Liebherr TPesf 1710 Comfort staalgrijs

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr TPesf 1710 Comfort staalgrijs op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

manfred 20-02-2022

liebherr er is geen betere

qua koelkast is liebherr bij mij toch wel de rolls royce onder koelkasten ,dit model is met Roest Vrij Staal,dat straalt mooi maar is ook oersterk .koop een RVS spuitbus erbij, zeker een aanrader gezien je handen vet afgeven zie je dat ook op het rvs ,maar als je even spuit speciaal voor rvs ,dan veeg je het zo eraf ,zo blijft je mooie koelkast ook mooi . feitje liebherr en miele koelkasten werken samen ,daarom kun je ook geen tafelmodel MIELE RVS nergens vinden en is er alleen van liebherr ,maar beide merken maakt niet uit is gewoon dikke A klasse. als refrein liebherr er is geen betere !

Pluspunten

• oerdegelijk materiaal binnen en buiten
  • handgrepen zeer solide en sterk

Minpunten

b**e@h**l.com 26-10-2021

RVS tafelmodel koelkast

Wat een prachtige RVS koelkast in tafelmodel. Ben er zo blij mee. Vorige was ook een Liebherr dus ik weet hoe goed ze zijn. Deze is ook nog eens prachtig om te zien!

Pluspunten

• design
  • tafelmodel in RVS
  • ledlicht
  • super handig handvat

W. van der Ploeg 14-01-2021

ruime koelkast

De koelkast staat bij ons in de boot helemaal in het zicht.
Het is een mooie ruime koelkast en prachtig om te zien!

Pluspunten

• zeer ruim en prachtig om te zien
  • goede koeling

Eric 07-08-2020

Top kwaliteit!!

Onze koelkast en vriezer voldoen boven onze verwachting en ziet er ook erg mooi uit. We hebben de eerste complimenten al binnen! De apparatuur werkt goed, heeft veel indeling mogelijkheden en is erg stil. Verandering van de deurendels was een fluitje van een cent, door de duidelijke handleiding. Top!!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Indeling variatie

Minpunten