Samsung RB29FERNCSA - Reviews

upside-down koel/vriezer
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
173 liter inhoud

Beoordeling op basis van 357 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Meriam 15-02-2016 Product paar dagen in bezit

Na de koelkast 24 uur na bezorgtijd te hebben geinstalleerd was het makkelijk de koelkast te plaatsen door de wielen aan de achterzijde. De koelkast maakte te keuken helemaal compleet door de mooie rvs look en de moderne uitstraling. Zeer stille koelkast wat ik zelf heel belangrijk vind. Het licht in de koelkast is ook heel helder en er zit een glasplaat in die je makkelijk eruit kan trekken als een laatje wat superhandig is. Ik ben tevreden :)

remko70 15-04-2016

Even een vraagje na het inschakelen van de nieuwe koelkast blijft het alarm afgaan nu na 12.00 nog steeds alarm. Enig idee hoelang dit duurt

Arend Jan 13-09-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijk systeem!

Prachtig product. Veel ruimte om te koelen en tegelijk veel ruimte voor het vriezen. Hij is niet te hoog, er kan makkelijk een magnetron op. Makkelijk ook met geen hendels aan de deuren.

Pluspunten

• Instellingen
  • Grote

Mauro 19-07-2016 Product paar dagen in bezit

TOP koelkast-vriezer combo :)

Het design van de koelkast legt de toon van de koelkast meteen, zowel inwendig als uitwendig is deze koelkast een pareltje. Goede indeling, A++, weinig geluid en zeer ruim! Het is een midden model dus niet al te groot, je kan er nog iets bovenop leggen dat je niet alle dagen gebruikt (een pak water of cola bijvoorbeeld)

Vanachter is de koelkast ook ingedekt zodat de lelijke buizen niet zichtbaar zijn en daardoor kan hij dus ook volledig tegen de muur (alhoewel dit niet geadviseerd wordt)

All in all een topper voor een klein tot middelmatig gezin!

Rowann9 03-03-2015 Product maand in bezit

De vormgeving aan de binnenzijde is niet optimaal. Sommige eenvoudige dingen zoals een pot mayonaise kan niet rechtop staan in de koelkast.

peggy61 15-02-2015 Product paar weken in bezit

goede prijs/kwaliteit verhouding, ben blij met de aankoop, zal de koelkast ook aan een ander aanraden, mooie vormgeving en indeling

K.M Fischer 04-02-2015 Product paar dagen in bezit

De koel- vriescombinatie 1 week in huis en ik moet zeggen dat ik heel tevreden ben.
Staat prachtig in mijn keuken en maakt al zijn beloftes waar.
Hij staat te pronken naast mijn ook net aangeschafte combimagnetron die net als de koelkast al zijn beloftes waar maakt.
Naast de mooie vormgeving zeer gebruiksvriendelijk wat voor mij erg belangrijk is.
IK ben een SAMSUNG FAN!
(ook mijn tv en mobiel zijn van samsung.....wanneer komt er een auto op de markt? ;-)

Leeuw_42 27-05-2017 Product paar dagen in bezit

Zeer mooie koel/vriescombinatie met echte service

Werkt zeer goed, makkelijke bediening. Een product van deze tijd.
Berzorgers van Coolblue hebben alle verpakking netjes meegenomen en
het produkt waterpas opgesteld. Perfect.!!!!

Pluspunten

• duidelijke bediening
  • zuinig met energie
  • uitstraling van deze tijd.

vincent 27-05-2017 Product paar dagen in bezit

ruim, stil, mooi, koud!

Helaas was na een jaar of 15 mijn koelkast gesneuveld met dit warme weer, dus op zoek naar iets anders. Uiteindelijk terecht gekomen bij deze Samsung koelkast.

een beetje huiverig, want er waren veel reacties dat het apparaat veel geluid maakt. Deze mensen hebben niet onderbouwd wat er dan zo een herrie maakt. De koelkast heeft een compressor en deze moet draaien. Maar dit is niet continue! Het heel eventjes dat deze aanslaat maakt nog steeds niet heel veel geluid, het komt niet boven de vaatwasser uit. Als de compressor niet draait hoor je de koelkast gewoon niet, ook al heb je een open keuken. Geen reden tot paniek dus!

Met een handig display aan de buitenkant in de deur valt de koelkast in te stellen, dit werkt makkelijk en redelijk vanzelfsprekend.
Iets of wat minder vanzelfsprekend was het wisselen van de scharnieren. Alles is netjes afgewerkt met kapjes en vanwege het display in de deur moet er best wel wat gedemonteerd worden. Als je geen technisch inzicht hebt of het gewoon niet aandurft is het verstandig om dit door de monteur te laten doen. De foto's in het boekje zijn klein en donker afgedrukt in zwart/ wit, deze bieden dus weinig duidelijkheid.

Het interieur is praktisch, al is het flessenrek niet geschikt voor 2 liter flessen. Verder heb ik weinig te klagen over deze koel- vriescombinatie. Hij is stil, praktisch, zuinig en bovendien komt mijn biertje er koud uit, dus ik ben er gelukkig mee!

Pluspunten

• zuinig
  • koud bier
  • netjes afgewerkt
  • over het algemeen gewoon stil
  • prijs/kwaliteit is goed

Minpunten

• scharnieren omzetten is een aardig karweitje

Lientje 24-05-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne koel/vriescombinatie

Hele mooie koel/vriescombinatie & fijn uiteraard. Enige min puntje vind ik zelf dat er geen handvatten aanzitten. Ik weet dat dat moderner is maar ik vind het persoonlijk prettiger en sneller werken - scheelt weer een paar vieze vingers aan de deuren. Maar hele ruime en prettige combinatie & de service van Coolblue was top en super snel !!!

Pluspunten

• Mooi ruim zowel koel als vries gedeelte
  • lichtjes + geluid bij te lang open staan
  • staat op achterzijde op wieltjes
  • mooie uiterlijk

Minpunten

• handgrepen mis ik toch

B.Ronner 20-05-2017 Product paar dagen in bezit

MOOI MODEL

Voor een kleine 500 euro heb je een geweldig apparaat. het is een mooi model en er zitten veel leuke extra's aan. Zo heb je bijvoorbeeld uitschuifbare lades, een wijnrek en hij geeft een geluidssignaal als je de deur te lang open laat staan. Ik heb hem op een studenten kamer staan en het geluidsniveau is niet storend.

Pluspunten

• top prijs/kwaliteit
  • mooi model/ strak

Minpunten

• los rekje voor de eieren

Giovanni 08-05-2017 Product paar dagen in bezit

Samsung RB29FERNCSA

Besteld op Coolblue volgende dag in huis, Aangesloten en werkt perfect. Genoeg ruimte voor het hele gezin, Zelfs een aparte ruimte voor vleeswaren zodat deze langer vers blijven, ook heb je ruimte voor groente en dat soort zaken, En niet te vergeten een flessenrek(Let wel op de 1.5L flessen passen hier niet echt in)

Des al niet te min, Een perfecte koelkast voor een aardige prijs, en natuurlijk 2 jaar garantie! Wat wil je nog meer.

claudia 30-01-2017 Product paar dagen in bezit

ruime koelkast

dit is een mooie ruime koelkast,, ik zocht groter dan ik had maar toch degelijk in mijn keukentje. met mijn criterium kwam ik uit bij deze koelkast . toen die thuis geleverd werd, was ik nog enthousiaster. hij was ruim, mooie indeling, goede koeling die makkelijk digitaal omhoog of omlaag is te zetten, flessen rek,, en extra diepe lades in de vriezer.. ik wist niet wat me overkwam zoveel ruimte en zo mooi van binnen.

Pluspunten

• flessenrek
  • digitaal te verstellen
  • diepe vries lades
  • goede koeling
  • bijna geruisloos

SAMSUNG COMBINATIE KOELKAST 07-08-2016 Product paar weken in bezit

COMBI KOELKAST

MOOI VAN VORM EN VOOR GEBRUIK,JA EEN AANRADER
MET VOORAL AIR FLOW NO FROST IDIAAL EN MIJN PERSOON KAN
HET WETEN?

ellie 04-08-2016 Product paar dagen in bezit

SUPER KOELVRIEZER

het is een super mooi koelvriezer veel ruimte koelt en vries goed mooie vormgegeven je hoort hem haast niet is een echte aanrader

E 04-08-2016 Product paar dagen in bezit

fijne koelkast

mooie koelkast ,moest een beetje aan de indeling wennen.
laat geen vingerafdrukken na op de deur. het geluidsniveau is wat een de hoge kant.

philjo 04-08-2016 Product paar dagen in bezit

Super koelvries combinatie

Super koelvries combinatie , makkelijk in gebruik , mooie vorm... heel blij mee een aanwinst in onze keuken

AvS 29-07-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een luxe

Mooi vormgegeven stillen koelvriescombinatie die voor mij heel veel luxe kent, omdat de indeling zo goed en overzichtelijk is.
Na jaren inbouw gehad te hebben heel erg blij met deze losstaande koelkast.

yvandeleur 19-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie en praktische koelkast voor een goede prijs

Voor de prijsklasse 400-500 euro is dit een erg mooi afgewerkte koelkast met praktische indeling en makkelijk in gebruik. Verder nog 10 jaar garantie op de motor, dat geeft me ook wel vertrouwen in de duurzaamheid.

remko70 16-04-2016 Product paar dagen in bezit

Teleurgesteld

5,8
Na het instaleren van de koelkast blijft het alarmsignaal maar afgaan. Heb de koelkast nu 2 dagen aan staan en het alarm blijft maar doorgaan. Na telefonisch contact duurt het een paar uur voordat de koelkast op temperatuur is. Een paar uur is toch wat anders dan een paar dagen. Vandaar als eerste review teleurgesteld.

Mrh 20-02-2016 Product paar dagen in bezit

De koelkast hoor je amper.Veel licht is erg prettig. De laden maken het erg overzichtelijk.Bovenste lade van de vriezer is krap om spullen er in en uit te halen.Er passen geen gangbare flessen in het flessenrek.