Samsung RB29FERNCSA - Reviews

upside-down koel/vriezer
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
173 liter inhoud

Beoordeling op basis van 452 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Meriam 15-02-2016 Product paar dagen in bezit

Na de koelkast 24 uur na bezorgtijd te hebben geinstalleerd was het makkelijk de koelkast te plaatsen door de wielen aan de achterzijde. De koelkast maakte te keuken helemaal compleet door de mooie rvs look en de moderne uitstraling. Zeer stille koelkast wat ik zelf heel belangrijk vind. Het licht in de koelkast is ook heel helder en er zit een glasplaat in die je makkelijk eruit kan trekken als een laatje wat superhandig is. Ik ben tevreden :)

remko70 15-04-2016

Even een vraagje na het inschakelen van de nieuwe koelkast blijft het alarm afgaan nu na 12.00 nog steeds alarm. Enig idee hoelang dit duurt

peggy61 15-02-2015 Product paar weken in bezit

goede prijs/kwaliteit verhouding, ben blij met de aankoop, zal de koelkast ook aan een ander aanraden, mooie vormgeving en indeling

Jeanette 09-06-2017 Product paar weken in bezit

Een mooi ontworpen koelkast

Heeft een handige indeling met 2 x extra laden aan de boven kant voor de groenten en vleeswaren. Uiterlijk zeer mooi ontworpen met een extra elektronisch bediening paneel aan de buiten kant.

Pluspunten

• elektronisch bediening paneel
  • Voordelig met stroom
  • Heel erg stil
  • soft zacht licht van binnen

vincent 27-05-2017 Product paar dagen in bezit

ruim, stil, mooi, koud!

Helaas was na een jaar of 15 mijn koelkast gesneuveld met dit warme weer, dus op zoek naar iets anders. Uiteindelijk terecht gekomen bij deze Samsung koelkast.

een beetje huiverig, want er waren veel reacties dat het apparaat veel geluid maakt. Deze mensen hebben niet onderbouwd wat er dan zo een herrie maakt. De koelkast heeft een compressor en deze moet draaien. Maar dit is niet continue! Het heel eventjes dat deze aanslaat maakt nog steeds niet heel veel geluid, het komt niet boven de vaatwasser uit. Als de compressor niet draait hoor je de koelkast gewoon niet, ook al heb je een open keuken. Geen reden tot paniek dus!

Met een handig display aan de buitenkant in de deur valt de koelkast in te stellen, dit werkt makkelijk en redelijk vanzelfsprekend.
Iets of wat minder vanzelfsprekend was het wisselen van de scharnieren. Alles is netjes afgewerkt met kapjes en vanwege het display in de deur moet er best wel wat gedemonteerd worden. Als je geen technisch inzicht hebt of het gewoon niet aandurft is het verstandig om dit door de monteur te laten doen. De foto's in het boekje zijn klein en donker afgedrukt in zwart/ wit, deze bieden dus weinig duidelijkheid.

Het interieur is praktisch, al is het flessenrek niet geschikt voor 2 liter flessen. Verder heb ik weinig te klagen over deze koel- vriescombinatie. Hij is stil, praktisch, zuinig en bovendien komt mijn biertje er koud uit, dus ik ben er gelukkig mee!

Pluspunten

• zuinig
  • koud bier
  • netjes afgewerkt
  • over het algemeen gewoon stil
  • prijs/kwaliteit is goed

Minpunten

• scharnieren omzetten is een aardig karweitje

Arend Jan 13-09-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijk systeem!

Prachtig product. Veel ruimte om te koelen en tegelijk veel ruimte voor het vriezen. Hij is niet te hoog, er kan makkelijk een magnetron op. Makkelijk ook met geen hendels aan de deuren.

Pluspunten

• Instellingen
  • Grote

Mauro 19-07-2016 Product paar dagen in bezit

TOP koelkast-vriezer combo :)

Het design van de koelkast legt de toon van de koelkast meteen, zowel inwendig als uitwendig is deze koelkast een pareltje. Goede indeling, A++, weinig geluid en zeer ruim! Het is een midden model dus niet al te groot, je kan er nog iets bovenop leggen dat je niet alle dagen gebruikt (een pak water of cola bijvoorbeeld)

Vanachter is de koelkast ook ingedekt zodat de lelijke buizen niet zichtbaar zijn en daardoor kan hij dus ook volledig tegen de muur (alhoewel dit niet geadviseerd wordt)

All in all een topper voor een klein tot middelmatig gezin!

Rowann9 03-03-2015 Product maand in bezit

De vormgeving aan de binnenzijde is niet optimaal. Sommige eenvoudige dingen zoals een pot mayonaise kan niet rechtop staan in de koelkast.

K.M Fischer 04-02-2015 Product paar dagen in bezit

De koel- vriescombinatie 1 week in huis en ik moet zeggen dat ik heel tevreden ben.
Staat prachtig in mijn keuken en maakt al zijn beloftes waar.
Hij staat te pronken naast mijn ook net aangeschafte combimagnetron die net als de koelkast al zijn beloftes waar maakt.
Naast de mooie vormgeving zeer gebruiksvriendelijk wat voor mij erg belangrijk is.
IK ben een SAMSUNG FAN!
(ook mijn tv en mobiel zijn van samsung.....wanneer komt er een auto op de markt? ;-)

Renata 12-08-2017 Product paar maanden in bezit

handige koelkast

Het is een prima product. Hij is precies de juiste grote en ziet er mooi uit! De kwaliteit is ook erg goed.

Pluspunten

• de hoogte

Minpunten

• te weinig ruimte voor flessen

Pieter 08-08-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi vormgegeven superzuinige koel-vries combinatie

Koelkast ziet er goed uit, zilverkleurig, goede en handige binnen indeling.
Nul graden zone is eg prettig om vlees en vis langer vers te houden. Redelijk geluidsarm en vooral erg zuinig.

Wim Poldervaart 08-08-2017 Product paar dagen in bezit

Voldoet prima

voldoet prima, stijlvol en gebruiksvriendelijk, fijn dat er geen aanvriezing is in de binnenkant en de temperatuurinstelling is makkelijk

Pluspunten

• geen bevriezing
  • makkelijke temperatuur instelling

Halima 07-08-2017 Product paar dagen in bezit

Luxe, mooie vormgeving en doet wat 'ie moet doen!

Onze oude koelkast had het begeven en wij moesten op zoek gaan naar een nieuwe. Dat bleek niet altijd makkelijk. Wat we in ieder geval niet meer wilden, was voortdurend ontdooien, geen lawaai en we wilden vooral ruimte.

Wat zo fijn is aan deze koelkast, is dat het een speciaal gedeelte in de koelkast heeft waar je vlees, vis en kip extra koel kunt bewaren. Het grap 'n go mandje is erg handig en het handmatig instellen van de temperatuur (met een speciale instelling voor als je op vakantie bent) is fijn. Tot slot - niet onbelangrijk - het uiterlijk van onze koelkast; staat supermooi in onze keuken en we zijn blij dat we toch geen inbouwkoelkast hebben genomen - een eyecatcher.

Anoniem 06-08-2017 Product paar dagen in bezit

Samsung Koelvriescombinatie no frost RB29FERNCSA

Super prachtige Koelvriescombinatie in top kwaliteit! Mooi strak en glad design in zilverkleur.. staat zeer net in een open keuken als vrijstaande koelkast. Geluidshinder heb ik absoluut niet bij dit product. Hij koelt perfect! Daarbij is het ook nog een No Frost koelkast..dus nooit meer ontdooien! Top kwaliteit voor een Super prijs!! Ik ben er heel blij mee. Samsung is voor mij het beste product!!

Pluspunten

• Geluidsloods nihil
  • no frost
  • mooi strak design
  • vlekken veeg je met 1 veeg schoon van de deur

Do 05-08-2017 Product paar weken in bezit

Prachtige koelkast!

Het werkt perfect! Voor deze prijs die ik heb betaald was ik nog stom verbaasd over de kwaliteit van het product. De vriezer vriest erg snel, hij ziet er prachtig uit en wat ik echt tof vind is dat je van buiten af de temperatuur kan instellen. Zo kan je makkelijk binnen een paar uur tijd je vriezer of koelkast nog kouder maken. Daarnaast ook geweldig van het speciale koelvak voor bijvoorbeeld vis en vlees waardoor het extra vers blijft. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop en zou hem zo aan me vrienden willen aanraden en dat meen ik oprecht!

Pluspunten

• Mooie koelkast
  • Geweldige functionaliteit
  • Duurzaam qua energie verbruik

Minpunten

• Had ietsje stiller gekund, maar dat is persoonlijk

Marja 03-08-2017 Product paar dagen in bezit

Zeer mooi en goed

Ziet er erg mooi uit, veel ruimte, goed schoon te maken en heel stil en dat allemaal voor een zeer redelijke prijs. Ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Veel ruimte
  • Heel stil
  • Zeer redelijke prijs

Minpunten

• Nog niet gevonden

Stefan 30-07-2017 Product paar dagen in bezit

goede prijs kwaliteit verhouding

Mooie koelkast met zowel veel koel als vriesruimte. Ik gebruik de koelkast als extra koelkast misstaat ook niet in een normale keuken.

Pluspunten

• veel koelruimte
  • veel vriesruimte
  • flessenhouder

rob 29-07-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie grote koelkast!

Op basis van de reviews en prijs/kwaliteitverhouding gekozen voor deze koel/vries combi. Hij is makkelijk te bedienen door het scherm op de deur en de indeling van de koelkast is ook erg goed. Daarnaast ook een wijnrek in de koelkast, ideaal

Pluspunten

• indeling
  • inhoud

Nijmegen 28-07-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie koelkast, fijne indeling, maakt amper geluid.

Ik ben erg blij met mijn keuze van deze koelkast/ vriescombinatie.
De koelkast heeft een luxe uitstraling, een grote inhoud, een praktische indeling, de deuren sluiten prima en hij maakt weinig geluid.
Ik vind de verhouding prijs/kwaliteit voor dit product echt netjes!
Ik zou deze koelkast aan iedereen aanraden die opzoek is naar een vervanger, want dit is mijn beste aankoop geweest tot nu toe!

Pluspunten

• luxe uitstraling
  • een grote inhoud
  • een praktische indeling
  • hij maakt weinig geluid
  • prijs/kwaliteit is top!

Minpunten

• nog niks kunnen vinden

Noortje 27-07-2017 Product paar maanden in bezit

Ruime en fijne koelkast

Een erg ruime koelkast, met name in het vriesvak is heel veel ruimte beschikbaar. Heel erg fijn is dat het vriesgedeelte niet ontdooid hoeft te worden en ook in het koelgedeelte er zich geen ijs ophoopt. De temperatuur in het koelgedeelte en het vriesgedeelte zijn ook afzonderlijk in te stellen en als je de deur te lang open laat staan, krijg je een waarschuwingsgeluid te horen. De koelkast zelf maakt amper geluid.

Hoewel er veel ruimte beschikbaar is in de koelkast, is wel een beetje jammer dat de plateau's zelf niet in hoogte verstelbaar zijn, je kunt er ook niet een schaal of een pot in zetten hoger dan 18 cm en dit gaat ook ten koste van je flessenrek, wat daarvoor verwijderd moet worden. Het flessenrek is ook niet zo praktisch, er passen geen grote flessen frisdrank in, maar afgezien van dat is het een erg fijne koelkast die ik zeker aanraad!

Pluspunten

• Erg veel ruimte in vriesgedeelte
  • Temp.vries en koelgedeelte afzonderlijk instellen
  • Geen ijs in koelgedeelte
  • Vriesgedeelte hoeft niet ontdooid te worden
  • Waarschuwingssignaal deur niet goed gesloten

Minpunten

• Plateau's niet zelf in hoogte in te stellen
  • Flessenrek niet geschikt voor grotere flessen

evelien 26-07-2017 Product paar weken in bezit

zeer nette koelkast en waarzinnig goede afwerking

Deze koelkast is echt een geweldige aankoop, de producten blijven zo veel verser als in een gewone koelkast,
door het no frost systeem vriest je vriesgedeelte ook 3x zo snel voor mijn gevoel,
echt een aanrader, en het touchscreen maakt het voor mij echt een topper.
zeer handige indeling en zeer nette afwerking, echt een eyecatcher in je keuken

Pluspunten

• mooie afwerking
  • koelt super goed
  • zeer snelle vries functie
  • extra la die die kan instellen wat je ermee wilt