Samsung RB29FERNCWW - Reviews

upside-down koel/vriezer
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
173 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 185 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

vinkhuizen 20-06-2014

Vind het uiterlijk een mooie koelkast, je hoort hem niet.
Hij is superstil.
Mooie verlichting binnenin en wat voor mij noodzakelijk is, de deuren gaan makkelijk open.

Jan de schoenmaker 20-06-2014
  • Product maand in bezit

Deze koel/vries combinatie is een vervanging van twee losstaande oude apparaten. De keuze viel op deze koelkast vanwege de goede specificaties. Hij staat in een open keuken en is fluisterstil! Ook het omzetten van de deuren ging probleemloos dank zij de goede handleiding! Een aanrader!

mheeren 19-06-2014

Een hele mooie Koelkast. Heel ruim en erg stil. Of de koelkast heel duurzaam is weet ik nog niet dat moet nog blijken in de toekomst. Maar aangezien je 10 jaar garantie hebt hoef ik me daar geen zorgen over te maken.

Margreeth50 19-06-2014

Indeling koelkast prima, handig flessenrek. Twee lades voor groente en vlees.
Vrieslades ruim en makkelijk uittrekbaar.
Instelling duidelijk.
We hebben hem pas een paar dagen dus over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen, maar alles ziet er prima uit!

Trui60 19-06-2014

Prachtige koelkast. Alles staat er overzichtelijk in. In eerste instantie dacht ik dat de vriesladen wat klein waren, maar dat viel mee! Ze zijn erg diep!
Trui60

Ricardo de B. 18-06-2014

Fraai apparaat met heel veel pluspunten.

Prettig aparte compartimenten voor groente en vleeswaren met de juiste temperaturen.
Goed schuivende en diepe diepvriesladen.
Ruimtebesparend flessenrek.
Led-verlichting.
Fraaie moderne vormgeving.

Kortom uitstekend prijs/kwaliteitsverhouding

Jannetje29 18-06-2014

Een prachtige design koelkast. Ruim en ergonomisch ingericht.
Lekker stil. Een en al lof over de aankoop van dit product.

Benedann 17-06-2014

perfecte kwaliteit prijs verhouding. enige A+++ (energielabel)in deze prijsklasse. ziet er mooi uit en heeft alle luxe van tegenwoordig. mooi flessenrek en uitschuiflade en vooral een groentevak en vleesvak waarin deze producten optimaal bewaard blijven.

Benedann 17-06-2014

mooie koelkast met alle luxe van tegenwoordig. prachtig formaat en niet duur voor de kwaliteit die je krijgt. vind de kwaliteit prijs verhouding echt extreem goed, dit is ook enige koelkast met A+++ die je voor deze prijs kunt vinden.

DIJK17 16-06-2014

Mooie koelkast. Het ombouwen van de draairichting van de deur is wel een secuur werkje en je bent er even mee bezig. De handleiding gewoon nauwkeurig volgen en het gaat dan perfect.
Mooie indeling en erg handig flessenrek. Lades lopen soepel. Weinig geluid. Blij met het nieuwe apparaat.Nu bij Samsung een refundactie voor € 75, -- korting.

rb29 15-06-2014

goede koel/vriescombinatie van Samsung met twee aparte tempratuur regeling
energiezuinig langdurige versheid stil 10 jaar garantie op compressor en 75€ promotie van samsung

Olof1 14-06-2014

Zeer degelijke koel/vriescombinatie van Samsung.
Erg veel plek en een zeer goede indeling.
Gemakkelijk in te stellen en wanneer de kinderen vergeten de deur dicht te doen is deze nog voorzien van een geluidssignaal ook!

Kitzy 09-06-2014

De koelkast is een fijn apparaat, doet wat ie moet doen. Goede indeling, koelt goed en is zuinig.
Prima aankoop. Leuke aktie van Samsung we krijgen 75 euro terug.

A.Gemert 04-06-2014

De Samsung koelkast is met recht een smart koelkast met een strakke vormgeving.
Makkelijk instelbaar en een lust voor het oog.

Rdewinter000 30-05-2014

na veel rondkijken zijn wij tot een zeer grote tevredenheid bij deze Samsung koelkast terecht gekomen, Gemakkelijk te plaatsen vanwege zijn wieltjes onderaan de koelkast, zeer veel ruimte in de koelkast en ook het vriesgedeelte is zeer ruim, mooie led verlichting in de koelkast voor een goed en duidelijk zicht in de koelkast. verder is die erg stil en energiezuinig. ook de coolselect zone werkt erg handig en is zeer gunstig om iets snel koud te krijgen. verder is de koeling en het vries gedeelte goed koud de temperatuurregeling werk zeer goed.
een zeer goede koelkast voor een mooie prijs!

reneetje03 24-05-2014

Ik heb deze koelkast een paar dagen in huis.
Hij is veel stiller dan mijn vorige van de concurent.
Gemakkelijk in gebruik met soepel lopende laden(meestal werken die niet goed)in zowel koel als vries gedeelte.
Om een lang verhaal kort te maken , ik heb lang gezocht en ik ben blij dat ik voor deze gekozen heb.

Wim Kats 11-11-2013

Mooie koelkast met goed instelbare thermostaten. Groot pluspunt vinden wij de no-frost functie waarbij de koelkast niet meer ontdooid hoeft te worden.
Je dient goed te luisteren om waar te nemen of de koelkast "draait".

paloma21 08-11-2013

ik heb veel Samsung producten, want ik vind Samsung goed

Deze koelkast is erg zuinig en maakt geen lawaai.

ik vind het perfect

Gerbou 04-11-2013

De Samsung koel/vriescombinatie ziet er strak, netjes en degelijk uit. De indeling is bijzonder prettig en doordacht. Tevens is de bediening (display) aan de voorzijde overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik.
Wij vinden het een goede prijs/kwaliteit verhouding en wij zijn zeer tevreden met onze aankoop.

Joyoy 03-11-2013

Deze koelvries combinatie gekozen vanwege de ruime vriezer en indeling van de koelkast. Hij heeft net zoveel inhoud als onze oude (losse) vriezer maar verbruikt minder en dan zit er ook nog eens een koelkast bij.
Voor duurzaamheid een 8 want voor wat meer geld heeft Samsung ook nog combinaties die 80 kwh per jaar minder verbruiken.