Samsung RB31FERNDWW - Reviews

Uitvoering
upside-down koel/vriezer

8,1

rein65 12-09-2014 Product paar weken in bezit

goed vormgegeven met ruime koel mogelijkheden en een ruim vriesgedeelte.positief vond ik dat na het boodschappen doen en alles ingeruimd hadden we nog ruimte zat over hadden dus voor de ruimte zou ik een 10 hebben gegeven.

Kleintje senior 20-02-2014 Product maand in bezit

Fijne koelkast met een MAAR. Bij de aanschaf begreep ik dat met de deur op 90 graden open de laden geheel verwijderd kunnen worden. Dat klopt inderdaad voor het vriesgedeelte en de koellade onderin het koelgedeelte. Maar de andere laden en het flessenrek kunnen niet verwijderd worden als de deur op 90graden staat omdat de boevendeur veel dikker is. Daardoor is deze koelkast ongeschikt voor hoekplaatsing! En dat had ik wel even moeten weten. Nu moet ik de koelkast helemaal naar voren halen, schuin zetten en dan schoonmaken. Een droeve misser.

Henry 1955 06-11-2013 Product paar dagen in bezit

Wij vinden de koel vries combinatie zeer stijlvol en mooi vormgegeven hij koelt en vriest goed. Wij zijn tot nu toe zeer tevreden. Ook het geluidsniveau is prima.
Wij zagen in de winkel het certificaat "goede keus" van Kieskeurig en dat heeft voor ons de doorslag gegeven.

Kleintje senior 02-11-2013 Product paar dagen in bezit

Voor kleine mensen is de koelkast ongeschikt, de planken zijn te hoog. Bovendien kan de koelkastdeur niet geheel vlak open zoals de diepvriesdeur wel kan, Dat betekent dat we het flessenrek niet meer kunnen verwijderen ( hoekplaatsing van de kast) en er ook geen planken uit kunnen halen bij het reinigen. Dat is heel hinderlijk en dat is ons ook niet verteld! anders had ik een ander model gekozen.
Bovendien krijgen we formeel 100 euro terug bij de actie maar op het formulier dat we moeten invullen staat opeens 25euro. Niet helderen onjuist.

Wim-1967 29-10-2013 Product paar weken in bezit

Een mooie en goed doordachte koel/vriescombinatie. Het 'panel' aan de voorkant is echt overbodig. Het geeft alleen maar (met vervelende blauwe ledjes) de ingestelde temperatuur aan en niet de aktuele temp. (wat wel zinvol zou zijn).
Ik vind het geluidsniveau wel te hoog. De combinatie is te goed hoorbaar (staat in een open keuken) met af en toe vreemde borrelende en piepende geluiden. Wellicht moet hij nog indraaien?
Wel mooi dat er 10 jaar garantie op de compressor zit!
Over de duurzaamheid valt pas over een paar jaar iets te zeggen.

Antonia1941 29-10-2013 Product paar dagen in bezit

Ik vind de letters 10 jaar warrenty niet mooi. Deze gaan er volgens mij niet af.
De combinatie is wel superstil.
Het is handig dat de laden transparant zijn.

Rob Farmer 16-10-2013 Product paar dagen in bezit

Dit type koelvriescombinatie is zeer ruim vormgegeven, met zeer veel opbergruimte voor diverse producten. Lade voor groente en fruit is zeer handig.
Op voorzijde is met lampje in te stellen welke temperatuur de koelkast moet hebben en separaat is aan te geven welke temperatuur het vriesgedeelte moet hebben. Klein nadeel is dat er geen schuifje of apart vriesdeeltje is voor ijsblokjes.

Gijs Blokland 12-10-2013 Product paar dagen in bezit

1. Vriesgedeelte onder, dus nooit meer bukken met het koelgedeelte gebruiken. prettige indeling. grote groentela. Alles in één: wij hadden de vrieser in de kelder staan.
2. eenvoudig/strakke vormgeving/neutrale kleur passend bij elk interieur
3. 10 jaar garantie/veel goedkoper in stroomgebruik door combinatie met vriesgedeelte.Oude koelkast en vrieser grote stroomvreters
4. heel licht resonerend gebruik. (contant)

escaan 28-09-2013 Product paar dagen in bezit

De koelkast is makkelijk in gebruik, alles is duidelijk aangegeven.
De indeling is ook goed bij het gebruik te benutten. Ook voeldeonde ruimte

Monky1961 20-09-2013 Product paar dagen in bezit

Ik heb de koelkast/vriezer nu een paar dagen in mijn bezit. Vond het omzetten van de deuren wel een beetje omslachtig, maar heb gelukkig een handige man. De indeling vind ik praktisch, echter het geluidsniveau valt een beetje tegen. Maar al met al een mooie koelkast/vriezer en hoop er nog lang plezier van te hebben.

Nouk123 19-09-2013 Product paar dagen in bezit

Praktische en ruime koel-vriescombinatie, waarbij koeling en vriesruimte afzonderlijk ingesteld kunnen worden. Voor een vrijstaande combinatie ook erg fijn dat de handgrepen niet uitsteken.
Het geluidsniveau lijkt alleen wat meer bij het koelen...

Nouk123 18-09-2013 Product paar dagen in bezit

Het geluidsniveau lijkt alleen wat meer bij het koelen dan onze verouderde voorganger.

AM53 14-09-2013 Product paar dagen in bezit

Strakke vormgeving, eenvoudige bediening, goede indeling, alleen de glasplaten in het koeldeel zijn niet ruim verstelbaar waardoor pakken drank niet rechtop kunnen staan.

Rijn100 13-09-2013 Product paar dagen in bezit

Mooie vormgeving, en kan er lekker veel in kwijt.
Led verlichting rustig voor de ogen.
En nu maar hopen er jaren lang plezier van te hebben.

balou 2013 05-08-2013 Product paar dagen in bezit

mooie rustige koelkast/vriezer ,indeling ook is perfect,makkelijk in testellen en te veranderen de uitschuiflade is helemaal perfect.

morties1000 31-07-2013 Product paar weken in bezit

Mijn vorige koel/vries was 15 jaar oud en was echt verouderd. Mijn eisen aan de koel/vries moesten zijn; 1. Drie lade aan de onderkant van de koel/vries: Dat heeft hij en het zijn goede diepe lades.
2. Hij moest een energie label hebben van minimaal A+: Dat heeft hij ook, hoe energie zuinig hij daadwerkelijk is moet nog blijken op mijn energierekening.
3. Hij moet niet te veel herrie maken(ik wil er hinder van hebben als ik s`avonds op de bank zit) dat ik de hele tijd de koel/vries hoort aan slaan: Ik heb hem nog niet ene keer gehoord en mijn keuken en woonkamer liggen drie meter van elkaar af.Hij is muis stil.
Verder vind het licht in de cool gedeelte erg mooi helder en op een mooie plek zitten, de hele cool gedeelte wordt mooi verlicht.Ik vind het ook handig dat je door de laagste plaat kan kijken in de groente la. Je ziet meteen wat voor groente of fruit er nog is.

De min punten vind ik eitjeshouder die moet ik ergens in de deur plaatsen, zit niet netjes weggewerkt. En op de onderste plaat zit geen randje tot waar ik de spullen kan vullen(als je het te ver naar voren vult kan de koelkast niet meer dicht).

moerkerk 17-07-2013 Product paar dagen in bezit

het is een gebruiks verdelijk koelvrieskast.
goed overzichtelijk.
Als de koelkast aanslaat hoor je hem praktich niet.

Paul Vink 15-07-2013 Product maand in bezit

We hebben lang gezocht naar deze koelkast!
Het gebruik is bijzonder effectief en eenvoudig, de vormgeving strak en eigentijds (mooie elektronica ook) en het geluid is in het geheel niet waarneembaar. We verwachten nog lang mee te kunnen met deze koelkast...

PabloH 11-07-2013 Product paar dagen in bezit

Lekker stil, maar flessen kun je er niet veel rechtop in kwijt, misschien als we de deur wat anders indelen. De verlichting is blauwig, niet zo geslaagd. Verder weten we nog niets over verbruik en duurzaamheid, dat moet nog blijken. Veel ruimte in het vriesgedeelte, handig, die grote doorzichtige bakken, die er helemaal uit kunnen.

marcootje34 07-07-2013 Product maand in bezit

tis een hele gebruiksvriendelijke koelkast ruim stil zuinig gewoon een toppertje!!!verder is de koelkast makkelijk in te delen en overzichtelijk zowel in de koelkast als in de vriezer