Samsung RB29FERNCWW - Reviews

upside-down koel/vriezer
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
173 liter inhoud

Beoordeling op basis van 185 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Sander Kieskeurig 08-02-2015

Een hele fijne koelkast. De lades en instelmogelijkheden zorgen dat je overal goed bij kan. De deuren zijn makkelijk te openen en sluiten goed. Ook het deur alarm is heel handig. De verlichting in de koelkast zorgt ook dat je overal goed zicht op hebt. Met de wieltjes onder de koelkast is deze ook goed zijn plek te zetten. De koelkast is bijna te mooi met zijn strakke design en mooie witte kleur, want de rest van mijn apparatuur ziet er nu een beetje te creme kleurig uit. De kast oogt heel duurzaam, alles aan de koelkast voelt goed, stevig en degelijk dus daar verwacht ik geen issues mee. Het enige wat nog beter zou kunnen is als hij nog ietsje stiller zou zijn. :-)

SuzanneSchiedC 18-07-2017

Voldoende ruimte in koel en vriesvak

Inmiddels hebben wij deze koelkast een aantal weken staan. Ik ben zeer tevreden vooral omdat de indeling en ruimte erg fijn is. Wel even wennen aan het geluid wat deze koelkast maakt. Af en toe een wat hogere piep maar dit is tegenwoordig bij veel nieuwere koelkasten het geval. Ook is dit gewoon een kwestie van wennen want mij valt het inmiddels niet meer op. Dus ik beveel deze koelkast absoluut aan.

Pluspunten

• Ruimte
  • Indeling

Minpunten

• Even aan het nieuwe geluid wennen

Marcel 28-07-2016

Fijne koelkast

Hele fijne koelkast en energiezuinig wel in het begin erg wennen aan de indeling, maar zodra alles een plaats heeft dan is het fijn er is geen hoogte maar wel een diepte.
Ook is het fijn dat je in de deur grote flessen neer kan zetten. Ook de temperatuur die je instelt is netjes.
Apart in te stellen voor koelkast en "vlees" laden.

marjan 09-02-2016

Met geluidsniveau wist ik niet wat ik moest kiezen maar hij is heel stil, makkelijk in te stellen en een plaatje om te zien met veel gemakkelijke opbergruimten, enig minpuntje is dat het flessenrek alleen opbergruimte bied voor 1 literflessen.

Eveh 06-02-2015

de zo goed als geluidloze koel-vriescombinatie staat nu een goede week in huis.
Over de duurzaamheid kan ik dus nog niets zeggen, maar vanaf de eerste dag ben ik er heel blij mee.
Vooral ook fijn dat er aparte laden voor groente en vlees in het koelgedeelte zitten.
Dat maakt de overige ruimte echter wel zo krap dat de niet-verstelbare platen zo dicht op elkaar liggen dat je geen (saus)flesjes rechtop kunt zetten.

BeCaMa 03-09-2014

Na aanleiding van de vele positieve reviews gekocht.
Bij ons in gebruik als tweede koelkast. Mocht u deze overwegen als eerste of enige koelkast dan raad ik u aan om een maat groter te kopen zodat u een groter koelgedeelte heeft. Voor o.a. wijnflessen, flessen frisdrank etc. in de deur te plaatsen moet je de bakjes erboven in de hoogste stand plaatsen. Deze bakjes zijn dan alleen nog bruikbaar voor kleine potjes of pakjes. Ook is de ruimte onder het flessenrek beperkt.
Ik wist dit overigens van te voren dus dit is niet bedoeld als kritiek, maar misschien kan ik een ander zo helpen met zijn keuze. De koelkast zit slim in elkaar, bediening is een eitje en de verlichting is uitstekend.
De vriezer is ruim en makkelijk in te laden.
Het geluidsniveau is prima, door de 5-traps ventilator loopt de koel-vries combinatie wel vaker dan een conventionele (aan/uit) koel-vries combinatie. M.a.w. de duur van aanwezigheid van geluid is langer.

PCV review 30-06-2014

Mooie koel/vriescombinatie voor een scherpe prijs(dankzij retour actie). Voor het omzetten van de deurscharnieren van rechts naar links moet je enige handigheid hebben en blijkt de mogelijke kwetsbaarheid van de kabel die naar het bedienpaneel in de deur loopt. Uitschuif lade (easyslide) is handig om kleine producten achterin te kunnen pakken en terugzetten. Wil je veel grote flessen in de deur plaatsen dan heb je de RB31.. (hogere uitvoering) nodig. Op de Samsung website staat bij dit type een afbeelding van de RB31.. en niet de RB29.. Geluid is niet bijzonder stil en in een open keuken zou dit best wel eens tegen kunnen vallen. Duurzaamheid kan je zo snel natuurlijk nog niet beoordelen.

Steef146 11-08-2017

Stijlvol

Wij zijn super blij met deze stijlvolle Samsung koelkast. Hij doet zijn werk uitstekend. Dit product is precies wat wij zochten.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Display

Minpunten

• Grote koelkast

h&y 05-08-2017

SAMSUNG KOELKAST

EEN PRACHTIGE vormgeving,ruim en overzichtelijke indeling en zuinig in het gebruik en een voordeel van nooit meer te ontdooien

Pluspunten

• zuinig
  • nooit meer ontdooien

Wiertje 04-08-2017

Energiezuinige koelkast

Koelkast ziet er mooi uit. Aan de buitenkant is de temperatuurinstelling zichtbaar. Ingeruild voor twee oude apparaten en nu is al duidelijk dat hij energie zuiniger is.

• Energiezuinig

Minpunten

• Motor is hoorbaar

Marijke de Beer 02-08-2017

Tweede koelvries combinatie

We zochten een vervangend produkt voor onze gedateerde koelvriescombinatie. Deze Samsung voldoet daaraan door een goede inhoudverdeling van koel- en vriesmogelijkheid. Verder kent dit produkt een cool select zone en valt het qua energieverbruik in klasse A++ . De verhouding prijs/kwaliteit is zeer gunstig temeer omdat er in dit geval ook nog een cash back actie gold. We zijn er blij mee.

Pluspunten

• Laag energieverbruik
  • Gemakkelijke indeling
  • Laag geluidsniveau

Henk Zuideersma 31-07-2017

Geruisloos, veel ruimte en koud

Na 20 jaar Bosch is dit een prima opvolger. Koelkast is geruisloos. Veel ruimte en ruimte voor vlees en groente. Koelkast koelt uitstekend. Prima ledverlichting waardoor er geen donkere hoekjes zijn in de koelkast. Veel ruimte in het vriesgedeelte. Tot nu toe 100% tevreden.

Pluspunten

• verlichting
  • ruimte
  • geruisloos
  • overzichtelijk
  • prijs

Erik 30-07-2017

mooie koelkast

Koelkast net gisteren gekregen. Ziet er heel mooi uit. Goede indeling en de laden van het vriesgedeelte kunnen helemaal open. Tot nu toe ben ik tevreden.

Pluspunten

• indeling
  • makkelijke bediening
  • laden vriesgedeelte kunnen helemaal open
  • cool select zone kan uitgeschakeld worden
  • inhoud

Minpunten

• hij is niet geruisloos, maar niet irritant

Lenhar 29-07-2017

overzichtelijke en flexibele indeling

strak, modern design, flexibele en overzichtelijke indeling met verschillende zones.
vriesgedeelte met mooie grote lades.

Roos 27-07-2017

Prachtig model!

Mooie witte kast, niet te groot . Toch veel ruimte. Heb voor deze combinatie gekozen omdat ik geen grote keuken heb.

Pluspunten

• Niet te hoog
  • Tegen de muur geplaatst, deur toch goed open.
  • Wit past goed in kleine keuken
  • Heel veel vriesruimte
  • Heel blij met coolzone lade, praktisch

Minpunten

• Geen licht in vriezer.

R 16-07-2017

Samsung koel- vriescombinatie

Mooi design, strakke vormgeving. Aparte fruit/groente- en vleesla, ook apart in te stellen qua temperatuur. Ruime vrieslades.

Pluspunten

• Strak design
  • Fruit/groente- en vleeslades
  • Ruime vrieslades
  • Temperatuur apart in te stellen
  • No frost

Albert050 15-07-2017

Mooie vormgeving en led binnenverlichting

De koel/vriescombinatie heeft een mooie vormgeving. Groot handvat aan beide zijden, zodat je de deur ook om kan zetten qua draairichting. Mooi verlicht aan de binnenkant. Temperatuur is naar wens in te stellen. Net iets grotere vriezer ruimte 98 Liter t.o.v. veel andere uitvoeringen. Over de kwaliteit kan ik nog niet veel zeggen omdat we hem nog maar net hebben.

Pluspunten

• Led binnenverlichting
  • relatief grote vriezer
  • nette prijs
  • power freese
  • coolselect-zone

N. van Herel 13-07-2017

Mooie, ruime en energiezuinige koelkast met vriezer.

Je kunt zelf de temperatuur instellen voor zowel de koelkast als de vriezer.
Indeling is super handig en makkelijk.
De levering door expert was perfect. Verpakkingsmateriaal werd meegenomen en verder top service. Tien jaar garantie....wat wil je nog meer!

Mel 13-07-2017

mooie goede koelkast

De koelkast is zuinig en rustig en heeft een goede opberg indeling. Tevens ziet hij er mooi uit. ik zou hem iedereen aanraden.

Rick 12-07-2017

beoordeling Samsung RB29FERNCWW

recent hebben wij de Samsung koelkast aangeschaft. Bij aankomst viel onmiddellijk op dat de koelkast er mooi van binnen was ingericht en er voor die prijs niets op te klagen was. onze oude koelkast was 15 jaar oud en in vergelijking is deze stukken beter. en nogmaals voor de prijs kun je eigenlijk geen miskoop aandoen.

Pluspunten

• erg strakke koelkast
  • het display heeft handige functies
  • de indeling van de binnenkant is erg strak

Minpunten

• het geluid maken als de motor aanslaat.