Samsung RB31FERNBWW/EF - Reviews

206 liter
Uitvoering
upside-down koel/vriezer

marcella 28-02-2016 Product maand in bezit

Mooie koelkast met veel ruimte, allen het geluidsniveau vind ik wat aan de hoge kant. Wij hebben een vrij gehorige woning en s'nachts hoor je de koelkast ook regelmatig aanslaan.

SK 14-02-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie vormgeving. Wel moet ik wennen dat er geen handgrepen zijn. Geluidsnivo valt tegen. Ik heb een open keuken en dan is 40 Db teveel. Nadeel dat de schappen in koelvak nauwelijks verplaatsbaar zijn. Toch ben ik tevreden met dit apparaat. Redelijk stil, veel opbergruimte in koeling en vriezer en no frost.

koel vries combinatie 01-02-2016 Product paar dagen in bezit

Hele goede koelkast, de uitschuifbare la heeft zeker zijn voordelen. Goed verlicht aan de binnenkant door de aan bovenkant bevestigde ledlamp.

Ali 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie koelvriescombinatie. Voldoet aan alle eisen. Bijna geluidloos. Vooral het 0 graden vak is een handig extraatje. Een echte aanrader

Freddy 24-01-2016 Product paar weken in bezit

Mooie royale koelkast met een prima indeling. Eenvoudig in gebruik en nette afwerking. Vriesdeel is ook ruim met goed toegankelijke lades. Hier gaan we veel plezier van hebben.

Knikeend 22-01-2016 Product paar dagen in bezit

net in bezit en ziet er goed uit, ruim koel en vries
gedeelte (vries 98ltr/netto) met mooi led licht in de koeling. degelijke bakken, makkelijk te bedienen en zeer stil. en ook nog eens A+++ en digital inverter motor die alles lekker op de preset ingestelde temp houd en ook nog eens 10 jaar garantie heeft op materiaalkosten kast zelf heeft 2 jaar garantie

B. R 19-08-2015 Product jaar of meer in bezit

Ik zeg het eerlijk voor mij was het de eerste ervaring met een Samsung product , ik heb deze mooie koelkast een jaar geleden gekocht bij BCC, toen ontving ik van Samsung ook een bedrag terug ( Cash Back ), design is er strak en mooi , koelkast heeft een duidelijke scherm waarmee je de bovenkant en de vriezer apart naar je wens kan instellen en dit is zeer handig , bovenkant heeft een cool select zone en hier kan je gewoon eten waar vlees in zit een dagje zonder enige zorg bewaren , hij werkt erg stil , heeft vakantie optie en is zeer zuinig , ik vind hem een top apparaat

Mvanessie 18-07-2015 Product paar dagen in bezit

Het apparaat is nog slechts een paar dagen in ons bezit en wij zijn erg enthousiast. Alles werkt naar behoren, de koelkast is zeer ruim en overzichtelijk.
Wij gaan hier heel veel plezier van beleven.

De levering door Bemmel & Kroon was uitstekend. Goede communicatie, stipt op tijd, keurig op de juiste plek gezet en alle afval (incl het oude apparaat) meegenomen.

Jeroen_loeffen 29-04-2015 Product paar weken in bezit

fijne mooie kast, goede deuren. Ik vind dat er weinig geluid vanaf komt, in ieder geval niet storend. Cool zone is een geweldige uitvinding: een vak waar het niet gewoon koelt of vriest maar ongeveer 0 graden is, dus vers vlees of vis langer houdbaar zonder in te vriezen.

Senlie 11-03-2015 Product maand in bezit

Ik vind samsung is niet te duur en de kwaliteit ook goed.

Ik heb veel spullen van samsung gekocht zoals home theater, smartphone, tv, enz.

Samsung altijd veel innovatie met de nieuwste technologie.

Eerlijk gezegd,ik ben tevreden met samsung product.

KramersM 06-03-2015 Product paar dagen in bezit

Sober ogende, maar tevens zeer gebruiksvriendelijke koelkast. geluidloos is ie niet, maar je moet wel goed luisteren om m te horen. touchscreen is een welkome aanvulling op t toch al eenvoudige gebruik. Ook het omdraaien van de deur draairichting was relatief eenvoudig zij t dat de afgebeelde foto's in de instructie moeilijk te zien waren door grijswaarden en grootte van afbeelding

behnam2u 01-03-2015 Product maand in bezit

Uitstekende koelkast,veel ruimte en mooi strak .Handig is het koelgedeelte dat op 0 graden wordt gehouden; voor vleeswaren

h.eeftinck 24-02-2015 Product paar dagen in bezit

Een paardagen geleden ontvangen, de koelkast doet het prima mooi is het flessenrek en het cool-select vak.

Kirsten Visser 24-02-2015 Product paar dagen in bezit

mooi en zuinig, vooral van binnen erg practisch.Fijn dat er een vacantiestand op zit en bedieningspaneel op ooghoogte

Mullermilch 24-02-2015 Product paar dagen in bezit

Stille koelkast die je niet hoort
Snel op temperatuur, lades makkelijk uit te halen
Schuiflade in het midden is slim bedacht

JennFort 23-02-2015 Product paar weken in bezit

Fijne koelkast. Fluisterstil en eenvoudig in te delen door een praktische vakverdeling, met aparte groentenla en vlees-lade. Erg blij mee

JennFort 23-02-2015 Product paar weken in bezit

Een heerlijk overzichtelijk en ruime koelkast, van de zuinigste soort. Fluisterstil en eenvoudig schoon te maken, door onderdelen die eenvoudig uit de koelkast te nemen zijn. Blij mee!

Xmasjos 19-02-2015 Product paar dagen in bezit

Prima product, vrijwel niets op aan te merken. Het product is in prima staat na aflevering en werkt naar behoren.
Het enige nadeel wat ik heb gevonden is de bakken van de vriezer, welke ik vind aanvoelen alsof ze het niet lang zullen overleven. Dit is voor mij peroonlijk geen probleem, maar mogelijk wel voor andere kopers.

DJ123 16-02-2015 Product maand in bezit

Ruime, still, zuinige koelkast met veel mogelijkheden. Mogelijkheden om zelf de indeling te bepalen zijn wel vrij beperkt.

Nelleke0912 13-02-2015 Product paar dagen in bezit

Handige indeling met apart wijnrek en coolselect-zone.
Zeer zuinig, 3 ***
Mooie vormgeving, strak, stijlvol.
Fluisterstil