De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hisense RQ758N4SAI1 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

S**r@t**t.be 24-06-2022

Overzichtelijke koelkast

Geschreven voor: Hisense RQ758N4SAI1

Grote frigo met veel overzicht. Keuze om het choise gedeelde aan te passen van diepvries naar frigo, al naar gelang waar je het voor nodig hebt. Groenten en fruit blijven langer vers door de koelvakken.

Pluspunten

• Groot overzicht door grote lades
  • Extra choise gedeelte

Minpunten

• Neemt veel plaats in.

Simone 03-06-2022

Een praktische beauty

Geschreven voor: Hisense RQ758N4SAI1

Niet alleen maar ontzettend mooi maar ook superpraktisch met mooie grote deurvakken , en een zee aan ruimte in de koelkast ! Lekker makkelijk met een lade over de hele breedte voor bijvoorbeeld broodbeleg en een kleinere snacklade . De rechter vrieskast kan ook dienst doen als koelkast . Heel Praktisch zijn de bovenste laden van de vriezer die een halve bovenkant hebben zodat onze ijsmachines erin kunnen . Echt meer dan tevreden mee , een absolute aanrader!

Pluspunten

• Enorm ruim
  • Praktisch ingedeed
  • Grote deurvakken in koelkast
  • Ook deurvakken in vriezer
  • Heel erg mooi

Minpunten

• De “tiptoets bediening “ is nogal stug

s**n@o**k.com 29-05-2022

Zeer fijne en mooie koel vries combinatie

Geschreven voor: Hisense RQ758N4SAI1

Vanaf het moment dat we deze koel vries combi hadden gezien wisten we dat deze perfect was voor ons gezin. Want met 2 pubers in huis is dit apparaat absoluut geen overbodige luxe.

Pluspunten

• Super fijne indeling
  • Eenvoudig temperatuur te veranderen
  • 4 handige deuren

a**9@g**l.com 26-05-2022

Zeer mooie koelvriescombinatie mooie indeling en zeer veel ruimte, ben er zeer tevreden over