een waterfles in plaats van het waterreservoir te gebruiken is. Dit bleek niet het geval en informatie hierover was tevoren erg moeilijk te vinden bij het ontbreken van een specifieke handleiding van dit specifieke type koelkast (alle handleidingen zijn vrij algemeen en hebben betrekking op meerdere modellen, een minpunt). Verder is het iets onhandig om het waterreservoir in en uit de koelkast te halen, hopelijk blijft dit bestendig (over de duurzaamheid derhalve een vrij willekeurige beoordeling ingevuld, die moet nog blijken). De ijsklontjes zijn van goede omvang en vorm, de crushed ijs is iets grof. De inhoud van de diepvries is ruim, al moet je je realiseren dat deze vrij smal is, dus een pizza of een heel brood wordt lastig. De inhoud van het koelgedeelte (waarin geen nul-graden zone) is eveneens ruim voldoende, al is deze smaller dan een doorsnee niet-Amerikaanse koelkast. De koelkast bromt af en toe en moet de leidingen hoorbaar doorspoelen, maar dit is alleszins binnen acceptabele grenzen. Al met al een fijne koelkast waarvan de duurzaamheid hopelijk niet zal tegenvallen.

suus7894 04-02-2014 Product maand in bezit

Deze koelkast is makkelijk in gebruik en is ruimtelijk en de vorm van de koelkast is ergonomisch in gebruik
Qua duurzaamheid vertrouwen we op de garantie die op het A-label staat.
Omdat deze koelkast diverse ijssoorten produceert ontstaat er af en toe een brommend geluid dit is absoluut niet storend - als je van ijs houd.

We zijn dan ook erg blij met deze koelkast.

De Jong 1984 04-01-2014 Product paar dagen in bezit

Prachtige Amerikaanse koelkast. Mooie vormgeving en veel ruimte. Het ijsblokjes reservoir zit in de deur, hierdoor kan optimaal ruimte worden benut in het vries gedeelte. Maakt erg weinig geluid voor een Amerikaanse koelkast. Erg Goede aankoop!

Pelgarnaal 29-11-2013 Product paar dagen in bezit

Het is een fijne amerikaanse koelkast. Veel ruimte, mooie vormgeving.
De ijsblokjes automaat is top. Je kun kiezen aan drie standen; koud water, ijsblokken, of crunched ijs. Vooral die laatste bevalt ons goed.
Onze vorige amerikaanse koelkast was ook van LG. Deze heeft dezelfde maat en past dus prima in onze keuken. Dat was dan ook de reden waarom we voor dit type gekozen hebben.