Siemens KG36NVW31 - Reviews

233 liter
Uitvoering
upside-down koel/vriezer

P Pietersen 22-10-2014 Product paar dagen in bezit

een fijne indeling, de koelruimte bovenin en snelle in vriestijd is zeker een pre zijn erg bij met onze aankoop.

P.Elout 16-10-2014 Product paar weken in bezit

6,5
Wij vinden zonde dat wij niet precies de temperatuur van de koelzones kunnen instellen.
In de kast is een knop en die kan naar Cool of Ecco en daartussen in gezet worden.
Alleen de extacte temperatuur is nergens af te lezen.
Zetten wij hem op ecco bedreft het eten, zetten wij op cool is het te koud om iets wat eruit komt te drinken of te eten.

Ook de actie voor 30 september gekocht en 50 euro retour nog steeds niet mogen ontvangen, wij hebben alles perpost ingestuurd en jullie e-mail vertelde spoedig de betaling , nu drei weken verder en nog geen geld retour van Siemens, slordig.

W.Keislair. 23-09-2014 Product paar weken in bezit

Je moet wennen aan de indeling zowel in kast als deur
wij waren zo gewent aan de oude kast in het beging
konden we niet overzichtig de spullen plaatsen. Het
flessenrek verwijderd waardoor tussen de platoos
meer hoogte heb.

Thomas81991 04-08-2014 Product paar weken in bezit

Mooi apparaat. stil Apparaat. Doet zeker wat het moet doen, heerlijk in deze warmte. Qua duurzaamheid is het nog onbekend. Pas aantal weken in bezit.

naam4500 19-08-2013 Product paar dagen in bezit

Deze koelvries combinatie past precies in de ruimte van onze oude inbouw koelkast. Het geheel ziet er gelikt uit. Als je de koelvries combinatie deur opendoet, valt gelijk het heldere led licht op. De indeling is erg overzichtelijk. Het is ook erg praktisch dat de koelvries combinatie na het opendoen van de deur zich vastzuigt, zodat je even moeten wachten voordat je de deur weer open kunt doen. Deze koelvries combinatie is een stap vooruit in de toekomst. Tot nu toe ben ik er erg tevreden mee.