Samsung RB29FERNCWW - Reviews

upside-down koel/vriezer
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
188 liter inhoud

Beoordeling op basis van 147 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Marcel 28-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne koelkast

Hele fijne koelkast en energiezuinig wel in het begin erg wennen aan de indeling, maar zodra alles een plaats heeft dan is het fijn er is geen hoogte maar wel een diepte.
Ook is het fijn dat je in de deur grote flessen neer kan zetten. Ook de temperatuur die je instelt is netjes.
Apart in te stellen voor koelkast en "vlees" laden.

marjan 09-02-2016 Product paar dagen in bezit

Met geluidsniveau wist ik niet wat ik moest kiezen maar hij is heel stil, makkelijk in te stellen en een plaatje om te zien met veel gemakkelijke opbergruimten, enig minpuntje is dat het flessenrek alleen opbergruimte bied voor 1 literflessen.

Sander Kieskeurig 08-02-2015 Product paar dagen in bezit

Een hele fijne koelkast. De lades en instelmogelijkheden zorgen dat je overal goed bij kan. De deuren zijn makkelijk te openen en sluiten goed. Ook het deur alarm is heel handig. De verlichting in de koelkast zorgt ook dat je overal goed zicht op hebt. Met de wieltjes onder de koelkast is deze ook goed zijn plek te zetten. De koelkast is bijna te mooi met zijn strakke design en mooie witte kleur, want de rest van mijn apparatuur ziet er nu een beetje te creme kleurig uit. De kast oogt heel duurzaam, alles aan de koelkast voelt goed, stevig en degelijk dus daar verwacht ik geen issues mee. Het enige wat nog beter zou kunnen is als hij nog ietsje stiller zou zijn. :-)

Eveh 06-02-2015 Product paar dagen in bezit

de zo goed als geluidloze koel-vriescombinatie staat nu een goede week in huis.
Over de duurzaamheid kan ik dus nog niets zeggen, maar vanaf de eerste dag ben ik er heel blij mee.
Vooral ook fijn dat er aparte laden voor groente en vlees in het koelgedeelte zitten.
Dat maakt de overige ruimte echter wel zo krap dat de niet-verstelbare platen zo dicht op elkaar liggen dat je geen (saus)flesjes rechtop kunt zetten.

BeCaMa 03-09-2014 Product paar weken in bezit

Na aanleiding van de vele positieve reviews gekocht.
Bij ons in gebruik als tweede koelkast. Mocht u deze overwegen als eerste of enige koelkast dan raad ik u aan om een maat groter te kopen zodat u een groter koelgedeelte heeft. Voor o.a. wijnflessen, flessen frisdrank etc. in de deur te plaatsen moet je de bakjes erboven in de hoogste stand plaatsen. Deze bakjes zijn dan alleen nog bruikbaar voor kleine potjes of pakjes. Ook is de ruimte onder het flessenrek beperkt.
Ik wist dit overigens van te voren dus dit is niet bedoeld als kritiek, maar misschien kan ik een ander zo helpen met zijn keuze. De koelkast zit slim in elkaar, bediening is een eitje en de verlichting is uitstekend.
De vriezer is ruim en makkelijk in te laden.
Het geluidsniveau is prima, door de 5-traps ventilator loopt de koel-vries combinatie wel vaker dan een conventionele (aan/uit) koel-vries combinatie. M.a.w. de duur van aanwezigheid van geluid is langer.

PCV review 30-06-2014 Product paar dagen in bezit

Mooie koel/vriescombinatie voor een scherpe prijs(dankzij retour actie). Voor het omzetten van de deurscharnieren van rechts naar links moet je enige handigheid hebben en blijkt de mogelijke kwetsbaarheid van de kabel die naar het bedienpaneel in de deur loopt. Uitschuif lade (easyslide) is handig om kleine producten achterin te kunnen pakken en terugzetten. Wil je veel grote flessen in de deur plaatsen dan heb je de RB31.. (hogere uitvoering) nodig. Op de Samsung website staat bij dit type een afbeelding van de RB31.. en niet de RB29.. Geluid is niet bijzonder stil en in een open keuken zou dit best wel eens tegen kunnen vallen. Duurzaamheid kan je zo snel natuurlijk nog niet beoordelen.

Ron 22-05-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie koelkast

We hebben deze koelkast net binnen en kunnen nog geen oordeel geven over de werking. De indeling is handig. De uitschuifbare laden zijn echt een p[luspunt ten opzichte van onze vorige koelkast. We horen hem niet, hij is erg stil en was snel op temperatuur.

Harry 17-05-2017 Product paar dagen in bezit

Strak design en erg stil

Erg mooie combinatie met voldoende inhoud.
Verlichting in de koelkast is erg helder en is de inhoud van de koelkast goed zichtbaar.
De koelkast is erg stil wat heel prettig is.

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Indeling koelruimte
  • Verlichting
  • Gelijkmatig verdeelde koeling

Lincy 07-08-2016 Product paar dagen in bezit

Super tevreden

Ik ben super tevreden over de koel/vriescombinatie.
Hij is makkelijk in gebruik, je kunt er veel in opslaan en hoort amper dat de koel/vriescombinatie aanstaat.

NvR 16-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie en zuinige koelvries combi

Mooi design, energie zuinig en toch veel ruimte (niet zulke dikke wanden en dus ruimte verlies als bij andere vriezers). Zeer eenvoudige bediening

Amande 04-03-2015 Product paar weken in bezit

Ik maak nu een paar weken gebruik van de Samsung RB29FERNCWW/EF. Het is een erg mooie en degelijke koelvriescombinatie met echt een hele stille motor. Praktisch indeling.

Radulfes 06-02-2015 Product maand in bezit

Stille koel/vries combinatie met genoeg lades cq. planken waar je je spullen kwijt kan, is nog eens energie zuinig ook, vormgeving is mooi, wat ook handig is, is de temperatuurmeter aan de buitenkant. Zitten 2 thermosstaten in wat voor mij handig is omdat ik vaak van huis ben, dan hoeft de koelkast ook niet maximaal te koelen

harmi 05-02-2015 Product paar dagen in bezit

voldoet aan mijn wensen, mooie vormgeving goede service duidelijke informatie op de website daarmee heb ik een goede koop gedaan

J.H. van den Eersten 05-02-2015 Product paar dagen in bezit

Wel wat geluid dat is jammer maar bij ons staat hij niet direct in de keuken, dus dat geeft niet. Het speciale vlees/groentevak is erg handig

Karinvdw 04-02-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie grote koelkast en vriesgedeelte met praktische indeling en grote laden.

Ook het flessenrek en de coolzone is erg handig.

Daarnaast zit er een knop op om waarmee je als je op vakantie gaat de koelkast uit kan zetten, terwijl de diepvries aan blijft. Ook erg handig in de winterperiode als je hem als 2e koelkast gebruikt

Jonajans 02-02-2015 Product paar dagen in bezit

gebruiksvriendelijk eenvoudig te installeren een hele mooie strakke design hoop dat die heel duurzaam is

johannes1959 02-02-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een pracht apparaat waar ik hoge verwachtingen van heb.
De eerste ervaringen zijn super.
Het is mooi overzichtelijk ingedeeld. Ruim en gebruiks vriendelijk.

MEnschede 31-01-2015 Product paar dagen in bezit

Erg goede koelkast. Stil, ruim, energiezuinig en qua vormgeving ziet deze er goed uit. Aanrader om te kopen.

Klazebaas 29-01-2015 Product paar dagen in bezit

Pas een paar dagen in gebruik, dus eigenlijk te kort voor een goede beoordeling.
Indeling is goed over nagedacht.
Vormgeving prima.

Fabianvandermolen 24-01-2015 Product paar weken in bezit

Prima koelkast, groot,ruim en practisch ingedeeld. Ondanks dat het vries gedeelte even groot is als de vorige, past er veel meer in.