Samsung RB29FERNCSA - Reviews

Uitvoering
upside-down koel/vriezer

Arend Jan 13-09-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijk systeem!

Prachtig product. Veel ruimte om te koelen en tegelijk veel ruimte voor het vriezen. Hij is niet te hoog, er kan makkelijk een magnetron op. Makkelijk ook met geen hendels aan de deuren.

Pluspunten

• Instellingen
  • Grote

SAMSUNG COMBINATIE KOELKAST 07-08-2016 Product paar weken in bezit

COMBI KOELKAST

MOOI VAN VORM EN VOOR GEBRUIK,JA EEN AANRADER
MET VOORAL AIR FLOW NO FROST IDIAAL EN MIJN PERSOON KAN
HET WETEN?

ellie 04-08-2016 Product paar dagen in bezit

SUPER KOELVRIEZER

het is een super mooi koelvriezer veel ruimte koelt en vries goed mooie vormgegeven je hoort hem haast niet is een echte aanrader

E 04-08-2016 Product paar dagen in bezit

fijne koelkast

mooie koelkast ,moest een beetje aan de indeling wennen.
laat geen vingerafdrukken na op de deur. het geluidsniveau is wat een de hoge kant.

philjo 04-08-2016 Product paar dagen in bezit

Super koelvries combinatie

Super koelvries combinatie , makkelijk in gebruik , mooie vorm... heel blij mee een aanwinst in onze keuken

AvS 29-07-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een luxe

Mooi vormgegeven stillen koelvriescombinatie die voor mij heel veel luxe kent, omdat de indeling zo goed en overzichtelijk is.
Na jaren inbouw gehad te hebben heel erg blij met deze losstaande koelkast.

yvandeleur 19-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie en praktische koelkast voor een goede prijs

Voor de prijsklasse 400-500 euro is dit een erg mooi afgewerkte koelkast met praktische indeling en makkelijk in gebruik. Verder nog 10 jaar garantie op de motor, dat geeft me ook wel vertrouwen in de duurzaamheid.

Mauro 19-07-2016 Product paar dagen in bezit

TOP koelkast-vriezer combo :)

Het design van de koelkast legt de toon van de koelkast meteen, zowel inwendig als uitwendig is deze koelkast een pareltje. Goede indeling, A++, weinig geluid en zeer ruim! Het is een midden model dus niet al te groot, je kan er nog iets bovenop leggen dat je niet alle dagen gebruikt (een pak water of cola bijvoorbeeld)

Vanachter is de koelkast ook ingedekt zodat de lelijke buizen niet zichtbaar zijn en daardoor kan hij dus ook volledig tegen de muur (alhoewel dit niet geadviseerd wordt)

All in all een topper voor een klein tot middelmatig gezin!

remko70 16-04-2016 Product paar dagen in bezit

Teleurgesteld

5,8
Na het instaleren van de koelkast blijft het alarmsignaal maar afgaan. Heb de koelkast nu 2 dagen aan staan en het alarm blijft maar doorgaan. Na telefonisch contact duurt het een paar uur voordat de koelkast op temperatuur is. Een paar uur is toch wat anders dan een paar dagen. Vandaar als eerste review teleurgesteld.

Mrh 20-02-2016 Product paar dagen in bezit

De koelkast hoor je amper.Veel licht is erg prettig. De laden maken het erg overzichtelijk.Bovenste lade van de vriezer is krap om spullen er in en uit te halen.Er passen geen gangbare flessen in het flessenrek.

Meriam 15-02-2016 Product paar dagen in bezit

Na de koelkast 24 uur na bezorgtijd te hebben geinstalleerd was het makkelijk de koelkast te plaatsen door de wielen aan de achterzijde. De koelkast maakte te keuken helemaal compleet door de mooie rvs look en de moderne uitstraling. Zeer stille koelkast wat ik zelf heel belangrijk vind. Het licht in de koelkast is ook heel helder en er zit een glasplaat in die je makkelijk eruit kan trekken als een laatje wat superhandig is. Ik ben tevreden :)

EllaT 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Deze koelkast van Samsung heeft een strak design en een metallic look. Het is praktisch ingericht met veel ruimte om in te vriezen en een speciaal vak voor vleeswaren. Absoluut pluspunt voor mij is dat de koelkast muisstil is. Ben er echt superblij mee!

Shanyssa 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtige ruime koelkast met een mooie blauwe verlichting. De uitschuif lade is superhandig. De cool select zone lade maakt de koelkast ook uniek.
En ik ben zo blij dat ie No Frost is!!
Waarschijnlijk haal ik wel de flessenrek eruit omdat ik vind dat ie iets te veel ruimte inneemt ,maar ik stouw m nou eenmaal graag vol.
Verder is ie geruisloos en zeker niet duur.
Kortom geweldige aankoop!!

telly star 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Opvallend de mooie donkere(grijs) metalic kleur.
Prima indeling is echt ruim,geluid is haast niet te horen ook in open keuken,alleen klein tikje bij aan/uit gaan.Enkele dagen in bezit maar denkt dat het topper is.

kervel 10-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik ben zeer blij met mijn aankoop, wat een ruimte! En handig is dat je aan de buitenkant de koelkast en vriezer kan bedienen hoe koud je hem wil hebben. Ook is het handig als je op vakantie gaat dat je daar ook een aparte stand voor hebt.

I. Gulikers 08-03-2015 Product maand in bezit

Ik heb deze koelkast vooral gekocht omdat hij heel energiezuinig is. Daarbij heeft de koelkast een handige indeling. De no frost functie werkt heel goed. De koelkast heeft een mooie strakke vormgeving en ziet er degelijk uit. Het geluidniveau is goed; in het algemeen lekker stil maar ik moet erbij vermelden dat de koelkast bij mij niet in een open ruimte met de woonkamer staat.
Over de duurzaamheid kan ik uiteraard nog weinig zeggen maar ik ben zeker blij met deze aankoop en hoop er lang plezier van te hebben.

Dick. Smit 05-03-2015 Product paar dagen in bezit

Prima koelkast. Mooie vormgeving. Handige bereikbaarheid van de op te bergen produkten.
Door de transparante materialen erg overzichtelijk.
Geluidsniveau geen probleem.

Nadeel vind ik dat er in het koelkastgedeelte geen ruimte is voor het rechtop zetten van b.v. pilsflesjes.

De hoogte van de plateau's staat vast.

Louise1978 03-03-2015 Product maand in bezit

De 3 verschillende compartimenten in de koelkast (groentela, Cool Zone en overig) zijn erg handig om producten op verschillende temperaturen te kunnen koelen. De Cool Zone kan aan- of uitgezet worden, waardoor er geen extra energie wordt verbruikt als dit niet nodig is. Het flessenrek bovenin is prettig in gebruik, want hierdoor nemen flessen geen ruimte in op de beschikbare planken of in de deur. De vriezer met doorzichtige lades is erg fijn, want bij het openen van de deur zie je in een oogopslag wat er in ligt, zodat de deur niet lang open hoeft te blijven. Wij zijn iedere dag weer heel blij met deze aankoop.

Rowann9 03-03-2015 Product maand in bezit

De vormgeving aan de binnenzijde is niet optimaal. Sommige eenvoudige dingen zoals een pot mayonaise kan niet rechtop staan in de koelkast.

Masoud_oo 03-03-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer Tevreden, ik heb hem sinds vorige week.
Met die bediening knopen kan gemakkelijk temperatuur naar laag of hoog zetten of zero koel zoon is aan en uitzetten.