Samsung RB29FERNCSA - Reviews

upside-down koel/vriezer
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
173 liter inhoud

Beoordeling op basis van 433 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Meriam 15-02-2016 Product paar dagen in bezit

Na de koelkast 24 uur na bezorgtijd te hebben geinstalleerd was het makkelijk de koelkast te plaatsen door de wielen aan de achterzijde. De koelkast maakte te keuken helemaal compleet door de mooie rvs look en de moderne uitstraling. Zeer stille koelkast wat ik zelf heel belangrijk vind. Het licht in de koelkast is ook heel helder en er zit een glasplaat in die je makkelijk eruit kan trekken als een laatje wat superhandig is. Ik ben tevreden :)

remko70 15-04-2016

Even een vraagje na het inschakelen van de nieuwe koelkast blijft het alarm afgaan nu na 12.00 nog steeds alarm. Enig idee hoelang dit duurt

peggy61 15-02-2015 Product paar weken in bezit

goede prijs/kwaliteit verhouding, ben blij met de aankoop, zal de koelkast ook aan een ander aanraden, mooie vormgeving en indeling

Jeanette 09-06-2017 Product paar weken in bezit

Een mooi ontworpen koelkast

Heeft een handige indeling met 2 x extra laden aan de boven kant voor de groenten en vleeswaren. Uiterlijk zeer mooi ontworpen met een extra elektronisch bediening paneel aan de buiten kant.

Pluspunten

• elektronisch bediening paneel
  • Voordelig met stroom
  • Heel erg stil
  • soft zacht licht van binnen

vincent 27-05-2017 Product paar dagen in bezit

ruim, stil, mooi, koud!

Helaas was na een jaar of 15 mijn koelkast gesneuveld met dit warme weer, dus op zoek naar iets anders. Uiteindelijk terecht gekomen bij deze Samsung koelkast.

een beetje huiverig, want er waren veel reacties dat het apparaat veel geluid maakt. Deze mensen hebben niet onderbouwd wat er dan zo een herrie maakt. De koelkast heeft een compressor en deze moet draaien. Maar dit is niet continue! Het heel eventjes dat deze aanslaat maakt nog steeds niet heel veel geluid, het komt niet boven de vaatwasser uit. Als de compressor niet draait hoor je de koelkast gewoon niet, ook al heb je een open keuken. Geen reden tot paniek dus!

Met een handig display aan de buitenkant in de deur valt de koelkast in te stellen, dit werkt makkelijk en redelijk vanzelfsprekend.
Iets of wat minder vanzelfsprekend was het wisselen van de scharnieren. Alles is netjes afgewerkt met kapjes en vanwege het display in de deur moet er best wel wat gedemonteerd worden. Als je geen technisch inzicht hebt of het gewoon niet aandurft is het verstandig om dit door de monteur te laten doen. De foto's in het boekje zijn klein en donker afgedrukt in zwart/ wit, deze bieden dus weinig duidelijkheid.

Het interieur is praktisch, al is het flessenrek niet geschikt voor 2 liter flessen. Verder heb ik weinig te klagen over deze koel- vriescombinatie. Hij is stil, praktisch, zuinig en bovendien komt mijn biertje er koud uit, dus ik ben er gelukkig mee!

Pluspunten

• zuinig
  • koud bier
  • netjes afgewerkt
  • over het algemeen gewoon stil
  • prijs/kwaliteit is goed

Minpunten

• scharnieren omzetten is een aardig karweitje

Arend Jan 13-09-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijk systeem!

Prachtig product. Veel ruimte om te koelen en tegelijk veel ruimte voor het vriezen. Hij is niet te hoog, er kan makkelijk een magnetron op. Makkelijk ook met geen hendels aan de deuren.

Pluspunten

• Instellingen
  • Grote

Mauro 19-07-2016 Product paar dagen in bezit

TOP koelkast-vriezer combo :)

Het design van de koelkast legt de toon van de koelkast meteen, zowel inwendig als uitwendig is deze koelkast een pareltje. Goede indeling, A++, weinig geluid en zeer ruim! Het is een midden model dus niet al te groot, je kan er nog iets bovenop leggen dat je niet alle dagen gebruikt (een pak water of cola bijvoorbeeld)

Vanachter is de koelkast ook ingedekt zodat de lelijke buizen niet zichtbaar zijn en daardoor kan hij dus ook volledig tegen de muur (alhoewel dit niet geadviseerd wordt)

All in all een topper voor een klein tot middelmatig gezin!

Rowann9 03-03-2015 Product maand in bezit

De vormgeving aan de binnenzijde is niet optimaal. Sommige eenvoudige dingen zoals een pot mayonaise kan niet rechtop staan in de koelkast.

K.M Fischer 04-02-2015 Product paar dagen in bezit

De koel- vriescombinatie 1 week in huis en ik moet zeggen dat ik heel tevreden ben.
Staat prachtig in mijn keuken en maakt al zijn beloftes waar.
Hij staat te pronken naast mijn ook net aangeschafte combimagnetron die net als de koelkast al zijn beloftes waar maakt.
Naast de mooie vormgeving zeer gebruiksvriendelijk wat voor mij erg belangrijk is.
IK ben een SAMSUNG FAN!
(ook mijn tv en mobiel zijn van samsung.....wanneer komt er een auto op de markt? ;-)

Janita 18-07-2017 Product paar weken in bezit

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Nu een paar weken in het bezit van deze koelkast en het is echt een topper. Een kekke uitstraling, geluidjes wanneer je op het bedieningsscherm de temperatuur makkelijk instelt en erg ruim!

Pluspunten

• Ruim
  • Geluid bij instellen temperatuur
  • Uitstraling

Dave 15-07-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi design

Mooie koelvries combi en de no frost is echt een uitkomst,
Hij past mooi bij het interieur en is tevens lekker zuinig.

Klaas 14-07-2017 Product paar weken in bezit

Mooie koel/vries combinatie

Werkt perfect. Makkelijk de juiste temperatuur in te stellen.
Hij staat bij ons in de woonkamer/keuken.

• Makkelijke bediening

Bloemendame 14-07-2017 Product paar weken in bezit

Lekker ruim, praktisch ingedeeld

Ziet er mooi uit, hij is lekker ruim en praktisch ingedeeld en maakt weinig geluid. Vooral het vriesgedeelte heeft veel ruimte.

Pluspunten

• Lekker ruim
  • Praktisch ingedeeld

Sandra 09-07-2017 Product paar weken in bezit

Mooie koolkast

Product heeft een mooie vormgeving is heel gebruiksvriendelijk. Veel ruimte en mooie ruimtelijke indeling.

Pluspunten

• ruime koolkast
  • veel opbergruimte

Rosan 09-07-2017 Product paar dagen in bezit

Veel voor weinig

Mooie grote koelkast en stil.
Lades gaan soepel open en dicht.
Bedieningsscherm is makkelijk te bedienen

Pluspunten

• groot
  • mooie lades

Thomas&Yfke 08-07-2017 Product paar maanden in bezit

Top koelkast

top koelkast, nooit meer ijs vorming, mooi licht, bijna geen geluid, makkelijk bedienbare temp. bediening aan de buitenkant van de koelkast. Uitneembare bakjes voor op tafel. Ruime opslag voor blikjes en een flessenhouder die bijna geen ruimte inneemt voor 6 flessen.
Vriezer heeft ruime bakken met een ribbel in de bodem zodat uw spullen niet heen en weer schuiven bij het openen van de lades.

10 waard! Helmaal voor 379,- nieuw in een webshop, (met de cashback actie)

Pluspunten

• geen ijsvorming
  • verlichting
  • vriezer met handige bakken
  • bediening temp. meter
  • wijn flessen rek

captainidentifier 06-07-2017 Product paar dagen in bezit

Degelijke koelkast

Hij is zoals verwacht. Mooi apparaat, zeer ruim.
Ik kan nog niks zeggen over het gebruik/verbruik door de korte tijd.
Snelle levering gehad via bol.com

ms 06-07-2017 Product paar weken in bezit

koelkast

Een mooie koelkast met heel veel ruimte. Maakt bijna geen geluid en heel veel opbergruimte voor alle etenswaren.

Theclan 05-07-2017 Product paar weken in bezit

Prima middenklasse koelkast

Een prima koelkast voor een prima prijs. Met cashback gekocht dus ook niet overdreven duur. Indeling is zodanig dat alle plek goed kan worden benut. De koelkast is stil en heeft een paar eenvoudige bedientoetsen aan de voorkant met weinig rompslomp. Totaal maakt dat een prima apparaat.

• Goede indeling

Hans V. 04-07-2017 Product paar dagen in bezit

Zeer mooie koelkast, fijne indeling

De koelkast werd aanbevolen door Coolblue en de reviews van kopers waren erg goed. Volgende dag keurig geleverd en alles ziet er zeer netjes uit. Zeer goede indeling en ook energiezuinig!

• Geen vingerafdrukken
  • Temperatuur eenvoudig in te stellen

Minpunten

• Iets meer geluid dan verwacht

Raymond 02-07-2017 Product paar dagen in bezit

Prima koelkast

prijs/kwaliteit verhouding, vormgeving, Mooie indeling van de koelkast, energieklasse AA+ koelkast is voorzien van alarm

Pluspunten

• vormgeving
  • Ruimte