Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB38A7B6AS9 zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Michel l. 02-07-2022

lekker energie zuinig

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

we hadden een nieuwe koelkast nodig, want de oude werkte niet meer na behoren. toen we gingen kijken voor de nieuwe koelkast wilde we rekening houden met het milieu en het verbruik van de koel/vries combinatie.
Samsung was de enige met een klasse A waardering voor het gebruik.
nu we hem in de keuken hebben staan is de koel/vries combinatie wel erg groot, maar dat is een voordeel vinden wij.
hij ziet er top uit, heeft heel veel ruimte en is als het goed is ook voor een langere periode goed voor de portemonnee door de klasse A voor energie

Pluspunten

• energie zuinig

Minpunten

• planken niet verstelbaar

Anoniem 30-06-2022

The best

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe koelkast. het is ruim, het maakt geen lawaai, het eten bederft niet meer. Vroeger kocht ik peterselie en het heeft 2 dagen gerijpt, nu is het 1 week houdbaar. is duur? maar het is categorie A en elke euro waard.

ikheetraymond 30-06-2022

Fantastische Koelvries combinatie

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een heerlijke koel vries combinatie. Zeer ruim en erg diep overtrof onze verwachting dus erg blij mee.

Anoniem 29-06-2022

hoe mooi ook energiezuinig kan zijn

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een meer dan prima koelvriescombinatie. Geruisloos en energiezuinig. En dat in een prima 'jasje' (ziet er gewoon degelijk en strak uit). Met lekker veel ruimte. Een aanrader.

b**t@h**e.nl 28-06-2022

Verduuzamen door nieuwe koelapparatuur

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

Gekocht omdat mijn oude koel/vries combinatie veel teveel stroom gebruikte. Meerdere koelapparaten vervangen in verband met verduurzaming.

Pluspunten

• Zuining
  • Goede indeling
  • Fraaie vormgeving

Minpunten

• nog niet bekend

Alex101 27-06-2022

Prachtige koelkast

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Koelkast is erg groot ging met veel passen en meten me keuken in. Maar wat is de buitenkant van het apparaat al mooi. Deuren zijn mooi mat zwart. Zijkanten meer grijs zwart. Na plaatsing koelkast tijd laten rusten volgens handleiding die er trouwens bij zit dus je hoeft hem niet eerst te downloaden. Na de stekker in de wcd gestopt te hebben ging ie gelijk piepen. Op de display de temperatuur ingesteld ging ie gelijk lopen. Na ongeveer 2 uur lopen was alles op temperatuur. Indeling is wat anders dan bij me oude koelkast dus eventjes wennen. Koelkast is erg stil.

Westhelm 26-06-2022

Koel/vriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Top product, energiezuinig en modern comfortabel, prima indeling, prijs naar kwaliteit, grote koel vriescombinatie maar veel ruimte.

w**4@g**l.com 26-06-2022

samsung koel/vriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

top produkt, echt waar voor je geld en energiezuinig, topkwaliteit.
kan het iedereen aanbevelen een combi koel/vriescombinatie te kopen van samsung.

Pluspunten

• degelijkheid
  • stil

r**s@g**l.com 26-06-2022

Ruime, stille maar vooral zuinige koelkast

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

Mooie grote, stille maar vooral zuinige koelkast. Aangekocht wegens vervanging van onze oude (niet zuinige) koelkast. Vriezerlades zijn breed maar niet diep. In 1 lade passen 2 hele broden (in de breedte).

Pluspunten

• Groot, heel erg groot
  • Erg stil
  • Goede verlichting
  • Duidelijk in te stellen
  • No Frost!

Minpunten

• Deuren vrij zwaar om te openen
  • Verder geen minpunten

b**t@h**e.nl 25-06-2022

Veel zoeken voor een grote koel/vrieskast met A-label

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

We zijn aan het verduurzamen en zijn ons gaan oriënteren op een koel/vrieskast met een laag verbruik.
Slecht verkrijgbaar maar we vonden een Samsung met A-label en een verbruik van maar 108 kWh bovendien met een logische indeling, geruisloos en het ziet er ook nog eens fraai uit.

Pluspunten

• zeer gering verbruik
  • praktische indeling

Minpunten

• nog geen minpunten ontdekt

d**k@h**l.com 25-06-2022

Super gebruiksmakkelijke koelvries combinatie

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

Vooral nu met de energie prijzen heb ik gekozen voor een A klasse en mileu vriendelijk.
Het is een grote ruime koelkast voor .. 5 personen. Hele fijne indeling met variabele hoogtes etc.
De inklapdelen zijn ok prettig als je wat meer flessen of pakken drank wilt koelen.
Deze koelvriescombinatie is een echte aanrader, kost wat maar dan heb je ook wat.
Ik hoop van deze aankoop nog lang te mogen genieten.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Lekker ruim

Minpunten

• Geen tot nu toe

DJ Bruntink 25-06-2022

Super fijne koelvriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze koelvriescombinatie is gewoon weg qua prijs kwaliteit verhouding en energie zuinig op dit moment een dikke aanrader.

j**e@b**e.nl 23-06-2022

Zoals ik verwacht had

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

Mooie ruime koelkast. Natuurkijk zuinig , helemaal wat ik verwacht had. Blij mee

s**n@g**l.com 23-06-2022

Fijn apparaat

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

Fijn koel/vriescombinatie met veel verschillende opties om de producten optimaal te bewaren.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Verschillende zones

ChetB 20-06-2022

prachtig, groot en zeer zuinig

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

Wat een fijne grote koelkast. Hij maakt nauwelijks geluid. Heeft een praktische indeling van de rekjes e.d. en is makkelijk configureerbaar via instellingsmenuutje in de koelkast. Buitenzijde oogt mooi van kleur en is strak van ontwerp.
Ik moest de deur omkeren. Dat was wel even wat werk, temeer doordat de schroefjes van het onderzijdescharnier van de vriezer net niet recht in de voorgeboorde gaatjes konden worden gedraaid. Met enige inventiviteit is eea toch gelukt.
Deze koelkast heb ik gekocht omdat het een A-energieklasse-apparaat is. Zeer zuinig dus (volgens opgave ietsje meer dan 100 kWh/j) ten opzichte van mijn vorige koelkast (A-klasse: 320 kWh/j). Aangezien de energieklasse een officiële certificering is, ga ik ervanuit dat het opgegeven verbruik bij normaal gebruiik ook daadwerkelijk niet overschreden wordt. Mijn winst is hier dus 100 euro/j minder elektriciteitskosten (bij 0.50 euro/kWh).

Pluspunten

• groot
  • zeer zuinig
  • handig ingedeeld

Minpunten

• deur wisselen ging lastig

c**1@g**l.com 18-06-2022

Aanrader

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

Hele mooie koelkast - erg stil wat erg fijn is in onze open keuken. Veel ruimte. Handige klimaatregeling. Al met al een fijne koelkast.

Pluspunten

• Ruimte
  • Stilte

f**p@g**l.com 18-06-2022

Grote ruime, geruisloze koelkast met energielabel A.

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

Zoals gebruikelijk gaat een koelkast kapot en moet je snel een vervanger hebben. Wij hadden een inbouw, maar wilde graag op dezelfde plek een losstaande hebben. Belangrijk was de grootste afmeting, met A label en niet een zwarte kleur. De koelkast is erg praktisch ingedeeld en er kan veel in. De koelkast koelt snel en alles heeft de temperatuur zoals op de led wordt weergegeven. De deur had een iets groter bereik kunnen hebben, maar dit went vanzelf en is natuurlijk vergeleken met onze oude koelkast. Sommige onderste laden kunnen er niet uit, vanwege de constructie, dus iets lastiger schoon te maken dan anders. De drie vriesladen zijn lekker diep en er kunnen prima veel broden in de lengterichting in worden gelegd, evenals een aantal grote pizza dozen.
Het led licht in de koelkast geeft duidelijk weer waar wat staat. De ventilatie in de koelkast zorgt voor de vochtafvoer en gezien het A label en de huidige energieprijzen, zal deze koelkast zich vanzelf terug verdienen.

Pluspunten

• Groot en ruim
  • Geluidsarm
  • Energielabel A
  • Helder led licht
  • Ruime laden in zowel koel als vriesgedeelte

Minpunten

• Deur kan beperkt open
  • Sommige laden kunnen niet worden uitgenomen

CCvH 13-06-2022

Super chill

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

Mooi afgewerkte koelkast met zeer veel ruimte is still en innovatief met verschillende instelbare zones voor groente en fruit en koelzones en vocht zones is ook makkelijk i n te stellen Heb m vooral ook om het zuinige label t licht is ook echt helder kortom zeer functionele koelkast die ook nog s heel stil is ben er heel tevreden mee

Anoniem 10-06-2022

Gewoon Samsung. Altijd goed dus!

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De koelkast voldoet prima aan de verwachtingen. Keuze was niet zo moeilijk. Koop eigenlijk als het op elektronica aankomt altijd Samsung. Werkt altijd prima en heb er nog nooit gezeur mee gehad. Koelkast is stil, als het goed is zuinig en een enorme bak ruimte. Er zitten nog heel veel meer functie’s op, maar die moet ik nog proberen. Design is ook erg mooi. Een aanwinst voor de keuken.

WillemBdG 09-06-2022

Mooie en zuinige koel-vries combinatie

Geschreven voor: Samsung RB38A7B6AS9 zilver

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie en energie zuinige koel vries combinatie.
Alleen jammer dat er geen licht in het vriesgedeelte zit.